Het "grote" Vitpilen/Svartpilen topic

sinds een klein jaar ook trotse eigenaar van een 701 vitpilen. vorige eigenaar heeft wat zaken aangepast,
uitlaat, rem/koppelinghendel, knipperlichten.

had hiervoor een bmw f700gs. toen ik deze zag verviel alle ratio, in een klap verliefd.

IMG-5370.jpg
 
sinds een klein jaar ook trotse eigenaar van een 701 vitpilen. vorige eigenaar heeft wat zaken aangepast,
uitlaat, rem/koppelinghendel, knipperlichten.

had hiervoor een bmw f700gs. toen ik deze zag verviel alle ratio, in een klap verliefd.

Bekijk bijlage 1689020
Gaaf ook met die spaakwielen! En een kek kleurtje! 👍🏻
En lijkt het maar zo of zit er ook een klein schermpje boven de koplamp? Heb je daar een betere foto van toevallig?
 
Nee niet die kettingspanner.
Bij verkeerde montage van het achterwiel/die kentekenplaathouder/kettingspanner kan die moer loskomen van de achteras.
Heeft een belgse rijder ondervonden. Die had ineens z'n kentekenplaathouder ovef straat aan het schrapen, hing alleen nog aan de kabels van de verlichting.
Ah ja die ;)
 
Mocht iemand interesse hebben in een 701 met veel carbon…stuur mij een PB, ik ben de boel aan het inkrimpen en de Husqvarna gaat eruit.
 
Iemand hier toevallig nog opzoek naar een Cat delete pipe? Heb een MIVV liggen voor de Vitpilen 401 / Svartpilen 401. Let op, past niet onder de nieuwste Svartpilen 401 waar de uitlaat onder het blok doorloopt. De link pijp is te gebruiken met de originele uit en met aftermarket.

IMG_2940.jpg
 
Eerste ritje van dit jaar met de Husky *O*
20220316_130544~2.jpg

Had al een paar ritjes met de Tracer gedaan dit jaar, maar de Husky is toch een stuk leuker 8-)
 
Nog verder gekomen hiermee?, dit vinding de allermooiste uitlaat oplossing voor deze bike😍
Helaas niet😅🙈 account aangemaakt wat vragen over en weer en ik denk idd dat het zou moeten kunnen met wat minimale aanpassingen…maar goed verder niks meer ondernomen, was bezig met m’n bmw R nine T en een ktm Rc8…🙈die moeten eerst klaar en dan de husqvarna, heb heel veel onderdelen al klaarliggen alleen nog geen tijd/ruimte.
 
Hier alweer toe aan de 15K beurt. Tot nu toe probleemloos mijn Svartpilen 401. Ook tijd voor nieuwe bandjes :) Op naar de volgende 15000 :]
 
Ik zit nog +-400km verwijderd van de 20k met mijn 701. Heb vrijwel alles al in huis voor de grote beurt, alleen nog even een klepdekselpakking scoren.
 
Inmiddels op 28.000km. Afgelopen weekend naar het Sauerland geweest. Bij terugkomst bleek de flens van de uitlaat afgebroken te zijn. De dealer gaf het advies om maar naar Pajic te gaan of een tweedehands te zoeken.... Gelukkig heeft een maatje hem kunnen lassen.
 

Bijlagen

  • IMG_20220523_123211_070.jpg
    IMG_20220523_123211_070.jpg
    170,1 KB · Weergaven: 39
Eerste ritje van dit jaar met de Husky *O*
Bekijk bijlage 1738516
Had al een paar ritjes met de Tracer gedaan dit jaar, maar de Husky is toch een stuk leuker 8-)
Hoi , welk type veer is op de achter schokbreker gekomen ?
Standaard op een duke R is dat een 75/185.
Is die het zelfde gebleven , of vervangen door een straffer exemplaar ?
Groet Manuel
 
Hoi , welk type veer is op de achter schokbreker gekomen ?
Standaard op een duke R is dat een 75/185.
Is die het zelfde gebleven , of vervangen door een straffer exemplaar ?
Groet Manuel
De veer van de vitpilen schokbreker is over gezet op de Duke schokbreker.
 
Top , kan dit zonder aanpassingen ?
Nee dat niet, een van de twee veren, ik dacht die van de Duke is conisch, dus de preload ring waar de veer in ligt moest afgedraaid worden geloof ik.
Heeft HK in Tiel gedaan toen ze ook de demping van de schokbreker hebben aangepast aan de veer.
 
Nee dat niet, een van de twee veren, ik dacht die van de Duke is conisch, dus de preload ring waar de veer in ligt moest afgedraaid worden geloof ik.
Heeft HK in Tiel gedaan toen ze ook de demping van de schokbreker hebben aangepast aan de veer.
Geen ABC-tje dus , was ik al bang voor . Dank voor je bericht.
 
Nee dat niet, een van de twee veren, ik dacht die van de Duke is conisch, dus de preload ring waar de veer in ligt moest afgedraaid worden geloof ik.
Heeft HK in Tiel gedaan toen ze ook de demping van de schokbreker hebben aangepast aan de veer.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels de 30.000 gepasseerd dus tijd voor een beurt. Klepjes stonden nog keurig en alles onder het kleppendeksel zag er nog prima uit. Verder ook geen rare dingen en hij doet het ook nog steeds probleemloos!
 
Je schiet aardig op met de kilometers! Mooi man👍🏻

Die van mij staat nu op 22000. Geniet er ook nog volop van 😁
Heb een nieuwe set banden klaar liggen (Dunlop sportsmart mk3) en over een maandje naar de Isle of Man voor de Manx GP🥳
 
Ik heb er dan ook geen andere motorfiets bij. Hoe bevalt die Tracer trouwens?
Op mijn speed triple heb ik ook meerdere setjes sportsmart van de eerste serie opgereden, bevielen ook goed! Maar op deze blijf ik nog steeds bij de s22.
Leuk Isle of Man, ben er nooit geweest maar de beelden zien er wel spectaculair uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan