Het grote wat heb ik onderweg meegemaakt topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben d'r weer bij :). Interviewtje was net op de TV, erg geinig. Zal straks wel online staan, dan gooi ik hier wel een linkje neer.
 
Als je mensen gaat corrigeren, zorg er dan voor dat je goed zit. Het is gewoon een Mondeo, maar dat is verder niet zo belangrijk.

Doe jij dat lekker, een Mondeo heeft geen staande achterlichten, een Focus wel.

Ga nog maar eens goed kijken....
 
Laatst bewerkt:
Wat een hopeloze discussies over een botsing. Super dat dit opgenomen is en dat het online staat! Dikke credits.
Voor de mensen die het allemaal beter weten of anderszins gaan analyseren, stel betweters...
 
Dat scheelde inderdaad niet veel, er had zoveel mis kunnen gaan maar zoals je zelf ook al aangaf is dat als als denken. Nu heb je wel spectaculaire beelden waarbij gelukkig niemand echt gewond is geraakt.

Zelf vandaag niet zoveel bijzonders meegemaakt. Auto's die me inhalen en hem er gelijk voorgooien om dat doodleuk weer af te remmen en een bestelbusje die me sneed, niks nieuws dus.
Vanmorgen was het prima weer en ik had zeker niet op de regen (en wind!) gereken die ik op de terugweg had. Lag het aan mij of was het vandaag verraderlijk glad op de weg? Normaal gesproken niet zo'n last van maar had nu echt het gevoel dat de motor regelmatig een beetje uitbrak in de bochten.
 
Maar Mooi positief stukje, kuddos to Jogm!
:]

(enne, genereert dat nog clicks, zo'n ongeluk?)
Teller staat inmiddels op 33000. Zijn ook ruim 100 subscribers bij gekomen (stond gisteren nog op iets van 125). Dus, euh, best wel :P. Heb alleen de reclames uitstaan voor m'n filmpjes, dus financieel heeft het niet zoveel nut. Maar vind ik ook niet zo erg, vind het vooral tof dat het filmpje opgepikt is door wat grote sites (werd net nog gewezen op autoblog.nl).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan