Het grote wat ben ik nu weer verloren topic

Rearbear

Die hard MF'er
30 okt 2002
933
0
Deventer
Ik weet dat het ooit ergens hier heeft gestaan maar kan het nergens meer terug vinden. (ik weet dit omdat ik er ooit wat heb gepost alleen dan volgens mij onder een andere naam).

Maar ben vandaag toen ik op mijn ERtje naar apeldoorn crosste mijn linker beentje van mijn o zo stoeren :X Spongebob tas kwijt geraakt B|

Nou lijkt het me leuk om eens te weten wat jullie allemaal wel eens verliezen onderweg (behalven je motor dan als je onderuit gaat :P )
 
oh arme sponsbob!! Hoe maakt ie het naar omstandigheden? :9

Ben zelf me linker tijgeroor verloren die op me helm geplakt zat.
En ja me verstand natuurlijk maar dat schijnt al vanaf de geboorte zo te zijn.
 
Met de moto nog niets.
Met de auto ééns uitlaat afgebroken aan 140, een stuk buis ging los door de vloer, de pot ging rakelings over de wagen die ik net voorbij gestoken was.
Gaf een mooi geluidje, kon er wel mee lachen, toen ik de rekening van de herstelling kreeg van de wagen niet meer.
 
twee weken terug ben ik mijn kentekenplaat verloren. Na net ca. 130 km gereden te hebben kwam ik er achter dat mijn kentekenplaat-houder afgescheurd was + de kentekenplaat.

Greetz,
Wim.
 
twee weken terug ben ik mijn kentekenplaat verloren. Na net ca. 130 km gereden te hebben kwam ik er achter dat mijn kentekenplaat-houder afgescheurd was + de kentekenplaat.

Greetz,
Wim.

jaja smoesjes :+ Daar trapt de agent echt niet in hoor, als ie vraagt waarom hebben 'wij' geen kentekenplaat? :) ;)
 
Ik zoek bijna elke morgent mijn sleutels. Zowel voor het huis als voor de moto ... :( En altijd te laat op school daardoor ... :(

En af en toe geld en mijn verstand ... :X
 
Ik weet dat het ooit ergens hier heeft gestaan maar kan het nergens meer terug vinden. (ik weet dit omdat ik er ooit wat heb gepost alleen dan volgens mij onder een andere naam).

Maar ben vandaag toen ik op mijn ERtje naar apeldoorn crosste mijn linker beentje van mijn o zo stoeren :X Spongebob tas kwijt geraakt B|

Nou lijkt het me leuk om eens te weten wat jullie allemaal wel eens verliezen onderweg (behalven je motor dan als je onderuit gaat :P )
Glazenwasser van beroep?? :+

Ik ben een keer bijna m'n vrouw verloren en na een avond zoals deze denk ik weleens, was ik haar maar "verloren". Maar ja, dat heb je weleens.
 
Ik weet dat het ooit ergens hier heeft gestaan maar kan het nergens meer terug vinden. (ik weet dit omdat ik er ooit wat heb gepost alleen dan volgens mij onder een andere naam).

Maar ben vandaag toen ik op mijn ERtje naar apeldoorn crosste mijn linker beentje van mijn o zo stoeren :X Spongebob tas kwijt geraakt B|

Nou lijkt het me leuk om eens te weten wat jullie allemaal wel eens verliezen onderweg (behalven je motor dan als je onderuit gaat :P )
Serieus.. zo'n beentje heb ik zien liggen, bij de Esso in Twello. Ik moest werken en hij lag op de nieuwe weg. moet ik hem voor je ophalen?
 
jaja smoesjes :+ Daar trapt de agent echt niet in hoor, als ie vraagt waarom hebben 'wij' geen kentekenplaat? :) ;)

Ik ben hem echt kwijt geraakt hoor Pietert :) , hopelijk raak ik mijn kentekenplaat nu wat vaker kwijt ;) , scheelt bekeuringen.

Ontopic, het is overigens wel een heel gedoe om weer een nieuwe kentekenplaat te krijgen, eerst aangifte doen bij de politie van vermissing van de plaat, dan formulier bij het postkantoor ophalen voor een aanvraag van een "nieuw" kentekenbewijs met aanteken. Heb nu eindelijk de aanvraag binnen van de RDW en kan een nieuwe plaat ophalen bij een platenboer. Er komt dan een eentje op mijn plaat te staan.
Gelukkig kon ik ter overbrugging van de aanvraag (duurt een tijdje) met een witte kentekenplaat rijden waar een nummer in staat tot welke maand je hem mag gebruiken, dus kon gelukkig nog wel rijden :) :) .
 
Bijna verloren : koelvloeistofreservoirtje ( Bleef hangen aan het slangetje )
buddysit ( had ik niet goed op gezet )
Verloren : voorspatbord ( zat een scheur in van de vorige eigenaar en gaf opeens de geest ! )
 
* 2 maanden geleden mijn rechteruitlaatdemper verloren. De uitlaat beugel was afgebroken en zag zo m'n demper voer de A16 stuiteren :D Gelukkig bij ut invoegen, hij stuiterde zo de vluchtstrook op, het blik achter me vond ut minder grappig geloof ik })

* 2 weken geleden, ook op de A16: m'n linker duo-voetsteun en bijpassende bout :P De dag ervoor motortje op wezen halen in Ridderkerk na grote beurt, hadden ze na het lassen van de uitlaat beugel ut boeltje niet goed vastgezet Kwam er pas in etten-Leur achter (vanuit Hendrik Ido Ambacht) dat ik wat miste. Bijna weer m'n demper eraf, aangezien die dus niet meer vastzat met de beugel :)

Owjah, en een keer bijna m'n zadel, die had ik neit goed vastgedaan, maar gelukkig zat ik er op :P
 
Poos terug zie ik opeens iets in de bocht voorbij schieten :?

Ik gestopt om te kijken wat ik mistte, yep het hitte schild van m'n demper op m'n Honda NX 250. No way dat je die dus weer vindt :(
 
het kopje van één van de bouten waar het motorblok van m'n Divi mee vastzit...
Ik kwam net terug van een dagje toeren in de Ardennen en stond stil voor een rood licht. Het licht springt op groen, ik schakel in 1e, trek lekker op en wil naar tweede schakelen maar om een of andere reden lukt dat niet, ik probeer nog eens met wat meer kracht, maar de schakelpook wil niet verder omhoog.

Ik zet me wat verder langs de kant en wat blijkt: de onderste bout waarmee het motorblok vast staat was wat uit het frame geschoven, nét boven het schakelpookje waardoor die niet ver genoeg meer omhoog kon om op te schakelen, kon enkel nog in 1 en neutraal... |(

Zwaar gevloekt uiteraard, maar toch niet weinig blij dat de bout er nog niet verder was uitgeschoven. Bij nadere inspectie blijkt het kopje van de bout gewoon afgebroken te zijn, de moer aan de andere kant om de bout mee vast te zetten is er daardoor wsch ook afgetrild...

Bout weer op z'n plaats geklopt en heel voorzichtig doorgereden naar de dealer (was gelukkig niet zo heel ver meer). Ik weet nog altijd niet hoe dat kopje er is kunnen afbreken. :?
 
Doekje waar ik mijn zadel mee droog maak. Ligt normaal veilig in het "cockpitje", maar zag ik nu langzaam wegschuiven onder het rijden.
Net op het moment dat ik het wilde pakken gleed hij onder mijn hand door richting achterliggers.
Door deze actie was ik trouwens zo afgeleid, dat ik bijna op de voor mijn rijdende en nu remmende auto terecht kwam. :(
Voortaan maar een ander doekje in mijn rugtas..... :o
 
Hmmm blijkbaar verlies ik nog al wel eens wat deze week B| .

Reed gister lekker van Zeeland (het plaatsje) terug naar Deventer, alles goed gecontroleerd voor ik vertrok natuurlijk. Ben ik bij het knooppunt bij arnhem moet ik wat stefig remmen SHIT remoliedruk weg geen voorrem. Na een paar keer pompen kwam deze wel weer terug maar toch vreemd de rest van de terug weg maar beetje pompend met de voorrem veder gereden. Hij staad nu bij de daeler voor nieuwe rem olie |(
 
Mijn rug tas met inhoud. Reed wat harder dan normaal en had schijnbaar mijn rugzak niet goed dicht gedaan. Kwam thuis en was de handschoen van mijn vrouwtje, mijn vizierdoekje, en mijn sjaaltje kwijt. |( . Gisteren op de A6 ook zo'n randdebiel die zijn banaan "per ongeluk" kwijt raakt tegen mijn motor. Heb hem bij de eerste afslag effe goed duidelijk gemaakt dat die bannaan de volgende de keer weer terug die auto in gaat!! })
 
Ik ben het gereedschapsetje, althans een deel ervan onderweg verloren. Had het netjes in het daarvoor bestemde vakje onder de buddy gedaan. Na een paar drempeltjes genomen te hebben, hoorde ik elke keer al wat gerinkel. De volgende drempel, klingeling en geratel, dus ik op de rem. Sta stil kijk naar beneden, ligt steeksleutel nr 15 op mijn ketting klaar om verorberd te worden door mijn ketting tandwiel combinatie :+
 
Bobine cover (billet aluminium) bij zo'n 180 km/h :X .....

Uitlaat demper die eruit schoot toen ik een actie van een BMW automobilist bestrafte met afremmen en weer optrekken, uitlaatdemper schoot vlak langs desbetreffende BMW }) (die snijdt nooit meer een motor af)......

Tja ik rijdt H-D dus hoe lang wil je het lijstje hebben 8-) ..
 
de sleutels van mijn remschijf slot zaten in hetzelfde tasje als mijn slot en dit zat weer onder mijn buddyzit.
Tijdens het rijden zijn de sleuteltjes uit het zakje gestuiterd.
door een kleine opening uit de ruimte onder mijn buddy zijn ze op de weg gevallen (of op de voorruit van een auto gevlogen) weg sleutels
weg slot, want zonder sleutels heb je d'r niks aan.

les: niet je reserve sleutel bij je originele sleutel bewaren
 
vriendin belt uit den haag of ik haar wil ophalen met motor (kom zelf uit a'dam) omdat treinen weer eens niet rijden(whats new) ,helm van vrindin in rugzak en cruisen naar the haque ,eenmaal aangekomen zegt mn meissie waar haar helm is (agv criville replica) ik zeg in mn rugzak ??.
LEEG dus ,onderweg verloren .
vriendin met bus en ikke nog ritje den haag- amsterdam, amsterdam-den haag en terug amsterdam gereden om te kijken of hij ergens nog lag ,niet dus .
iemand deze toevallig ooit gevonden ..(5 jaar geleden) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan