Het grote TT (2008) topic

tt topic

  • ik ga zeker naar de tt met de motor

    Stemmen: 38 64,4%
  • ik ga zeker naar de tt met de wagen

    Stemmen: 18 30,5%
  • is veel te duur, ga niet

    Stemmen: 3 5,1%
  • is veel te snel(hihi)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    59
}) op het circuit,hoofdtribune van P

Als er nou niet ze veel Rossi-fans waren zou ik jou kunnen herkennen aan je gele outfit en ff naar je zwaaien/meeten als "mede-cberrer"/"ouwe lullen onder elkaar".
Zit zelf op de grens van Hoofd- en GT-tibune, vak AF Rij 17, dat is op gelijke hoogte met de bovenste rij van de Hoofdtribune :)
 
Als er nou niet ze veel Rossi-fans waren zou ik jou kunnen herkennen aan je gele outfit en ff naar je zwaaien/meeten als "mede-cberrer"/"ouwe lullen onder elkaar".
Zit zelf op de grens van Hoofd- en GT-tibune, vak AF Rij 17, dat is op gelijke hoogte met de bovenste rij van de Hoofdtribune :)


zit op de 4 de rij van onderen.
heb een hein gericke pak aan.met geel erin :+
 
:r TT daar horen lekkere vette al zeker 4 uur op de bakplaat liggende hamburger's bij :W .
Klopt! Die verkopen wij ook op de camping! :+

Die duitsers zijn er gek op (en ik ook wel eigenlijk eerlijk gezegd) :P

Traditie he...
 
Laatst bewerkt:
~
Klopt! Die verkopen wij ook op de camping! :+

Die duitsers zijn er gek op (en ik ook wel eigenlijk eerlijk gezegd) :P

Traditie he...[/quote]


:Y en zeker geen biefstuk :')

en als je om 0900 aankomt gelijkt even een lekkere hamburger pakken,zit je er gelijk in 8-)
 
Laatst bewerkt:
\
Klopt! Die verkopen wij ook op de camping! :+

Die duitsers zijn er gek op (en ik ook wel eigenlijk eerlijk gezegd) :P

Traditie he...[/quote]


:Y en zeker geen biefstuk :')

en als je om 0900 aankomt gelijkt even een lekkere hamburger pakken,zit je er gelijk in 8-)

:Y :9~

Een wijs man zei ooit: "The cornerstone of any nutricious breakfast" (Samuel L Jackson in Pulp Fiction) ;)
 
Wij komen met 15 man uit Terneuzen, met de motor uiteraard.
Ik kom lekker met mijn soes, helaas zullen de 10 spaaks PVM's er dan nog niet inhangen '(

We zitten op de strubben, zelfde plekken als vorig jaar *O*
 
:r TT daar horen lekkere vette al zeker 4 uur op de bakplaat liggende hamburger's bij :W .

veel plezier
nee echte TT burgers vliegen net over de plaat.
Verbrand van buiten bevroren van binnen en dat voor maar 4,50€

Ik heb er zin in :9
 
Laatst bewerkt:
En toch zal ik aan jullie denken als ik mijn mes door de boterzachte rosé biefstuk laat glijden.......


:+
 
:^ vorig jaar is er ook een ander topic gesloten en heb ik het overgenomen, omdat het toen ook al niet bijgehouden werd, dus waarom kan het dan nu niet MODjes??

_O- dat kwam omdat ik mijn topic kwijt was, vond hem later terug in het motorsport gedeelte maar toen was ie gesloten,. -O-
 
ik ben er ook bij.
donderdag naar friesland naar een familielid, motor huren en dan vrijdag en zaterdag naar het circuit. wij zitten trouwens op de winterdijk tribune heb er zinin *O*.
 
Wij gaan elk jaar met 5 man. Vaste traditie om met de auto te gaan (komt vanuit de tijd dat ik nog geen rijbewijs had).
Wij zitten op de Haarbocht tribune en zijn te herkennen aan 3 grote Rossi vlaggen.

Iedereen alvast veel plezier met de mooie races en het lekkere zonnetje dat gaat schijnen!
 
Ik zit op de hoofdtribune op zaterdag, maar ik vind het wel heel handig dat iedereen hier post waar die zit en dat ik moet zoeken of er nog MFers bij me in de buurt zitten. Nog steeds heel fijn dat het wordt bijgeouden in een lijstje :X

Wellicht dat ik de OP bij kan houden van dit topic, heb al een bericht gestuurd naar de mods...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan