Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

@ Nomko: thnx man nu heb ik toch een reden om negeer functie eens te proberen. :t
Ga je gang! Ik hou je niet tegen. Het zal me niet eens wat kunnen schelen als je dat doet. als jij er blij en gelukkig van wordt...... Succes!!!!
 
Dat ga ik niet doen, voor het zelfde ziet iemand een keer zn foute gedrag in en dan wil ik hem toch de gelegenheid geven om dat te kunnen toegeven. Nooit zomaar deuren dichtgooien.
Alsof jij niet fout zit.... Wat egocentrisch van jou....
 
Je benadrukt alleen m’n gelijk maar, je raakt zo gespannen van mijn vriendelijk bedoelde bericht.
Maar goed interpreteer de toon maar zoals je wil, na het lezen van bovenstaande bericht laat je je weer eens goed kennen. Ik heb het idee dat ik jou al eens eerder geadresseerd heb, volgens mij ging dat ook al zo lekker kalm. Ik zal niet meer op jou reageren om je voor een hartaanval te sparen.
Je bent waarlijk een aanwinst op dit forum.

Kalmeringstabletten, blazen, onnozelheid, zandbak, weer tabletten en overmatig gebruik van leestekens.
_O-
 

Bijlagen

  • trump_bigLaugh.gif
    trump_bigLaugh.gif
    895,6 KB · Weergaven: 5
Vanacht om 11 uur lekker file op de A2 (werkzaamheden + ongeluk), dus lekker trechter naar 1 baan. (rijstrook 2, om het nog leuker te maken)

Zit ik op een gegeven moment achter een andere motorrijder die denk ik nog niet vaak gefilterd had. Durfde niet door openingen waar hij heel veel ruimte had, en was eigenlijk voortdurend met twee voeten aan de grond aan het lopen (ipv z'n motor het werk te laten doen).

Op zich niet erg, we zijn allemaal ergens begonnen. Maar beetje jammer dat hij ook z'n spiegels niet in de gaten hield (of me er gewoon niet langs wilde laten).

Niet echt slim, ik had met plezier Mozes voor hem gespeeld. (Uiteindelijk bij een goede opening hem via een andere baan maar ingehaald)

Idd irritant die mensen, soms hele stoeten motorrijders omdat de voorste niet opschiet en niet aan de kant wilt gaan
 
Apart.. kon je niet pro actief naar links voordat hij richting aan gaf, of reactief daarna?
Alleen daarom reageer ik ook maar niet met de claxon, je bent sneller weg door gas te geven, gewoon doorrijden en achter je laten. Toeteren levert je alleen maar agressie op, het doet ze teveel denken aan de irritante stem van het wijf waarmee ze jarenlang getrouwd zijn.
 
Dus we zijn op het punt aangekomen dat we het maar accepteren?? Auto's kunnen doen wat ze willen, en wij Mogen niet eens reageren??

Zorg dat je in ieder geval het kenteken hebt, en doe aangifte. Het hele land hangt vol met cameras, dus daar moet best wel iets te halen zijn. Maar zolang het advise is, accepteren en doorgaan, zullen die koekblikkers steeds verder gaan met hun intimiderend gedrag.
 
Ook wel raar om op een achteraf weggetje een snel achteruit rijdende dpd bus tegen te komen :X,
kon er nog net langs met de funduro ,de berm was hard :t
Wanneer je vanaf de A1 de A6 op rijd richting Lelystad reed een Duitser die waarschijnlijk zijn navigatie nog niet ge-update had achteruit. Vlak na die splitsing gaat de A1 door en daar staat nu richting Zwolle. Dat is ook wel raar om te doen, ach geen wout in de buurt behalve dat flits busje want 101 km rijden daar brengt het echte gevaar met zich mee....whahaha..
 
Gister tijdens een rit in de auto gezien hoe een Harley rijder na een hele aso inhaalmanoeuvre opgevangen werd door meneer de motoragent. Wij wisten wel dat er verderop een politiecontrole was, hij niet. :')

De situatie was een 1 baansweg (80km) waar op de kruising stoplichten stonden met een voorsorteerstrook voor links afslaan. Hele stoet auto's voor hem die daar al even op groen aan het wachten waren en hij ziet dat het groen wordt, auto's trekken op en hij besluit dus over die voorsorteerstrook voor links afslaan langs die auto's te knallen over de kruising. Reed ook zonder fatsoenlijke kleding dus ik vond het dan ook helemaal niet zo erg dat hij even meegenomen werd.
 
Wanneer je vanaf de A1 de A6 op rijd richting Lelystad reed een Duitser die waarschijnlijk zijn navigatie nog niet ge-update had achteruit. Vlak na die splitsing gaat de A1 door en daar staat nu richting Zwolle. Dat is ook wel raar om te doen, ach geen wout in de buurt behalve dat flits busje want 101 km rijden daar brengt het echte gevaar met zich mee....whahaha..
t busje wat ik tegenkwam ,kwam net vanaf een flauwe bocht met bomen ,dus ik had geen tijd om na te denken en dat is misschien maar goed ook! nu was t oh ja ,en doorrrr:]
 
Gister tijdens een rit in de auto gezien hoe een Harley rijder na een hele aso inhaalmanoeuvre opgevangen werd door meneer de motoragent. Wij wisten wel dat er verderop een politiecontrole was, hij niet. :')

De situatie was een 1 baansweg (80km) waar op de kruising stoplichten stonden met een voorsorteerstrook voor links afslaan. Hele stoet auto's voor hem die daar al even op groen aan het wachten waren en hij ziet dat het groen wordt, auto's trekken op en hij besluit dus over die voorsorteerstrook voor links afslaan langs die auto's te knallen over de kruising. Reed ook zonder fatsoenlijke kleding dus ik vond het dan ook helemaal niet zo erg dat hij even meegenomen werd.
En dan alleen een boete krijgen voor het gebruiken van voorsorteervak naar links om rechtdoor te gaan. Kleding zal weinig over gezegd zijn, iets in de trant van een opmerking om toch beschermende kleding te dragen op de motor. Zie dit zo vaak gebeuren, en niet alleen motoren maar ook auto's. Gisteren nog bv. Op de kruising Burg. Elsenlaan/Handelskade. Staat er flinke rij auto's tussen de Handelskade en de Sir Winston Churchillaan. Een BMW staat in de voorsorteervak voor linksaf de Handelskade op. En daarnaast een Jaguar. Ik sta achter die Jaguar. We krijgen groen en op het moment dat de Jaguar zo'n beetje bij die tramhalte beland stuift die BMW em van links hard voorbij en douwt zich tussen de Jag en de auto daarvoor. Jag in de remmen. Snap echt niet wat die vent in de BMW daar mee wilde bereiken want de hele meute aan auto's stond zeker nog 3 keer stil voor de stoplicht bij de kruising Berg. Elsenlaan/Sir Winston Churchillaan....
 
Het "alleen op de wereld" syndroom lijkt sterker te worden met het warme weer. gister, weliswaar ingeblikt, een aantal van dat soort fratsen gezien.
De ergste:
Een in beide richtingen 2-baans 70weg met verkeerslichten op groen. de hele colonne rijd met 70 door groen totdat een vrachtwagentje besluit dat hij niet de rechterbaan rechtdoor, maar de voorsorteerstrook linksaf wil hebben terwijl die al onder het stoplicht rijd. met als gevolg een auto of 6 die gelijktijdig de noodstop kunnen oefenen :')...
 
t busje wat ik tegenkwam ,kwam net vanaf een flauwe bocht met bomen ,dus ik had geen tijd om na te denken en dat is misschien maar goed ook! nu was t oh ja ,en doorrrr:]
Schouders ophalen en doorrr, niet aan denken wat aan had kunnen zijn. Mijn Oudejaarslot had een winnend lot kunnen zijn, ook niet. Ben er niet minder gelukkig om.
 
En dan alleen een boete krijgen voor het gebruiken van voorsorteervak naar links om rechtdoor te gaan. Kleding zal weinig over gezegd zijn, iets in de trant van een opmerking om toch beschermende kleding te dragen op de motor.
Als hij die krijgt vind ik het al best. Al kwam hij ook met +/- 100km per uur aan brullen. Maar het is waar hoor, je ziet echt de gekste dingen gebeuren tijdens het rijden..
 
Anti-VFries
edit: maar ik ben wel benieuwd naar jouw observaties dan. Laat je het ons weten?
Zonder extra vaccinaties heen en weer naar Groningen, 476 km totaal over de A20-A12-A27-A6-A7 en v.v.
Vanochtend lichtelijk fris met 15 graden en rustig verkeer (bijtijds vertrokken).
Vanmiddag lichtelijk warm met 24 graden, rustig tot aan Lelystad, daarna de spits tot aan Rotterdam met op mijn laatste stuk A27 en een heel eind A12 vanaf Utrecht een om onduidelijke reden afgekruiste rijbaan met zeer langzaam rijdend verkeer tot gevolg.
Gebruikelijk zaken met inhalen, ingehaald worden, zondagrijders en filteren met slechts 1 sufkop die vlak voor me baantje wisselde.
Insecten lijken van de motor en helm gepoetst, nu het is weekend :W
 
Net op de A4 werd ik toen ik tussen de langzaam rijdende file door reed, geblokt door een oude 3-serie.
Daarna bleef ie zeker 10km op de linkerbaan plakken, vastbesloten om mij er niet langs te laten.
Zo vermoeiend die lui..
 
Zonder extra vaccinaties heen en weer naar Groningen, 476 km totaal over de A20-A12-A27-A6-A7 en v.v.
Vanochtend lichtelijk fris met 15 graden en rustig verkeer (bijtijds vertrokken).
Vanmiddag lichtelijk warm met 24 graden, rustig tot aan Lelystad, daarna de spits tot aan Rotterdam met op mijn laatste stuk A27 en een heel eind A12 vanaf Utrecht een om onduidelijke reden afgekruiste rijbaan met zeer langzaam rijdend verkeer tot gevolg.
Gebruikelijk zaken met inhalen, ingehaald worden, zondagrijders en filteren met slechts 1 sufkop die vlak voor me baantje wisselde.
Insecten lijken van de motor en helm gepoetst, nu het is weekend :W
dus eigenlijk een redelijk normaal ritje :t
 
Net op de A4 werd ik toen ik tussen de langzaam rijdende file door reed, geblokt door een oude 3-serie.
Daarna bleef ie zeker 10km op de linkerbaan plakken, vastbesloten om mij er niet langs te laten.
Zo vermoeiend die lui..
Een lijntje coke en Slayer op de koptelefoon, tranquilo:] m’n weg vervolgen. Welke BMW?
Wanneer je je ergert gaat het niks sneller.
 
Rijdt nu alweer een paar maanden (heropstapper) maar de helaas is asociale gedrag wel toegenomen. Wellicht word ik ouder en heb ik er meer oog voor.:?
 
Vanmiddag onderweg ineens een rare brandlucht welke steeds sterker werdt.
Bleek er verderop een auto met snackwagen erachter waarvan de remmen bleven hangen.
Gelukkig 2 baans weg dus snel er voorbij en naar de kant gedirigeerd, de rem van zijn linker wielen zat vast en was al flink aan het roken, nog even en hij had een brandje, had hem bijna zijn inkomen kunnen kosten....
Ach ja genoeg auto’s die er ook al langs waren gereden maar niks doorgeven he....en die lucht van verbrande remblokken ruik je echt wel in je auto....
 
Ik was met het koekblik op stap, maar man die zijspanrijder was toch wel vreselijk traag aan het rijden. Het was praktisch windstil, en die kerel rijd maximaal 50 (en soms vertraagt ie naar 30) op een 80 baantje (NL). Ik kreeg wel een zenuwinzinking van zijn gedrag :(
Achter mij creëerde zich al een mooi treintje van +- 10 voertuigen waarvan 3 vrachtwagens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan