Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pannenkoeken blikker die een kruispunt oprijdt zonder knippers (dus rechtdoor). Waarbij ik van de andere kant rechtdoor moest, dus ik rij door. Slaat die pannenkoek opeens af naar (zijn) rechts! :? Ging allemaal erg traag dus makkelijk kunnen ontwijken. Maar om het nog even extra mooi te maken gaat die naar mij zitten schelden _O-
 
En hij heft gelijk. Richting aangeven doe je alleen als je de rotonde afgaat. Dus als hij de rotonde 3/4 neemt of 5/6 voor mijn part, dan hoort hij geen richting aan te geven tot hij afslaat. Dat jij het fout hebt aangeleerd wil zeggen dat jij de pannenkoek bent in dit geval :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst weer op de scooter, woooopwoooopp stuk kleiner dan de fiets dus lekker overal tussendoor, rijd wel echt relaxed moet ik zeggen licht, niet hoeven schakelen en bagagemogelijkheid manmanman wat lekker.

Ik moet me wel behoeden dat ik niet als een asociaal overal tussendoor ga want dat creëert weer schrikreacties bij medeweggebruikers en zal je zien dat ik daar de zure vruchten van pluk, moet ik niet hebben

Maar ook meteen een hoog windscherm besteld, nu nog een beenkleed en bontkraag en ik ben een ekte ekte scooteraar haha
 
Pannenkoeken blikker die een kruispunt oprijdt zonder knippers (dus rechtdoor). Waarbij ik van de andere kant rechtdoor moest, dus ik rij door. Slaat die pannenkoek opeens af naar (zijn) rechts! :? Ging allemaal erg traag dus makkelijk kunnen ontwijken. Maar om het nog even extra mooi te maken gaat die naar mij zitten schelden _O-

dus jullie komen elkaar tegemoet en hij gaat rechtsaf en jij rechtdoor? ik snap het probleem niet :?
 
Misschien sloeg de automobilist voor de kijker thuis naar rechts? :?
Hij schreef "naar (zijn) rechts". Dus voor de kijker links. Denk dat er bedoeld wordt "naar (mijn) rechts", dus "naar (zijn) links".

Of hij reed inderdaad in een links-rijdend-land. Dan kan het penibel worden.

Ik snap 'm ook niet.
 
Iemand met defecte remlichten op de A4 die blijkbaar hard remt voor een invoegende auto. Ik zag de invoegactie wel, maar aangezien er geen remlichten waren dacht ik dat het op ongeveer dezelfde snelheid door ging. Keek net naar rechts om uit te voegen, kijk ik voor me zie ik die auto ineens vlak voor me en heel hard dichtbij komen. Kon gelukkig meteen opschuiven, anders had ik vol op mijn rem gemoeten met 130.
 
Ik ga toch eens een luidere toeter monteren want vandaag weer zo'n tuthola die eerst de baan opschuift richting mijn flank en dan teruggetoeterd moet worden. Ze bleef strak voor zich kijken. Ik wil zulke belonen met 140 db of zo!
 
Laatst bewerkt:
lieve mensen, is het mogelijk dat voordat je de auto weg rijdt uit een parkeervak je ook controleert of je verlichting ook echt aan is, bij knooppunt Muiderberg op de A6 een alfa gezien die door iedereen wordt geattendeerd dat hij zijn verlichting aan moet zetten.

echt ongelofelijk dat dit soort mensen een rijbewijs krijgen. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan