Het grote Vespa GTS topic

13 inch is natuurlijk mooier maar schrok van de prijs ,ik wou een setje op marktplaats kopen om het beetje betaalbaar te houden.
 
ok waren dat gewoon voor en achter van de sprint?
ik las ergens maar lijkt mij niet waar dat je twee keer voorwiel moest hebben?
 
Vespa blijft dus voorbehouden voor tochtjes rond de kerktoren …die grenzen zijn dan ook bekend ….want de laatste pekaatjes uit dat blokje persen heeft blijkbaar zijn prijs …

Ik ben niet teleurgesteld in mijn Vespa, maar ik moet zijn limieten respecteren.
Volgens mij ben je het eerste wel en is het tweede moeilijk voor je 😉

Volgens mijn dealer zou ik er een keertje mee moeten remmen tot-ie roodgloeiend staat .
Tja, zodra die zijn mond opent moet je blijkbaar je oren sluiten 😵‍💫
 
Volgens mij ben je het eerste wel en is het tweede moeilijk voor je 😉
Toch niet , want mijn verwachtingen waren niet hooggespannen: ik heb de Vespa eigenlijk gekocht omdat ik even van plan was onze tweede wagen weg te doen en ik toch een dagelijks transportmiddel wilde .

Daarna bleek dat ik de Vespa veel vaker neem dan ik vermoedde, zelfs mét behoud van de tweede wagen .

Ik ben gewoon (te) veeleisend van mijn spullen .
 
Toch niet , want mijn verwachtingen waren niet hooggespannen

Ik ben gewoon (te) veeleisend van mijn spullen .
Nou, als ik jouw mening over olieverbruik, vering, remmen (vergeet ik iets?) lees …
Je mag het best toegeven hoor en er toch blij mee zijn 😉

Veeleisend van mijn auto’s en motoren ben ik ook (vraag maar aan mijn vrouw 😊 ), maar wel in relatie met de waar(de).
 
Hallo hallo, ik kwam laatst een mooie vespa gts 300 tegen en dacht al snel, dat is wel leuk voor woon/werk en mijn vriendin om af en toe op te rijden.
Nou heb ik een paar vragen, op mp staan er genoeg te koop. Maar in verhouding met een nieuwe, vind ik de tweedehands prijzen wel erg hoog liggen.
5/6 jaar oude vespa’s voor duizend euro minder als een nieuwe (of kloppen de nieuw prijzen niet of vergelijk ik appels met peren )
 
Hallo hallo, ik kwam laatst een mooie vespa gts 300 tegen en dacht al snel, dat is wel leuk voor woon/werk en mijn vriendin om af en toe op te rijden.
Nou heb ik een paar vragen, op mp staan er genoeg te koop. Maar in verhouding met een nieuwe, vind ik de tweedehands prijzen wel erg hoog liggen.
5/6 jaar oude vespa’s voor duizend euro minder als een nieuwe (of kloppen de nieuw prijzen niet of vergelijk ik appels met peren )
Dit klopt, de restwaarde van de GTS is relatief hoog.
Vespa is een geliefd merk natuurlijk.
 
Vraagprijzen zijn ook redelijk hoog.
Ik verkoop mijne na twee jaar meestal tussen de 4000 en 4300 Euro. Mijn vraagprijs is ook de verkoopprijs en ik ben er meestal snel van af voor deze prijs.
 
Enkele jaren terug waren die velgen de enige 13 inch velgen die op de GTS pasten. Tegenwoordig zijn er gelukkig veel mooiere exemplaren te verkrijgen.
 
ik heb op marktplaats een nieuw setje van de gtv sei griorni kunnen scoren ben er blij mee

 
Ik zag op MP een mooie set inclusief banden voor 350,00.
Geheel nieuw. Dat vond ik wel mee vallen.

Ga maar eens kijken wat je voor set wielen voor een S1000RR kwijt bent :')
 
Gisteren de juiste MRA spoiler binnen en meteen er op.....zo dat scheelt !
20220518_175608.jpg
20220518_175624.jpg
 
....zo dat scheelt !
Ik heb járen geleden een transparant "flip up" spoilertje van Wunderlich gekocht voor een andere motor en dacht er over om dat op het lage ruitje te monteren, maar ben bang dat het ruitje wordt beschadigd. Nu ik het middelhoge scherm heb vind ik het ook niet meer nodig, dat is voor mij de perfecte om overheen te kunnen kijken zonder last te hebben van rijwind.
 
Ik ben 2 m hoog en krijg met dit scherm de wind vanaf mijn mond en hoger in het gezicht.
Met warm weer en open helm herl lekker. Maar met deze spoiler toch een stuk aangenamer..
Ding is bijzonder effectief
 
Terug
Bovenaan Onderaan