Het grote wat ben ik nu weer verloren topic

Ik ben 3 keer mijn antennetje van de communicatie-set kwijt geraakt |(

- De eerste keer gewoon vandaaltjes bij ons in de straat
- De tweede keer waarschijnlijk losgeschopt bij het opstappen (antenne zit achterop)
- De derde keer losgetrild op de snelweg

Tegenwoordig zit de antenne gezekerd en wel vast aan het frame van mijn motor...
 
Afgelopen zondag, tijdens de MFA rit:

12086826-L.jpg


De opschroefantenne van mijn intercom - nou maar hopen dat ik em apart kan bestellen, want anders wordt het een dure grap... '(
 
De opschroefantenne van mijn intercom - nou maar hopen dat ik em apart kan bestellen, want anders wordt het een dure grap... '(

Als je een Baehr-communicatieset hebt: Twee maal heb ik echt het hele setje moeten kopen (voetje + opschroefstuk) en de laatste maal kreeg ik alleen een antenne mee. Verbouwereerd vroeg ik er naar waarom ik de eerste twee keren dan de hele set kreeg (lees kopen :X ) en nu niet?
Ze konden me niet echt antwoord geven... :X met andere woorden; ik weet het niet :?
Ik hoop het niet nog een keer te hoeven aanschaffen. Heb nu het antennetje gezekerd aan mijn frame, zekere voor het onzekere O-)
 
Ben ooit mijn tankdop van mn Paso vergeten bij t benzinestation, telt dat ook? Had em op de pomp gelegd en daarna gewoon aangereden. kwam erachter bij optrekken toen er benzine in mijn kruis terecht kwam. Gelukkig lag ie er nog toen ik (voorzichtig) een rondje had gereden.
 
Kentekenplaat tijdens de eerste rit op de r6. M'n vrouw ('t is eigenlijk haar fiets) was bezig geweest met het aanpassen van de taartschep en had de plaat niet goed vastgezet.

Na dik 2 uur rijden kwam ik thuis tot de ontdekking dat ik de achterkant van de motor wel wat kaal vond ... k#t, plaat pleite. En dan begint het zoeken.

's avonds werd ik door de politie gebeld, bleek een jongentje op een skelter dat ding gevonden te hebben. Leek hem wel mooi voor achter op de skelter, maar pappa (ook motorrijder) zag dat niet zitten. Top vent. :}
 
Als je een Baehr-communicatieset hebt: Twee maal heb ik echt het hele setje moeten kopen (voetje + opschroefstuk) en de laatste maal kreeg ik alleen een antenne mee. Verbouwereerd vroeg ik er naar waarom ik de eerste twee keren dan de hele set kreeg (lees kopen :X ) en nu niet?
Ze konden me niet echt antwoord geven... :X met andere woorden; ik weet het niet :?
Ik hoop het niet nog een keer te hoeven aanschaffen. Heb nu het antennetje gezekerd aan mijn frame, zekere voor het onzekere O-)
Het is een MIP-200 van IMC. Ik heb Waypoint Notter al gebeld en die verkopen de opschroefantennes los voor 7,50. Ik heb er maar twee besteld - mijn vrouw en ik gaan met twee motoren door Noorwegen rossen in juni en het zou lullig zijn als we de halve vakantie niet kunnen intercommen omdat we een lullig antennetje van 7,50 kwijt zijn.
 
Mijn pa raakte afgelopen zaterdag een schroef kwijt waarmee de uitlaat (half) vast zat. een laverda trilt nog al ;) ik reed er achter met mijn ap, so ineens een schroef langs je kop. Ik had wel dood kunnen zijn! Thanks pa! hihi kan hij niks aan doen natuurlijk. Maarehm... ja dat zijn we kwijt geraakt. ( geen zin om tussen de halfverrotte paaseieren in het veld te gaan zoeken)
 
niemand wat kwijtgeraakt de afgelopen tijd :?

Ik vanmiddag ..mijn gsm
heeft afgelopen dagen veilig in de tanktas gezeten en vanmiddag ergens tussen Ingen Maurik , wassie weg.. '( toch een rits vergeten dicht te doen
 
Begin van het seizoen mijn niergordel, had m ff in de tanktas gestopt maar die vergeten dicht te doen :(
Ik voelde wat vliegen maar wist niet wat...

Vorige week, zag ik tijdens een ritje weer mijn tanktas open staan, ik til de top op omdat ik ff wou sjecken dat mijn portomonee er nog inzat, en toen zag tot mijn ontsteltenis een vers pakkie peuken Airborne worden B|
 
Overlaatst reed ik op de autostrade. Ik had de helm van mijn vriendin in mijn rugzak. Omdat de helm juist in de rugzak past, voel de de helm een beetje tegen je rug drukken tijdens het rijden. Tegen een gang van 120 ofzo voel ik ineens die rugzak lichter worden... hmm ik rij verder. Opeens besef ik dat ik de helm niet meer voel. Ik stop op de pechstrook en de helm viel net in het gras toen ik mijn rugzak wilde checken...
De ritsen waren opengegaan... Had ik geluk. Stel je voor dat zoiets tegen iemand zijn voorruit botst ...
 
Tijd geleden mijn voorremhendel verloren midden op snelweg, boutje losgetrild :X

Gelukkig reed ik met meerdere mensen dus die hebben de volgende afslag gepakt, zijn teruggereden en daarna het stukje over de vluchtstrook opnieuw langsgegaan op een traag tempo (met drie man, ziet er best leuk uit :+ ). Remhendel teruggevonden, boutje van een camsteun afgehaald en daarmee de remhendel vastgezet en verder kunnen cruisen :Y

Remhendel was nog wel afgeketst tegen een koekblikkersvoorruit die ook even op de vluchtstrook was gestopt. Gelukkig geen schade verder :P Sowieso geluk dat de remhendel teruggevonden was, anders had ik 80 km naar huis kunnen rijden zonder voorrem ... :W
 
ben laatst mijn ketting verloren van de pekelfiets.

was niks stuk behalve de ketting!!!

heb hem terug gevonden maar ze zeiden dat het beter was een nieuwe te kopen B|

voor de rest

schroever/boutjes

pylonen ( wel terug gevonden :) )

en ook heel vaak bezine ik blijf maar tanken :(
 
Lekker sportief aan het dweilen op dijk weggetjes. Ik duik een bocht in en ik wil opschakelen . . . is het versnellingpookje opeens verdwenen. |(

Waarschijnlijk losgetrild. Daarna 80 km terug moeten rijden in z'n tweede versnelling. -O-




Voor de rest een hoop lak en rubber verloren tijdens mijn "toer" tochtjes.
 
ik ben mijn tanktas verloren,met tanken ff achterop gelegt maar nooit meer aan gedacht,na tanken gelijk weggereden en toen zag ik um vliegen in mijn spiegel.

ook 2x mijn acrapovic demper verloren,1ste x waren alle popnagels stuk gegaan en de 2x waren de 2 veertjes waar hij mee vast zit losgegaan :?

en mijn linker stuurgewicht ben ik ergens verloren op de A7 of A8
 
mijn zonnebril :( |(
had hem op mijn tank laten liggen na het tanken.
teruggevonden in 6 stukken ;(
gaat weer geld kosten
 
Ben ooit een boutje van mijn voorremklauw verloren.
Ikke rem :? :? das wel een heel raar geluid . 2de boutje was er ook al bijna uit .
Verders verlies ik veel rubber van mijn banden :X

Mzzl Muppet
 
ik ben het kleine kapje achter van mn bandit kwijt geraakt (niet links, niet rechts maar midden achter)

als iemand er nog eentje ergens heeft liggen houd ik me aanbevolen, liefst donkergroen :D (joost [at] tientotvier [punt] nl) O-)
 
In Duitsland eens mijn buddyseat verloren.
Verleden jaar mijn buddycover.
Verder een spuitbus remreiniger, viel uit mijn zak.
Schakelpookje van mijn Honda, brak onder weg af.(lastig rijden met alleen maar een 3e versnelling |( )
Gisteren een oordopje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan