Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Vandaag reed ik een dubbele rotonde op. Ging rechtdoor, dus reed op de rechtse baan. En geloof me ik kijk wel een keer of 5 links en rechts. Maar er was een motorrijder die óp de rechterbaan stond te wachten op wat auto's om de linkerbaan op te gaan...

Beetje onduidelijk uit te leggen... Maar met alle goeie bedoelingen zag ik hem pas toen hij 2 meter voor m'n neus weg reed. Rijd met MAN en die hebben gewoon waardeloze spiegels die een paar meter zicht blokkeren...

Met de motor ben je snel zat om een rotonde over te schieten, midden op gaan staan wachten is gewoon onhandig.
 
Vandaag een motorrijder gezien met een groene muts van een soort imitatiebont en twee lange gele staarten eraan. Er zal wel een helm onder zitten, maar het zag er erg ongewoon uit. Wel grappig. Zat zelf ook op de moto, dus helaas geen foto.
 
Laatst bewerkt:
Net terug van mijn avondritje, laatste stukje vanaf de stoplichten de snelweg op (is een stukje 80 maar die bocht is oh zo leuk) daarna nog een stukje snelweg/klaverblad, toch nog even ietsjes doortrekken door de bocht. Zat blijkbaar de politie in burger achter me aan (oeps) sinds dat stukje bij de stoplichten. Op de snelweg lieten ze schijnbaar het politiepasje zien (laaghangende zon dus ik dacht dat het een telefoon was). Enfin bij de stoplichten na de afrit komen ze naast me staan, 'we willen even een babbeltje maken'. Bleken toffe peren te zijn die gewoon zeiden van het mag wat rustiger en wat opmerkingen over de rijstijl. (kreeg toch complimenten over de lijn die ik reed ondanks dat het wat te hard was). Met de schrik vrijgekomen, had het einde van het roze pasje kunnen betekenen :}
 
Vandaag een kleine 1900 km in het koekblik gezeten, ff op en neer naar Geneve, ik ben over de moeheid heen na 31 uur wakker. Eerst maar eens 🍺. Het was in D 37 graden….
Oh ja… waarom? Moest het meisje van mijn broertje ophalen, hij ligt in grenoble in het ziekenhuis met een gebroken rug, inmiddels gerepareerd met titanium, en kan alles nog bewegen, zij, gekneusde rug en ellebogen kapot, dit alles tengevolge van een val van een metertje of honderd de helling af in de alpen op 2400 mtr hoogte, en een evacuatie per heli.
Dus, nee, niks meegemaakt😇niet op de weg iig.
 
Vandaag een kleine 1900 km in het koekblik gezeten, ff op en neer naar Geneve, ik ben over de moeheid heen na 31 uur wakker. Eerst maar eens 🍺. Het was in D 37 graden….
Oh ja… waarom? Moest het meisje van mijn broertje ophalen, hij ligt in grenoble in het ziekenhuis met een gebroken rug, inmiddels gerepareerd met titanium, en kan alles nog bewegen, zij, gekneusde rug en ellebogen kapot, dit alles tengevolge van een val van een metertje of honderd de helling af in de alpen op 2400 mtr hoogte, en een evacuatie per heli.
Dus, nee, niks meegemaakt😇niet op de weg iig.
Nog "twee uur rijden, kwart uur rust" gedaan? Mijn record staat op 1000 km op één dag, en toen had ik er echt genoeg van!
 
Vandaag een kleine 1900 km in het koekblik gezeten, ff op en neer naar Geneve, ik ben over de moeheid heen na 31 uur wakker. Eerst maar eens 🍺. Het was in D 37 graden….
Oh ja… waarom? Moest het meisje van mijn broertje ophalen, hij ligt in grenoble in het ziekenhuis met een gebroken rug, inmiddels gerepareerd met titanium, en kan alles nog bewegen, zij, gekneusde rug en ellebogen kapot, dit alles tengevolge van een val van een metertje of honderd de helling af in de alpen op 2400 mtr hoogte, en een evacuatie per heli.
Dus, nee, niks meegemaakt😇niet op de weg iig.
Phoe, dat is schrikken.
Wens ze véél beterschap toe.🤞
Hopelijk komt het weer goed met ze.
Wel een engeltje op hun beider schouders.
 
Vandaag:
Een lul in een busje die gebaarde dat ik rustig moest doen, nadat hij door donker oranje reed en ik stevig moest remmen, de eikel!:(
2e.
Een auto die naast de provinciale weg dwars op het fietspad stond, zodat de fietsers bijna over de weg moesten om er langs te kunnen.
Ben nog even gekeerd, maar de auto was verlaten en niemand in de buurt.
Niet mijn probleem 🤷‍♂️
3e.
Een fietser die keihard plat op z’n bek ging voor m’n neus.
Z’n kinderen/vrienden waren erbij, hij krabbelde zelf weer overeind, kon nog lopen, en geen zichtbaar bloed.
Dus ik wachtte geduldig tot hij met z’n zooitje van de weg was en ik weer door kon.
Wederom, niet mijn probleem 🤷‍♂️
 
Was vandaag nog even richting Elst (gld) gereden. Hoop drukte en drukte en file op de burgemeester matsersingel ter hoogte van de A325. Zie ik een motor in de berm staan.

Komt later moeders met dit artikel aan.

verkeerschaos-door-ongeval-op-afrit-a325-in-arnhem.html

Toen ik er langs kwam was het dus ongeveer een uur geleden. Bus is van een koeriers dienst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan