Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een knipperende richtingaanwijzer betekent maar EEN ding.



Het lampje is niet stuk.... :-)
 
En zij reed al zeker een paar honderd meter met de gang van een naaktslak, dus ik dacht er al over na om dat spul maar eens te gaan inhalen.
Als er links geen inritten en wegen zijn is inhalen vrij veilig, toch? Zeker als je het met een klein snelheidsverschil doet.

Anders even de claxon beroeren als iemand zonder knipperlicht / reden erg langzaam rijdt.
 
Gisterenavond rustig op de motor richting een vergadering, rijdende alhier:

Twee veel te dikke opgefokte gasten in een Daihatsu Core continu dicht achter me. Al een kilometer of wat, terwijl ik al de hele tijd +10 km/h snelheid reed. Lesauto en vier auto's voor mij, dus rustig aan hobbelen. Schuift die auto op, begint te toeteren en probeert naast me te komen rijden.

Iets gas bij gegeven (afstand houden geeft ruimte) en wat meer links op de rijbaan gaan rijden, zodat hij er echt niet meer naast kon. Begon hij weer te toeteren, later toen ik voorgesorteerd linksaf langzaam reed de middelvinger en de toeter gekregen. Wilde hij er nou echt langs, met verhoogde middenberm? Ik dacht dat ze tijdens de Ramadan geïrriteerd waren, maar dit.... #PopulistischeOpmerkingen

Ik snapte er niets van en ik heb ze maar uit zitten lachen in de helm. Arme Cuore...
 
Gisterenavond rustig op de motor richting een vergadering, rijdende alhier:

Twee veel te dikke opgefokte gasten in een Daihatsu Core continu dicht achter me. Al een kilometer of wat, terwijl ik al de hele tijd +10 km/h snelheid reed. Lesauto en vier auto's voor mij, dus rustig aan hobbelen. Schuift die auto op, begint te toeteren en probeert naast me te komen rijden.

Iets gas bij gegeven (afstand houden geeft ruimte) en wat meer links op de rijbaan gaan rijden, zodat hij er echt niet meer naast kon. Begon hij weer te toeteren, later toen ik voorgesorteerd linksaf langzaam reed de middelvinger en de toeter gekregen. Wilde hij er nou echt langs, met verhoogde middenberm? Ik dacht dat ze tijdens de Ramadan geïrriteerd waren, maar dit.... #PopulistischeOpmerkingen

Ik snapte er niets van en ik heb ze maar uit zitten lachen in de helm. Arme Cuore...

Zo'n Cuore rijd hier ook rond maar dan met inhoud van 4, Ik kwam hem toen 2x tegen op precies dezelfde plek met een half uur ertussen. Waar die op precies dezelfde manier de bocht afsneed (soort T splitsing waarbij de doorgaande weg in een bocht ligt, en dan recht door de kruisende weg opknallen over de andere weghelft, erg fijn als je daar net vandaan komt). Kreeg het idee dat ze lekker stoer (geen idee hoe je dat in een Cuore eigenlijk kan doen) rondjes door de stad aan het rijden waren.

Eigenlijk heeft een Cuore de gemiddelde rijstijl en inhoud van een BMW _O-
 
Gisterenavond rustig op de motor richting een vergadering, rijdende alhier:

Twee veel te dikke opgefokte gasten in een Daihatsu Core continu dicht achter me. Al een kilometer of wat, terwijl ik al de hele tijd +10 km/h snelheid reed. Lesauto en vier auto's voor mij, dus rustig aan hobbelen. Schuift die auto op, begint te toeteren en probeert naast me te komen rijden.

Iets gas bij gegeven (afstand houden geeft ruimte) en wat meer links op de rijbaan gaan rijden, zodat hij er echt niet meer naast kon. Begon hij weer te toeteren, later toen ik voorgesorteerd linksaf langzaam reed de middelvinger en de toeter gekregen. Wilde hij er nou echt langs, met verhoogde middenberm? Ik dacht dat ze tijdens de Ramadan geïrriteerd waren, maar dit.... #PopulistischeOpmerkingen

Ik snapte er niets van en ik heb ze maar uit zitten lachen in de helm. Arme Cuore...
Stonden de deuren bol? ;)
 
Niet echt onderweg meegemaakt maar wel geinig:

Ik kreeg vanochtend een bos bloemen op kantoor,omdat ik een jaar in dienst ben maar ja, ik ben op de motor naar het werk. Hopelijk past de bos bloemen in een van mijn zijkoffers. :+
 
Niet echt onderweg meegemaakt maar wel geinig:

Ik kreeg vanochtend een bos bloemen op kantoor,omdat ik een jaar in dienst ben maar ja, ik ben op de motor naar het werk. Hopelijk past de bos bloemen in een van mijn zijkoffers. :+
En wat is nu het probleem?
full

full

full

full


Voor alles een opkossing toch? :+
 
Haha _O-

Ik weet niet of het op die manier de snelweg overleefd.

Bloemen kunnen meer hebben dan je denkt.
Ik heb een tijdje in een rozenkwekerij gewerkt. Vaak ging er wel een bosje mee naar huis: gewoon in de (toen nog brommer-)jas. Zo lang de kopjes maar niet in de tocht zitten, gaat het prima.

Of dat in dit geval een optie is, hangt af van de grote van de bos/het boeket :+
 
Laatst bewerkt:
Bloemen kunnen meer hebben dan je denkt.
Ik heb een tijdje in een rozenkwekerij gewerkt. Vaak ging er wel een bosje mee naar huis: gewoon in de (toen nog brommer-)jas. Zo lang de kopjes maar niet in de tocht zitten, gaat het prima.

Of dat in dit geval een optie is, hangt af van de grote van de bos/het boeket :+
Het is een aardig bosje bloemen. Ik ga het straks proberen. :+
 
_O-

Ik kreeg een paar maanden geleden op m'n eerste werkdag ook een flinke bos bloemen. Achterop gebonden en 70km over de snelweg mee naar huis gereden. Ging verrassend goed. Hoewel niet alle bloemen in de bos het daarmee eens waren bleef het meeste wel goed. Helaas heb ik er geen foto van maar ik werd onderweg wel meer bekeken dan anders. :+
 
Heel wat jaar geleden van Delft naar Breda met een bosje gerbera's in de koffer. Die kunnen niet veel hebben. Bij aankomst een mooi bosje groen met 1 knop overhandigd. Helaas geen foto van, maar wel gelachen.
 
Als er links geen inritten en wegen zijn is inhalen vrij veilig, toch? Zeker als je het met een klein snelheidsverschil doet.

Anders even de claxon beroeren als iemand zonder knipperlicht / reden erg langzaam rijdt.

Het probleem is dat zo'n vrouw kennelijk zoekende is naar het juiste huisnummer en verder nergens op let. Het gaat langzamer dan een fiets, ik rijd achter haar met licht aan en zij heeft drie spiegels aan dat blik hangen, die kennelijk overbodig zijn want ze heeft het juiste huisnummer gevonden en hup, linksaf het pad op.

En verdomd, toen ze al bijna op dat erf reed ging het knippertje nog even aan.

Het blijft gewoon voortdurend opletten met dat blikvolk want minstens de helft gebruikt geen richtingaanwijzer.
 
Het probleem is dat zo'n vrouw kennelijk zoekende is naar het juiste huisnummer en verder nergens op let. Het gaat langzamer dan een fiets, ik rijd achter haar met licht aan en zij heeft drie spiegels aan dat blik hangen, die kennelijk overbodig zijn want ze heeft het juiste huisnummer gevonden en hup, linksaf het pad op.

En verdomd, toen ze al bijna op dat erf reed ging het knippertje nog even aan.

Het blijft gewoon voortdurend opletten met dat blikvolk want minstens de helft gebruikt geen richtingaanwijzer.


Gewoon iets geduld mee hebben ,komt t misschien wel goed ,is ook beter voor je rikketik :t
 
nou dat wel,maar als je er al ff achter hangt,ik maak me er nooit zo druk over met de oudjes,misschien wordt ik t zelf ook ooit
 
Ik voelde me gisteren gediscrimineerd. Ik stond met de motor bij de slagboom van een parkeergarage, druk op het knopje, en dan staat er op het display "zonder voertuig geen ticket". Terwijl ik toch op een prachtig voertuig zat. Gelukkig was het ticket alleen voor de vorm, ik rij zonder ticket de garage uit.
Wel ff gezocht naar een goed plekje, ik vind parkeren in een donkere parkeergarage altijd lastig, ik ben dan bang dat iemand mijn motor over het hoofd ziet en er een SUV bovenop zet.
 
Ik voelde me gisteren gediscrimineerd. Ik stond met de motor bij de slagboom van een parkeergarage, druk op het knopje, en dan staat er op het display "zonder voertuig geen ticket".

Vaak zie je de sporen in de vloer waar de lussen zitten, zet je wiel dan precies op een hoek of T splitsing dan pikt die hem mogelijk wel op.
Lus is het meest gevoelig op de hoeken namelijk.
Overigens moet je gewoon op de intercom drukken en je beklag doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Op de A1 thv Deventer kwam ik een bus tegen welke omringd werd door 2 golfjes en een grijze seat.

Ik vermoed dat dat die nieuwe kijk-wie-er-met-telefoon-in-handen-zit-taskforce betrof.

De bus moet onopvallend zijn maar de manier waarop de agenten zich in de undercoverauto's gedragen valt het alleen maar meer op.

en die agenten die kilometerslang in een ongemarkeerde auto met 30km/h verschil over het rode kruis reden, zullen hier vast wegens werktechnische redenen ontheffing voor hebben maar netjes was iets anders.

En als ze bij de bus zijn gaan ze daar weer met 100 achter rijden chapeau!!

wel goede acties hoor dat mensen op bellen of appen betrappen :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan