Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Zaklamp meenemen om een lichtsignaal te geven :+.

Supermarktirritaties: oudjes die midden in het gangpad uitgebreid met elkaar staan te beppen; of mensen die breeduit voor het koelgedeelte gaan staan bedenken wat ze nodig hebben B|.
Of gepensioneerde die dan zonder bril proberen te lezen wat erin zit maar niet even aan de kant gaan als ze zien dat je erbij moet:+
 
Of gepensioneerde die dan zonder bril proberen te lezen wat erin zit maar niet even aan de kant gaan als ze zien dat je erbij moet:+
Of mensen die eerst alles laten scannen, dan afreken, liefst contant en met kleingeld proberen gepast te betalen, en dan pas als ze jouw spullen al aan het scannen zijn hun rommel gaan inpakken zodat ze dusdanig in de weg blijven staan dat jij zelf niet vast kunt gaan inpakken. :(

Ach, de kleine frustrates van het leven. Keer diep ademhalen en weer door. :]
 
Zaklamp meenemen om een lichtsignaal te geven :+.

Supermarktirritaties: oudjes die midden in het gangpad uitgebreid met elkaar staan te beppen; of mensen die breeduit voor het koelgedeelte staan te bedenken wat ze nodig hebben B|.
Moet je voor de lol eens vragen of je a.u.b. door mag. Of even iets uit de koeling mag pakken. Kun je best leuke gesprekken van krijgen. Is je dag ook weer goed
 
Zaklamp meenemen om een lichtsignaal te geven :+.

Supermarktirritaties: oudjes die midden in het gangpad uitgebreid met elkaar staan te beppen; of mensen die breeduit voor het koelgedeelte staan te bedenken wat ze nodig hebben B|.

Ik probeerde meestal subtiel met het winkelwagentje tegen ze aan te duwen, zodat ze aan de kant gingen :P .

Winkelmandje in de knieholte, gevolgd door een geschrokken "oh, sorry" werkt veel beter ;)
 
Tja, zoals er hier over ouderen/oudjes gesproken wordt... Toen ik jong was zei ik ongeveer dezelfde dingen onder ongeveer dezelfde omstandigheden, dus nu incasseer ik ootmoedig.
Maar liefst toch niet te lang doorzeuren jochies, slecht voor mijn hart. :+
 
Wat een gezeur over die boodschappen.. nergens last van :+
IMG_20211025_160734_925~2.jpg
 
Vandaag haalde ik :] een tweetal vrachtwagens in. Op zich niet meldenswaardig, maar mijn blik werd getroffen door schijnbaar knipperende achterlichtjes, de ene rechts, de andere linksachter. Bleek dat ze van die rode zakdoeken aan de vrachtwagens hadden geknoopt, eentje ook aan de spiegel.
Nou vroeg ik me af, is dit weer een Hanky-code, net als vroeger homoseksuele mannen heimelijk etaleerden, want dat agrariërsprotest is toch inmiddels opgelost en iig ZO 2010?
 
De constructie is toch ontzettend instabiel. Snap het idee maar een beetje wind en een scherpe bocht en ze liggen
Ze hebben wel wat kilo’s aan accu‘s bij zich en die zitten niet bepaald tegen het dak gemonteerd.
Maar soms valt er een om inderdaad. Da’s een van de redenen dat je eerst 2 dagen mag laten zien dat je normaal kan rijden en daarna een rijproef moet doen.
 
Tja, als je googled op "gecrashte motorfiets" krijg je ook veel te zien.. zegt niet zoveel, mijns inziens.

gelukkig blijven de meeste wagentjes rechtop. Ongelukjes kunnen altijd gebeuren.
 
Vandaag haalde ik :] een tweetal vrachtwagens in. Op zich niet meldenswaardig, maar mijn blik werd getroffen door schijnbaar knipperende achterlichtjes, de ene rechts, de andere linksachter. Bleek dat ze van die rode zakdoeken aan de vrachtwagens hadden geknoopt, eentje ook aan de spiegel.
Nou vroeg ik me af, is dit weer een Hanky-code, net als vroeger homoseksuele mannen heimelijk etaleerden, want dat agrariërsprotest is toch inmiddels opgelost en iig ZO 2010?
Ik zie die doekjes ook regelmatig aan spiegels hangen. Soms bedekken ze bijna de halve spiegel. Fijn.
 
Vandaag haalde ik :] een tweetal vrachtwagens in. Op zich niet meldenswaardig, maar mijn blik werd getroffen door schijnbaar knipperende achterlichtjes, de ene rechts, de andere linksachter. Bleek dat ze van die rode zakdoeken aan de vrachtwagens hadden geknoopt, eentje ook aan de spiegel.
Nou vroeg ik me af, is dit weer een Hanky-code, net als vroeger homoseksuele mannen heimelijk etaleerden, want dat agrariërsprotest is toch inmiddels opgelost en iig ZO 2010?
Dat vraag ik me ook af, ook op gewone automobielen de rode zakdoek gezien, wat hebben wij gemist?
Volgens de code is rood "fisting", weet nou niet zeker of er al zoveel bestuurders zijn die zo openlijk iets kenbaar willen maken... ;-)
Bron: Handkerchief code - Wikipedia
 
Terug
Bovenaan Onderaan