Het grote Vespa GTS topic

Wie heeft er ervaringen met dit slot, i.c.m de standaard remschijf?
Zou dit schijfremslot door de remschijf passen? De pen is 16mm dik.
Een ketting gaat zeker niet lukken. Ik heb dit slot voor het achterwiel. 20190511_144606.jpg En deze voor het voorwiel 20190511_145058.jpg
 
MotoVeda in Ede (komt mijne niet vandaan). De eerst batch is vorige week dinsdag afgeleverd. Gelukkig zat de mijne daar wel bij.
mijne komt volgende week heb ik net gehoord. Hou bevalt die van jou? Werkt alles een beetje met de app en het scherm?
 
mijne komt volgende week heb ik net gehoord. Hou bevalt die van jou? Werkt alles een beetje met de app en het scherm?
De eerste keer aanmelden kostte ongeveer een uur .. maar opeens werkte het.
De navigatie via de app werkt nog niet. Geen idee of er een datum bekent is wanneer dat in de lucht gaat. Ik heb voorlopig als navigatie m’n telefoon aan de spiegel en die doet het gewoon altijd.
 
Vraagje, wie heeft er ervaring met dit alarm?
Als het alarm ingeschakeld (knipperend led) is, dan kan ik gewoon aan het stuur trekken en duwen en gebeurt er niets. Ik heb verschillende instellingen (drempels) zonder resultaat geprobeerd. En als ik het alarm inschakel en de scooter op de zijstandaard staat, dan gaat het alarm na activatietijd meteen af.

Het knipperende lampje knippert ook zeer onregelmatig, na een aantal keer knipperen blijft het lampje soms duidelijk langer branden.
 

Bijlagen

  • 20E6BC4C-D5A3-4446-8EBB-0DDC1141F961.jpeg
    20E6BC4C-D5A3-4446-8EBB-0DDC1141F961.jpeg
    18,9 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Er zit alleen een stikker van Castrol in de buddybak.
Moet het volsyn zijn?

Kan ik deze ook gebruiken?
 

Bijlagen

  • A0A209C4-D62D-4911-90D3-89D3EBE9C27D.jpeg
    A0A209C4-D62D-4911-90D3-89D3EBE9C27D.jpeg
    27,6 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Deze gebruik ik ook, maar een ander merk zal vast niet veel anders presteren.
Dank je 👍

Ik zit ook nog in dubio over een uitlaat.
Duidelijk is dat ik voor een Remus wil gaan, maar Is het nodig om een uitlaat met cat te kopen?
Maakt de versie zonder cat ook meer geluid, en is het nodig om een E4 uitlaat te kopen?
 
Dank je 👍

Ik zit ook nog in dubio over een uitlaat.
Duidelijk is dat ik voor een Remus wil gaan, maar Is het nodig om een uitlaat met cat te kopen?
Maakt de versie zonder cat ook meer geluid, en is het nodig om een E4 uitlaat te kopen?
Niemand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan