Het grote TT-topic: The aftermath

Volgens mij heb ik er nog wel een van de uitloopronde ;) anders heb ik nog wel van vorig jaar en een filmpje met z'n fanclub vorig jaar.

Zou je die miss ff naar me toe kunnen mailen?

Zou echt fantastisch wezen

Ja ook dit jaar weer groot feest nu @ Duikersloot :)

Bvd
 
Paar foto's van mij:

TTAssen4-7.jpg

TTAssen-3.jpg

TTAssen3.jpg


TTAssen-4-1.jpg

TTAssen-6-1.jpg

TTAssen-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Marc Marquez :} Wat een mooie ventje is het ook he. Vanuit duikersloot kon je alleen zn been en zn arm zien zo klein en mooi :P
 
op de terugweg (zaterdag) stond er bij 1 van de eerste tankstations een man met een camera, hij was van 1 of andere tv zender/nieuws zender.

weet iemand misschien wie ik bedoel en op welke site zijn filmpje staat??

alvast bedankt.
 
op de terugweg (zaterdag) stond er bij 1 van de eerste tankstations een man met een camera, hij was van 1 of andere tv zender/nieuws zender.

weet iemand misschien wie ik bedoel en op welke site zijn filmpje staat??

alvast bedankt.

kijk eens op de site van Tv Drenthe?!
 
Ik heb weer, als vanouds, een geweldige dag gehad! Ik ga de laatste 20 jaar ongeveer, jaarlijks naar dit machtig mooie evenement toe!

Ik ben op zaterdag in de morgen naar Assen gereden, vanuit Den Haag, om 07.00 uur weg. Dvd ingesteld om de race op te nemen, en genieten maar!
De heen en terugweg zijn het mooist! Met AL mijn vrienden die kant op gereden! En na Zwolle worden het er steeds meer! Geweldig gewoon! Helemaal leuk!

De race zelf, mooi, gelukkig weer heel spannend bovenin de top, met punten! Weer 3 potentiele winnaars! Het word weer spannend! Ben heel benieuwd of Rossi dit op zich laat zitten, en of de "Duc" nog verder gaat inlopen....... Spannend!

De terugweg wil ik ff iets over zeiken! Ik reed daar, op mijn eigen zuurbetaalde eigenverdiende Kawasaki ZZR 1400! Komt er een dwaas aan, met ook eenzelfde motor, die de bluf ging uihangen en echt als een idioot overal snoeihard tussendoor reed! Man, wat was hij achterlijk bezig! Zulke verzieken het voor een ieder! Hij haalde snelheden van rond de 200, terwijl wij allen zo rond de 100 reden! En dan was hij weer ff uitgelopen, en stond hij aan de kant te wachten, om hetzelfde nogmaals te doen! Dit soort rijder verklaar ik voor gek!

Verder heerlijk genoten! Fantastische dag gehad! werelds!!!
 
Ik heb weer, als vanouds, een geweldige dag gehad! Ik ga de laatste 20 jaar ongeveer, jaarlijks naar dit machtig mooie evenement toe!

Ik ben op zaterdag in de morgen naar Assen gereden, vanuit Den Haag, om 07.00 uur weg. Dvd ingesteld om de race op te nemen, en genieten maar!
De heen en terugweg zijn het mooist! Met AL mijn vrienden die kant op gereden! En na Zwolle worden het er steeds meer! Geweldig gewoon! Helemaal leuk!

De race zelf, mooi, gelukkig weer heel spannend bovenin de top, met punten! Weer 3 potentiele winnaars! Het word weer spannend! Ben heel benieuwd of Rossi dit op zich laat zitten, en of de "Duc" nog verder gaat inlopen....... Spannend!

De terugweg wil ik ff iets over zeiken! Ik reed daar, op mijn eigen zuurbetaalde eigenverdiende Kawasaki ZZR 1400! Komt er een dwaas aan, met ook eenzelfde motor, die de bluf ging uihangen en echt als een idioot overal snoeihard tussendoor reed! Man, wat was hij achterlijk bezig! Zulke verzieken het voor een ieder! Hij haalde snelheden van rond de 200, terwijl wij allen zo rond de 100 reden! En dan was hij weer ff uitgelopen, en stond hij aan de kant te wachten, om hetzelfde nogmaals te doen! Dit soort rijder verklaar ik voor gek!

Verder heerlijk genoten! Fantastische dag gehad! werelds!!!

Ja zulk soort mensen heb je ook, wij hadden het ook we reden bij Zwolle en ineens kwam er iemand met 160+ voorbij rijden 2m van ons af :(
 
Ik heb echt een geweldige TT gehad :}

Maar toch 1 klacht :( :( :(

Ik zat op de TT world-tribune... (die nieuwe je weet wel) TERING!!!! kan het geluid van die gure speakers ff wat zachter.... ik werd er echt helemaal gek van.

Later toch maar oordoppen ingedaan en dat niet eens vanwezge de motoren... maar dat gebrul door die megafoon!! :(


verder niets dan lof ;)
 
kwaliteit is het niet helemaal.. magoed :P

Stunt rijder die nog ff langskwam






hugo die z'n eerste puntje pakte


Quintoli en Nakano


Pedrosa


Quintoli


Boner


RedBull Rookies.
 
Wow!
Wat een mooie actie piccies!
Die heb ik helaas niet, heb maar een doodgewone camera.
Deze foto's zijn vrijdag in de paddock gemaakt.


IMG_1778.jpg

IMG_1797.jpg

IMG_1796.jpg

IMG_1774.jpg

IMG_1758.jpg

IMG_1715.jpg

IMG_1751.jpg

IMG_1748.jpg

283140162_2_EhMB.jpg

IMG_1795.jpg

IMG_1773.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan