Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Ga te ver, uit de bocht....
Bocht wel grotendeels kunnen maken maar motor zit naast t asfalt en kan alleen maar rechtdoor begroeiing in.
Motor slaat weg, ik rol door.
Nu in ziekenhuis, links enkel gebroken rechts de grote teen.

Iig 1 getuigen, kenteken blauw autotje onbekend, is doorgereden.
Getuigen hadden al langer achter autotje gereden en nog veel meer raar rijgedrag gezien maar ook geen kenteken.
-O- alweer... Pfff. Sterkte en hopelijk valt het mee met je rug.
 
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Ga te ver, uit de bocht....
Bocht wel grotendeels kunnen maken maar motor zit naast t asfalt en kan alleen maar rechtdoor begroeiing in.
Motor slaat weg, ik rol door.
Nu in ziekenhuis, links enkel gebroken rechts de grote teen.

Iig 1 getuigen, kenteken blauw autotje onbekend, is doorgereden.
Getuigen hadden al langer achter autotje gereden en nog veel meer raar rijgedrag gezien maar ook geen kenteken.


Qudt! Da's balen man.

Sterkte en een goede genezing toegewenst.
 
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Ga te ver, uit de bocht....
Bocht wel grotendeels kunnen maken maar motor zit naast t asfalt en kan alleen maar rechtdoor begroeiing in.
Motor slaat weg, ik rol door.
Nu in ziekenhuis, links enkel gebroken rechts de grote teen.

Iig 1 getuigen, kenteken blauw autotje onbekend, is doorgereden.
Getuigen hadden al langer achter autotje gereden en nog veel meer raar rijgedrag gezien maar ook geen kenteken.
Poeh je treft het niet zeg! Beterschap en sterkte weer.
 
Donders heren, zit weer niet mee.
Beiden sterkte!!

@Martell, rijplaat gebroken???? Oud? te zware graver? of gewoon pech
Rijplaten zijn ok. De plek van de bak van de vrachtwagen, bleek niet sterk genoeg om de rijplaten met gewicht te houden. Dat deel is afgebroken.

Onderarm met hechtinkjes
full


En de inmiddels erg dikke en pijnlijke knie, met ook wat hechtinkjes
full



Het zal allemaal wel helen. Knie zal t langste duren ivm stijfheid en pijn. Wss wel wat bandjes verrekt en zo. Paar pijnstillers helpt, dan ben ik nog redelijk mobiel. Beetje bewegen kan geen kwaad.

En vandaag nog ff op de motor gereden, dat gaat ook. Dus is het eigenlijk verder allemaal ok :t
 
Rijplaten zijn ok. De plek van de bak van de vrachtwagen, bleek niet sterk genoeg om de rijplaten met gewicht te houden. Dat deel is afgebroken.

Onderarm met hechtinkjes
[afbeelding]

En de inmiddels erg dikke en pijnlijke knie, met ook wat hechtinkjes
[afbeelding]


Het zal allemaal wel helen. Knie zal t langste duren ivm stijfheid en pijn. Wss wel wat bandjes verrekt en zo. Paar pijnstillers helpt, dan ben ik nog redelijk mobiel. Beetje bewegen kan geen kwaad.

En vandaag nog ff op de motor gereden, dat gaat ook. Dus is het eigenlijk verder allemaal ok :t


Hechtingen is niets :N zo snel mogelijk water erop, vooral de douche, kneuzingen is wel ff kutter,beterschaps ermee :t
 
Hechtingen is niets :N zo snel mogelijk water erop, vooral de douche, kneuzingen is wel ff kutter,beterschaps ermee :t
Apart. Van de arts mag ik 10 dagen niet douchen, zeker geen water op de wonden ivm infectiegevaar.

Ik ga wel douchen, want stoere biker en schijt aan de mening van een arts :') En een beetje lentefris ruiken is ook wel prima _O-

Ik ga t wel netjes drogen, dan weer wat ontsmetting er op, en wat bescherming. Net voor 27 euro bij Kruidvat ingeslagen aan gaasjes, verbandjes en zo.
 
Eindhoven?Vervelend zeg, beterschap!
Waarom zou remmen glijden zijn geweest? Was het glad / nat? Motor heeft ABS toch?
Eindhoven Ja.

Remmen zou fors (hangend in de bocht) remmen betekenen want de als ik dat niet zou doen (of meteen uitwijken wat ik had gedaan) dan zat ik in de auto. En remmen in de bocht kan wel maar zo hard (kan ik nog) niet.

Zijn linker achterwiel zou uitkomen waar mijn voorwiel zat als ik de bocht aan hield en niet meteen recht overeind kwam en naar rechts ging. Zo snel mogelijk weer vol naar links gaan hangen om die bocht maar proberen te halen maar gleed/reed van het asfalt af en kwam tussen asfalt en vangrail uit.
Toen was ik meer bezig met niet verder naar vangrail te gaan (nog steeds bocht) (want de onder vanger was vanaf dat punt niet meer aanwezig) en vooral zo veilig mogelijk verder te komen (berm vlucht).
Helaas sloeg de motor onder mij weg toen ik de berm in ging.... en rolde ik verder.

Inmiddels ben ik "net" thuis afgezet door vrienden.
Heb nog een pret-pakket medicatie.
Werken zit er voorlopig nog even niet in.
Motor-rijden de komende 6 tot 8 weken niet (Enkel in gips).
Nu eerst maar even rust, dan komende week het eerste geregel met nieuw (loop) gips en nieuwe medicatie.
En dan daarna politie en aangifte doorrijden na ongeluk, en gegevens van het getuigen-echtpaar zien te regelen, en dan verzekering verder regelen.

Verzekering is al op de hoogte gebracht van ongeluk, berger al doorgegeven dat motor (weer) naar Motoport Veldhoven kan en Motoport al gebeld dat er een motor aan zou komen.

Eerst maar eens de komende dagen door zien te komen.
 
Apart. Van de arts mag ik 10 dagen niet douchen, zeker geen water op de wonden ivm infectiegevaar.

Ik ga wel douchen, want stoere biker en schijt aan de mening van een arts :') En een beetje lentefris ruiken is ook wel prima _O-

Ik ga t wel netjes drogen, dan weer wat ontsmetting er op, en wat bescherming. Net voor 27 euro bij Kruidvat ingeslagen aan gaasjes, verbandjes en zo.


_O- ik heb al een paar O-) hechtinkjes gehad in mijn korte leven,maar ze kunnen wat mij betreft de boom in ,na een dag gewoon de douche erop en dat werkt voor mij perfect :t ,
 
Vanmiddag op de SV door een auto aangereden. :( Ik kwam op de baan voor links af op een kruising af gereden, en een Mini die voor rood stond te wachten op de baan voor rechtdoor besloot toch ook maar links af te gaan. Ging vrij hard want achter me reed ook een auto, waar de Mini snel voor wilde gaan rijden. Toen raakte ze dus mij in de zijkant.

Motor recht kunnen houden, maar wel een afgeschreven achterrem/voetsteun set, onderkuip + bevestigingsbeugel zijn denk ik niet meer te redden, een beschadigde uitlaat en een zere enkel. -O-
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, dat is het over vier weken pas weer. Het is wel zaterdag de zestiende van de zesde, en zzz betekent zlapende bezstuurderz.
 
Apart. Van de arts mag ik 10 dagen niet douchen, zeker geen water op de wonden ivm infectiegevaar.

Arts heeft gelijk denk ik. De wonden zijn nog niet dicht, dan heb je infectiegevaar. Maar infectie hoeft niet erg te zijn. Ik had ook wat hechtinkjes ooit, en na een poos zei het ziekenhuis na onderzoek "u heeft daar wel een hele dierentuin in zitten". Beetje antibiotica, en ik was weer ok. Dus stoere biker, gewoon douchen.
 
Ik ga wel douchen, want stoere biker en schijt aan de mening van een arts :') En een beetje lentefris ruiken is ook wel prima _O-

Een bad is nog beter, lekker weken die handel.
Ooit eens twee vingers half doorgesneden. nooit laten hechten, wel zout erin gegooid.
Daarna uitgespoeld met lauw water, pijn ook gelijk weg.
De littekens zijn grotendeels verdwenen in de loop der jaren.
 
Avontuur van deze ochtend... "Onderweg" xD
Van bed naar keuken voor een glas water voor de medicijnen van 7 uur.
Links m'n enkel goed in de lucht gehouden en met krukken naar de keuken ge...twist? ( )Let's do the twist....)
Dat duurde toch wel erg lang, glas water gepakt, medicijnen... Bij m'n bed. En dat twisten duurde wel erg lang.
Maar 'hoppen' lukt niet met een glas water en krukken in je handen.
Glas op de grond neergezet en met de krukken vooruit geschoven, heel voorzichtig dat ie niet omvalt, nog voorzichtiger dat ik niet omval of een pijnscheut krijg in m'n rug.
Ok, een hop... Auwhh! Ohja Oxycodon (morfine) van vannacht is natuurlijk al uitgewerkt.
Dan maar weer twisten? Nope! Lichaam protesteert.
Shit, ik sta in de keuken; geen hulp, fikse pijn en alles ligt bij m'n bed.
Afstand keuken -> bed: 6? Meter... Heb er een half uur over gedaan.
Morgen dit glas bij het bed maar hergebruiken en/of m'n bezoek daar ook even een glas (en extra fles water) neer laten zetten.
En iets van jodium laten halen... Mijn gebroken teen lekt weer/nog steeds...

Misschien was dat naar huis gaan gister nog niet zo'n goed idee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan