Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook een goede reden waarom ze hetzelfde principe als in Belgie in moeten voeren
Met een autorijbewijs op een motor tot 125cc mogen rijden, dan rijden ze toch motor en leren ze een beetje hoe dat is en het is voor hun ook nog handig.
Mijn tip: gooi er nieuwe banden op! Ik heb op mijn scooter 2 maanden terug ook te lang met versleten banden gereden. Gevolg: één knie naar de kloten en scooter beschadigd.
of voor en achter de zelfde bandIk wil bestwel nieuwe banden, maar de keuze daarvan is de vraag. Is het verstandig om met 2 verschillende banden te rijden in zo'n combi? Volgens mij heeft de BT021 een stuk minder grip dan de BT045, kan dat kwaad?
Ik wil bestwel nieuwe banden, maar de keuze daarvan is de vraag. Is het verstandig om met 2 verschillende banden te rijden in zo'n combi? Volgens mij heeft de BT021 een stuk minder grip dan de BT045, kan dat kwaad?
Bij de dealer hebben ze alleen een standaard H4. Die flapjes eraf knippen is niet zo'n probleem, maar mag een 55W lamp in een japanse NC30 zonder aanpassingen?
Kan wel, maar niet te lang, want kunnen je draden doorbranden.
Maar hoezo moet jij met je eigen motor afrijden.. Snap het niet helemaal?
En zijn ze allebei kapot, boeie, met 1 kan het ook.
Mja doorbranden ga ik niet riskeren.
In Belgie kan je kiezen of je met je eigen moto of die van de rijschool gaat maar met de eigen moto is ong €230 goedkoper.
En ik weet wel dat je kan rijden met 1 lamp, maar als je moto niet "in orde" is kunnen ze je ook buizen...
17 inch velg op een NC24 zien te krijgen... dat zal moeilijk worden... NC30's delen de naaf achter met andere motoren die wel 17 velgen hebben, maar de NC24 volgens mij niet
Nee hoor, is een eitje. Had ik ook gedaan met m'n NC24. Ik had een velg van een CBR gehaald (17'') en die paste er zo in, inclusief de remschijven en de aandrijving van de km-teller.
Daarna heb ik een combi er op gezet van een Michelin Pilot Road voor en een Pilot Active achter (op de standaard 18'' velg). Eerlijk is eerlijk, beviel me prima.
Als je belang hebt bij de velg, hij is te koop omdat de VFR (toch wel met pijn in mijn hart ) weg gaat. Ik zal vanavond of morgen wel even een foto posten.
Onderdeeltje hier of daar heb ik natuurlijk wel altijd interesse inje moet de onderdelen los verkopen, kun je meer uit halen dan de hele motor verkopen.
kan je verzekeren dat er veel liefhebbers voor onderdelen bijzitten.
Nope, ben met pinksteren wegzijn er trouwens nog mensen die op 31 mei naar de 400cc meeting gaan die bert heeft voorgsteld?
is altijd wel leuk zo'n meeting.de laatste meeting was door horned geregeld.
ik ben van de partij (als het niet regend dan)
Nope, ben met pinksteren weg