Het grote TT/SBK Feest topic

Do.

MF veteraan
1 sep 2003
2.145
2
Sweetlake
Hier dan ff een topicje voor het Assen circuit.

Deze SBK een super week gehad en een hoop lol met een groep MFers. Dus bij deze dachten we:

Laten we nu vast beginnen met het regelen voor volgend jaar, en ook kunnen hier de foto's van de SBK van dit jaar in!!!!


Zometeen volgen mijn foto's. Ik hoor wel of het wat is.
 
Nouw ja ik heb wel aardig wat foto's maar zal er ene paar posten die ik zelf aardig vond, maar ben geen prof fotograaf dus zijn afentoe niet echt scherp

full
 
en het was zeker gezellig Do.

vooral met kaasszje zijn weheely en stoppie act voor de camping :}


volgend jaar gaan we los ghe ghe vooral de plannen die wel al aan het bedenken waren op de camping
 
en het was zeker gezellig Do.

vooral met kaasszje zijn weheely en stoppie act voor de camping :}


volgend jaar gaan we los ghe ghe vooral de plannen die wel al aan het bedenken waren op de camping
Zeker weten..........Ik heb er nu al weer zin in }) }) }) })
 
@ do, welke dag heb jij de foto's gemaakt? Ik zat zondag geloof ik precies op de zelfde plek bij het circuit.Teminste ik vind het er verdomt veel op lijken, ik zat bij 'De Bult'
 
JAmmer dat we weg geen nacht konden overblijven en dat we op en neer moesten rijden! Volgend jaar ben ik er zeker het hele weekend.. tt+ sbk :9~

echt super gezellig!



Kaaszje... kan ook nog wel iemand bij op me nek hoor... 7 doen dan ;)
 
Het was idd allemaal super gasten.............volgend jaar gaan we het zeker super dik over doen.......met een nog grotere groep en iedereen is uitgenodigd!!!
 
Superbike was weer geweldig, en wat een weer. De laatste paar jaar kan je met de TT je regenjas en warme kleding aantrekken, en met de superbike is het heerlijk weer. Tja, Nederland he |( .

Deze foto is een van de leukste die ik heb gemaakt tijdens de afgelopen SBK. Deze kerel zat met zijn bezopen kop tegen een hek achter de hoofdtribune aan. Hebben zijn "maten" er hekken omheen gezet enzo, en er bordjes aan gehangen met de teksten: Blow job €5, niet voeren a.u.b. en meer van die onzin. Er stond meteen erg veel publiek omheen en links op de foto zie je een cameraman van de superbikes die het geheel even filmde. Geweldig gewoon :} . Toen ze die kerel wakker maakten, snapte hij er niks van en dronk maar gewoon weer verder. Hoort ook bij de sbk vind ik :) .

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan