Het grote Vespa GTS topic

Wat een verschil met de saaie kap.
Simpel klusje achteraf.
 

Bijlagen

  • 7A4D104C-835D-4197-8D2E-E8263D5960C3.jpeg
    7A4D104C-835D-4197-8D2E-E8263D5960C3.jpeg
    94,4 KB · Weergaven: 26
Wat een verschil met de saaie kap.
Simpel klusje achteraf.
Zwarte vespa logo zat erop toen ik de mijne kocht. Zelf nog een S toegevoegd. Ook deze is smoke en kon ik nergens in het zwart vinden. Mijn buurjongen heeft de chromen logo's zwart laten spuiten bij spuiterij. Ook hij kon ze nergens vinden.20190405_173707.jpg
 
Klopt. Zo heb ik het vorige maand ook bij mijn auto gedaan. Ik had wat schade achter. De lijm resten weggehaald met pleister lijm verwijderaar.
Bedankt voor de tip.
Als ik met alles klaar ben en hij wat ouder is dan ga ik het wel doen. Ik durf het nu nog niet aan.

Eind van de week krijg ik de nieuwe uitlaat. Nu had ik ergens gezien dat iemand de uitlaat verving en een half uur het stroom van de scooter af had gehaald omdat de ECU zich dan weer opnieuw zou inleren. Is dit nou nodig bij de GTV(S)?
 
ECU resetten is niet nodig, maar dan duurt het herkennen van je nieuwe uitlaat een langere tijd.
Resetten is na 3 minuten ook wel gedaan. Kost in ieder geval geen half uur. Als je toch de accu los hebt gekoppeld, dan even de plus- en de mindraad tegen elkaar aan houden tijdens de drie minuten wachttijd.
 
ECU resetten is niet nodig, maar dan duurt het herkennen van je nieuwe uitlaat een langere tijd.
Resetten is na 3 minuten ook wel gedaan. Kost in ieder geval geen half uur. Als je toch de accu los hebt gekoppeld, dan even de plus- en de mindraad tegen elkaar aan houden tijdens de drie minuten wachttijd.
Wat is het gevolg van de +en - tegen elkaar aan dan?
 
Wat is het gevolg van de +en - tegen elkaar aan dan?
In electronica zit vaak een condensator. Deze slaat stroom op. Als je de min en plus tegen elkaar houd ontlaat deze zich en weet je zeker dat de rest spanning totaal nul is. En dat er geen gegevens meer in de computer zitten.
 
In electronica zit vaak een condensator. Deze slaat stroom op. Als je de min en plus tegen elkaar houd ontlaat deze zich en weet je zeker dat de rest spanning totaal nul is. En dat er geen gegevens meer in de computer zitten.
Duidelijk, zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
 
Zo ben ik weer. Is al weer even geleden.
Mijn man heeft ook de grijze Super Tech besteld en tot grote frustratie staat hij al meer dan een week in het depot in Oisterwijk. De dealer kan er niks aan doen omdat hij nog voor de doane in geklaard moet worden. Zoooo jammer. 1 juni willen we er ingereden en wel mee op vakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan