Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buitenom diverse aanrijdingen in en rondom Gouda, een shitload aan hagel tussen 6 en 7 uur en daardoor spekglad, door voorgaande een lekker chaotische file, buitenom dat niet veel bijzonders meegemaakt op de motor vanochtend :+
 
Laatst bewerkt:
En luid pijpen redt inderdaad geen levens :+

Scheelt misschien wel trauma.. :X

Ben vandaag met de auto, moest een pakketje voor een collega meenemen (die vandaag niet op kantoor is gekomen :N ) Gek genoeg meer motorrijders door de file zien rijden dan de afgelopen weken..
 
Volgens mij loopt hij de boel te stangen.
Want een rauw ei in de binnenzak meedragen is uiteraard nagenoeg onmogelijk door het heel te houden.
Vr gr
 
Lukt het jou dan om tijdens het rijden het ei heel uit je jaszak te pakken?

Ik kom niet eens met handschoenen aan in mn jaszak, laat staan dat ik er een ei uit kan pakken :')

Wie zei dat het in je jas moest zijn?

Als ik echt van plan was om rauwe eieren bij de hand te houden, of bananenschillen, of weet ik nog wat, zak ik de de tanktas uit de kast halen en het half open laten aan de linkerkant... Easy!
 
geld voor een ballonnetje vet net zo, als je er na moet zoeken
ben je te laat ,let wel er kan een beste schrik reactie van
de auto bestuurder kommen,
een kennis heeft het gedaan,bij een aso auto , deze stond op
de snelweg boven op zijn rem, is goed af gelopen maar voor het
zelfde geld zit er een ander onschuldig persoon boven op,

boos worden op de motor heb je vaak alleen je zelf mee,
het lost op dat moment niets op,
beter gewoon weer vergaan en genieten,
heb vroeger ook wel momenten gehad , had ik een steen bij mij
gehad had ik hem door een zij ruit gegooid,
 
_O-

Ohja joh? :P

Daarmee was ik überhaupt de weg niet op gegaan. Diablo Rosso's zitten eronder. Overigens niets spannends gevoeld, het zit echt tussen m'n oren.
Denk t niet.. ik had die ook, doodeng bij koel en vochtig weer. Na een glippertje bij 120 km per uur in een lange bocht, heb ik ze laten vervangen door Continental Road Attacks. Wat een doodenge banden zijn dat :X
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk, hoe serieus men hierop ingaat.


Wie zei dat het in je jas moest zijn?

Als ik echt van plan was om rauwe eieren bij de hand te houden, of bananenschillen, of weet ik nog wat, zak ik de de tanktas uit de kast halen en het half open laten aan de linkerkant... Easy!

Ik was benieuwd hoe Maximus Braapus dat deed, maar dit is ook nog eens een oplossing!
 
Denk t niet.. ik had die ook, doodeng bij koel en vochtig weer. Na een glippertje bij 120 km per uur in een lange bocht, heb ik ze laten vervangen door Continental Road Attacks. Wat een doodenge banden zijn dat :X

Ik heb juist recentelijk de Rosso III's eronder laten leggen.. wat een verademing in vergelijking met mijn pilots.. Klopt, ze moeten even opwarmen, maar dan is 't ook of er lijm op zit.
 
Ik heb juist recentelijk de Rosso III's eronder laten leggen.. wat een verademing in vergelijking met mijn pilots.. Klopt, ze moeten even opwarmen, maar dan is 't ook of er lijm op zit.
Ik had de 2, maar opwarmen is met woon-werk niet echt een optie, ik moet gewoon ergens op een bepaalde tijd zijn... Maar mss zijn de III's beter, zou zomaar kunnen. De II vond ik echt doodeng, en ik heb ze dik 10.000 km getest.

Maar toch was ik vanmorgen blij toen ik de gepekelde wereld weer kon betreden.. bah.. hopelijk laatste gladde dag van dit jaar :)
 
Laatst bewerkt:
vanochtend achter/in een kettingbotsing op de A9, gelukkig zag ik het al aankomen en kon ik ruimte houden, maar achter me begonnen ze ook op elkaar te klappen terwijl rechts de vrachtwagens op volle vaart langsdenderden... kon tussen de brokken door en snel weg, geen behoefte om te controleren of de mensen achter me ook opletten...
 
vanochtend achter/in een kettingbotsing op de A9, gelukkig zag ik het al aankomen en kon ik ruimte houden, maar achter me begonnen ze ook op elkaar te klappen terwijl rechts de vrachtwagens op volle vaart langsdenderden... kon tussen de brokken door en snel weg, geen behoefte om te controleren of de mensen achter me ook opletten...
Dus je hebt geen aandacht besteed aan de gewonden?
 
op dat moment wilde ik vooral wegkomen, er kwam van alles op hoge snelheid tussendoor vliegen (was al blij dat ik niet bij iemand op de motorkap lag). Normaal zou ik stoppen maar tegen de tijd dat ik het idee had weer op een veilige plek te zijn was ik al een paar honderd meter verder. En tegen de stroom in (want mensen rijden natuurlijk gewoon door) terug lopen op een brug... nee dank je :)

uiteindelijk 5 auto's op elkaar, waarvan 3 voor mijn neus, dus betekent dat ik er redelijk tussen zat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan