Het grote Vespa GTS topic

Beste Vespa liefhebbers. Ik wil mij aanmelden voor deze topic. Heb net mijn burgman 400 ingeruild voor een Vespa GTS300ie. Ga deze topic nog doornemen.
Groeten. Avee.
 

Bijlagen

  • 3936A935-A54B-4A10-AACA-088FA0446008.jpeg
    3936A935-A54B-4A10-AACA-088FA0446008.jpeg
    155,1 KB · Weergaven: 29
Hallo Peter.
Gewoon tijd voor iets anders. Iets specialers. Was eigenlijk aan het kijken voor een Piaggio X10. Toen zag ik deze te koop staan. Heel iets anders. Je wordt gelijk veel vriendelijker benaderd als je op een Vespa zit. 😊
 
Hallo Peter.
Gewoon tijd voor iets anders. Iets specialers. Was eigenlijk aan het kijken voor een Piaggio X10. Toen zag ik deze te koop staan. Heel iets anders. Je wordt gelijk veel vriendelijker benaderd als je op een Vespa zit. 😊
Dat is wel waar. Een Vespa roept automatisch sympathie op. Alhoewel ik op de Beverly ook nog nooit scheef bekeken ben geweest, denk ik toch dan.
 
ODat zou ook een reden kunnen zijn om de Super Tech te kopen, Maar vraag me af of ie ook gesproken aanwijzing geeft, en natuurlijk in Nederlands.
Het is ook handig te weten wat je verder met het digitale deel kunt behalve de snelheid zien. En als het alleen werkt met BT dan moet je ook een module aanschaffen en op/in je helm plaatsen.

Ik heb nu de Zumo 660 bevestigd aan de linker spiegel en het geluid (Muziek) via een kabeltje naar de helm. werkt perfect tot ca 90 km en dan hoor je dus geen muziek meer.
En de Navi zit iets hoger dan bij de tech zodat je niet te veel naar beneden moet kijken om de aanwijzingen te volgen. We zullen het zien zodra er ergens 1 staat uitgebreid bekijken.

Gr
Han
U
Mijn hpe staat nu op 2k...voorrem is nog ok maar achterrem steeds minder.. ik kan die hendel.steeds verder in knijpen..
Ik moet de recall nog laten doen
ii
 
Inmiddels alles doorgenomen. Is interessant. De mogelijkheden zijn enorm. Ik heb zelf ook goede ervaringen met dr. Pulley sliders in de burgman 400. Voorlopig eerst maar eens genieten van de Vespa zoals die nu is.
 
Na contact met de leverancier van mijn Vespa, die een geweldige goede monteur is, laat ik het hem doen.
Hij wil eerst proberen aan de zijkant iets los te halen om te kijken of dat op die manier lukt...zo niet dan idd flushen.
Als hij eerst zou gaan flushen is er een kans dat het stukje ergens blijft steken....
Dus hij komt morgen de vespa halen. Zal nog een weekje duren voordat hij ermee aan de gang kan gaan ivm zijn drukke agenda..
Komt goed uit omdat hij ook verwacht dat de valbeugels binnenkort binnen komen en die er meteen op kan zetten...

Voorlopig zit ik even zonder de vespa, maar dat is gelukkig niet mijn enige 2 wieler....
En heb je al resultaat? Is het stukje eruit gekomen?
 
Nog niet gedaan..dinsdag wordt hij gehaald..zou eerder gebeuren maar er kwam iets tussen...
Ik moet nog ff geduld hebben.
Hij heeft iig wel een nwe peilstok voor mij....:)
 
Ja, een gewaarschuwd mens ..... :):t

Mijn FatBob had ook matte lak en daar heb ik gelukkig nog een fles voor bewaard. Die moet inderdaad zeker niet gaan glanzen!
 
@EriCapo prachtige kleur inderdaad, veel plezier met je aankoop :t

Als ik mijn eigen ervaringen met mijn Vespa als maatstaf neem komt dat wel goed *O*

IMG_20170524_112452.jpg
 
Dank je!
Ik had het topic al gescand en dat gelezen. Bovendien herken ik je van een ander forum, maar helaas is het gewicht van de scooter voor mij wel een probleem om deze mee te nemen 😉

Zeer mooie kleur succes met wachten.
Mag ik vragen waarmee je een matte kleur mee wast?
Dat wordt een lange week inderdaad en ik vind het even minder erg als het regenachtige dagen zijn 😇

H-D heeft "Denim paint cleaner" en S100 heeft matte lak wax
dot.png

dot.png
 
Met shampoo zonder wax, zie bijvoorbeeld hier bij Carclean

@motormaniac58 Dank je voor de tip :t
Heb ik al op bestellijstje staan bij Scooterlab en ben nog aan het kijken wat ik eventueel mee wil bestellen.
Is er geen probleem of vertraging met bestellen in UK na Brexit?
Daar heb ik hem ook gekocht..binnen een week had ik hem binnen.
Zet hem vast met schroeven en niet alleen de plakstrip..
Scheelt echt veel troep aan de onderzijde
20200915_134138_100.jpg
 
Is echt tof om op de scooter rond te krossen 🤙
 

Bijlagen

  • F854E71F-CFC4-466D-8037-AB50D21D2BFC.jpeg
    F854E71F-CFC4-466D-8037-AB50D21D2BFC.jpeg
    374,9 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Op Hemelvaartsdag weer het eerste ritje op de scooter gemaakt.
 

Bijlagen

  • 276C089B-D122-4D56-9F18-728AE9E3EB9D.jpeg
    276C089B-D122-4D56-9F18-728AE9E3EB9D.jpeg
    607,6 KB · Weergaven: 24
Ja, wrijf het er maar in 😒
Gisteravond bericht gekregen dat de Vespa klaar stond. Vanochtend was ik er bijna (± 1km) toen ik werd gebeld dat er een probleempje was geconstateerd: de brandstofmeter werkt niet. Uiteraard door gereden en er ook gezellig gekletst en koffie gedronken, maar zonder Vespa naar huis helaas 😞
 
Terug
Bovenaan Onderaan