Het grote TT-topic: The aftermath

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Vandaag zijn de eerste vrije- en qualificatietrainingen op het TT-circuit. Daar het me praktisch onmogelijk lijkt dat daar géén MF-ers te vinden zijn, heb ik de daad bij het woord gevoegd en een nababbeltopic geopend!

Post hier al je TT-verhalen van dit jaar, foto's en filmpjes en al wat je erover kwijt wil!

Foto-albums zullen worden bijgehouden in de OP. :)

Iedereen alvast een hele fijne TT gewenst, en ik hoop dat dit topic snel vol zal staan met foto's, filmpjes en verhalen! *O*

Foto-albums:
Thundercracker: Klik
[J]ori[A]: Klik
The_Bladerunner: Klik
Dracu: Klik
 
Laatst bewerkt:
Zozo...ik ben de eerste. Gisteren voor het eerst met het openbaar vervoer naar Assen.
Ik moet zeggen dat de NS sinds gisteren een pluim krijgt :} 2 x overstappen maar maximaal 2 minuten wachttijd. 6:07 vertrokken op station Zoetermeer Oost en stipt volgens de planner om 8:34 op Assen CS. Maar wat gaat die chauffeur van Arriva vervolgens doen ........... komt 10 minuten te laat en wacht echt nog eens tien minuten totdat zijn bus propvol zit en wacht op mensen die nog even een retourtje willen gaan kopen :( Kortom 9:05 reden we pas weg. Toedeloe met je busschema met bussen om de 10 minuten.
Gelukkig begon het vrijwel direct te regenen en op Assen aangekomen ( praktisch voor de kassa uitstappen :} ) bleek dat het op Assen harder waaide dan op Scheveningen.
Meestal schiet ik een plaatje of 400. Dit keer heb ik er maar voor de zekerheid over de 600 geschoten, maar door de enorme wind ( met vlagen ) dus onwijs veel bewegingsonscherpte.

Mooie trainingen gezien in alle omstandigheden en na de Motogp weer huiswaarts gegaan om nog enigsinds op een normale tijd thuis te zijn en de grootste drukte te ontlopen. Ook de terugreis duurde een uur of 3 ....... tijd zat om de eerste schifting te maken op de digi-cam dus.

Maar jonge jonge wat een publiek zeg. Vorig jaar zat ik relaxed op de GT tijdens de trainingen en daar was het niet eens halfvol. Nu zat ik in het gedeelte van de Haarbocht tot de Stekkenwal ( wisselende plekken ) en het was drukker dan tijdens de wedstrijddag van de WSB.

Al met al een geslaagde dag, op het weer na dan.

Bewijs ;)
full


Zo kom maar op met de reacties en mooie platen in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
1 van mijn betere platen althans dat vind ik zelf.
De blauw witte kleuren van de motor, het stukje witte kerb en de reflectie van de witte kerb vol op zijn tear off.
Kleine details, maar o zo mooi.

doni_tata_pradita.jpg


En tsja Assen heeft nog weinig echte punten over waar een rijder snel voluit acceleert en een powerwheelie maakt.
De tijden van Ossebroeken uit zorgen soms voor heimwee want man,man,man wat heb ik daar fraaie PW's gezien.

valentino_rossi11.jpg
 
wat gaan we eigenlijk doen ?

deze topic de foto's of in de andere TT Assen topic ?

even een dubbel post:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

HyvesGames

mooie foto's heb je gemaakt weer!

die krummenacher man, ze gingen echt rakelings langs hem heen. Dit is de de derde keer dat ie voor me neus onderuit is gegaan. vorig jaar ook in de al de GT, zal toch niet aan mij liggen?

had je nog wat foto's van de Marshals gemaakt? bij hopkins bijv. of die mooie crashes op vrijdag met de 125cc bij uitkomen gt?
 
De TT was écht helemaal super! :) 's Ochtends vroeg weg, en al na de eerste drie kilometer in een groepje motoren verzeild geraakt. Onderweg wat regen, maar de terugweg was prachtig weer. Echt een topdag, en volgend jaar gaan we zeker weer! *O*

Tegen al eerder geplaatste foto's kan ik niet op met mijn compact camera, maar ik wil wat verder in de fotografie en ben met dit resultaat niet geheel ontevreden. :)

Simone Corsi.
Foto-CAJGDNYE.jpg


Hugo van den Berg.
Foto-U3GXZWCC.jpg


Leuk publiek.
Foto-MQHBS83K.jpg


Manuel Poggiali.
Foto-TX7COVJT.jpg


Thomas Lühti.
Foto-KTTKUX48.jpg


Mika Kallio.
Foto-YFYUCRAX.jpg


Lukas Pesek.
Foto-JTB7BBCA.jpg


Marco Simoncelli.
Foto-HE4GYDOU.jpg


Silvaiyn Quintoli.
Foto-AE73I7OK.jpg


Valentino Rossi.
Foto-47JBXOGO.jpg


Red Bull Rookies Cup.
Foto-LITOKKV6.jpg


''Hij doet het niet meer. -O- ''.
Foto-CGHFYBTE.jpg


WK Zijspan.
Foto-SZSHKY4W.jpg


Misschien voor volgend jaar toch maar is voor een spiegel reflex kijken. *O*
 
mooie foto's heb je gemaakt weer!

die krummenacher man, ze gingen echt rakelings langs hem heen. Dit is de de derde keer dat ie voor me neus onderuit is gegaan. vorig jaar ook in de al de GT, zal toch niet aan mij liggen?

had je nog wat foto's van de Marshals gemaakt? bij hopkins bijv. of die mooie crashes op vrijdag met de 125cc bij uitkomen gt?

Sorry... niet dat ik weet...
heb meer dan 2800 foto's op de HDD staan nu...
zal van de week er nog eens goed voor gaan zitten.

heb wel deze:
(deel ervan staat online)

282179139_5_mjJv.jpeg

282179138_5_XKIq.jpeg

282179137_5_4EcB.jpeg

282179136_5_aTMJ.jpeg
 
erg mooi, had ze al op je hyves gezien, met welk materiaal heb je dat geschoten?
 
Laatst bewerkt:
Ik vond deze TT minder leuk dan andere jaren

Omdat het regende in de morgen en omdat Rossi viel in de eerste ronde
 
1e keer voor mij dat ik naar een race ben geweest en het heeft enorm veel indruk gemaakt.

Echt prachtig om te zien.. en wat er allemaal omheen gebeurt (campings, nacht van assen etc etc)


*O*
 
het was voor mij ook de eerste x, het afrijden na de tt was erg indrukwekkend, leuke reacties van al die mensen langs de snelweg, erg leuk

de lol was er voor mij af toen Rossi toucheerde me de Puniet.. toch erg knap dat hij dan nog wat mensen inhaalt

het echte toppunt was de start van de gp! kreeg kippe vel van al die motoren die op de haarbocht afkwamen en dat het allemaal maar goed ging(zat op de haarbocht tribune vak B)
 
Zoals ieder jaar weer genieten! 125cc en 250cc waren ook weer mooi om te zien, GP als kers op de slagroom (start op de hoofdtribune, kippenvel, en lang leve de oordopjes). Terugweg normaal gesproken dik in de file (sorry, ik ga altijd in koekblik) maar nu eens door Flevoland gesjeesd en in recordtijd thuis!
Kaartjes voor volgend jaar binnenkort weer bestellen!!
 
Hier een filmpje van mij wat door youtube iets is verkracht, maar goed...


Mn foto's ga ik hier niet plaatsen tussen al die prachtige prof foto's :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan