Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Dat laatste is niet best. Je hoort geconcentreerd te rijden, 's avonds net zo goed als 's morgens. Anders moet je niet de weg op gaan.
Ik overdrijf misschien wel een beetje hoor. Valt in het algemeen best mee nu ik er echt over nadenk. Misschien is het gewoon meer gevoelsmatig. Werkdag gehad, gezeik aan je kop. Concentreren lukt zeker nog wel, dat is het probleem niet.
 
Ik overdrijf misschien wel een beetje hoor. Valt in het algemeen best mee nu ik er echt over nadenk. Misschien is het gewoon meer gevoelsmatig. Werkdag gehad, gezeik aan je kop. Concentreren lukt zeker nog wel, dat is het probleem niet.
Gelukkig! Voor straks: wel thuis! :)

En misschien andere baan zoeken? 😁
 
Gistermiddag zowat uit de bocht gedrukt Welplaatweg afslagrichting A15/Botlektunnel/Rotterdam. Vrouwtje in kleine autootje, donkere zonnebril op. Ik reed op de rechterbaan (voor linksaf en zij op de linkerbaan voor linksaf./ hang ik in de bocht zie ik ineens dat autootje mijn kant opkomen. Madameke wilde ff doordouwen van de linkerbaan naar de rechterbaan.....in de bocht! Ik verder naar buiten om aanrijding te voorkomen en zag grasrand dichterbij komen. Flink toeteren en flink blijven toeteren totdat mevrouw ineens wakker wordt en mij daar als een sukkel en dwaas raar zit aan te kijken. En de hele tijd tot zie ineens doordat dat ze mij zowat van het asfalt afdouwde d'r stomme kop strak naar voren gericht. Totaal geen besef van wat er naast haar rijdt en hoe zij zelf rijdt...
Misschien de vrouw van Robrd...
 
Vandaag een rondje Veluwe, was rustig en weinig gezwaaid. Enige spannende was dat een M.G. cabrio die naast me een sprintje deed en weg was hij......
 
Gisteren, richting Zuidwesten...

Tegemoetkomende gele helm...
ik groette snel + cooltjes met een zijdelingse hand
er zijn 1001 motoren onderweg deze dgn, en lamme-hand-syndroom ligt om de hoek.
Krijg ik een ENTHOUSIASTE Opgestoken-Hand-ZWAAI terug.

Bleek politiemotor met agent erop. reactie zag er verrast uit.

Leuk!

(ergens is en oud topic met zwaaien naar motoragenten,
doe ik in principe Altijd, met Beleefde Groet, zijn tenslotte ook motorrijders,
maar deze reageerde wel errug enthousiast... )
 
Gisteren van alphen naar Lisse auto op de pechstrook die vlak voor me de weg op kwam geen knipperlicht of iets dergelijks.
Vreemd dat je soms al een voorgevoel krijgt dat dit staat te gebeuren.
Ben maar naar de weg as gegaan gegaan.
En daarna gepasseerd en ik weet zeker dat hij dacht S#%¥T oeps die had in niet gezien.
 
Vanavond eerst op de A44 een heftig ongeluk met iets van 5 auto’s. Eén auto lag dwars bovenop een andere auto. Was pas net gebeurd, nog geen hulpdiensten.
Paar uur later op de A10 bij afslag sloten ook iets heftigs gebeurd, maar liefst 3 rijstroken afgezet, 3 of 4 politiewagens ter plaatse. Men was weer goed bezig vandaag.
 
Vakantietijd. Één file in heel NL vanochtend. Natuurlijk op de route die ik rijd richting werk. Gelukkig op de “brommer” dus weinig last van gehad.
 
Vanavond eerst op de A44 een heftig ongeluk met iets van 5 auto’s. Eén auto lag dwars bovenop een andere auto. Was pas net gebeurd, nog geen hulpdiensten.
Paar uur later op de A10 bij afslag sloten ook iets heftigs gebeurd, maar liefst 3 rijstroken afgezet, 3 of 4 politiewagens ter plaatse. Men was weer goed bezig vandaag.
En, heb je er nog een paar gered?
 
Vakantietijd. Één file in heel NL vanochtend. Natuurlijk op de route die ik rijd richting werk. Gelukkig op de “brommer” dus weinig last van gehad.

Als er maar één file is, en die is op jouw route, kun je je gaan afvragen of het misschien aan jou ligt... ;)
 
Vandaag maar eens zonder hoge ruit gereden. Bij voorspelling van 38 graden mag de NTV wel eens in zomer modus _O-

Is wel weer ff anders op de snelweg boven de 120km/h op een naked. Laatste keer was denk ik op mijn rij-examen in december :P
 
Gisteravond, bloedheet nog, volledig gekleed incl handschoenen op de N265 van Waalwijk naar Tilburg dus max 100 km/h

Terwijl ik daar rustig richting Tilburg rij loop ik heel snel in op 3 motoren....en hoe dichterbij ik kom hoe groter mijn verbazing. 1 x een Honda CBR en 2 x een crosser met kenteken. Daarop 3 jonge gasten (zo te zien) in korte broek, mouwloos shirtje, geen handschoenen en 2 zelfs met slippers ......die de meest rare fratsen uithalen. De CBR rijder zit op zijn tank met zijn handen los en de 2 cross bestuurders gaan knielen op hun zadel, Amazone-zit en nog meer van dat soort ongein.

Ik heb er nog even over gedacht er wat van te melden aan ze...toch maar niet gedaan, vlug doorgereden.......wat een sufferds
 
Gisteravond, bloedheet nog, volledig gekleed incl handschoenen op de N265 van Waalwijk naar Tilburg dus max 100 km/h

Terwijl ik daar rustig richting Tilburg rij loop ik heel snel in op 3 motoren....en hoe dichterbij ik kom hoe groter mijn verbazing. 1 x een Honda CBR en 2 x een crosser met kenteken. Daarop 3 jonge gasten (zo te zien) in korte broek, mouwloos shirtje, geen handschoenen en 2 zelfs met slippers ......die de meest rare fratsen uithalen. De CBR rijder zit op zijn tank met zijn handen los en de 2 cross bestuurders gaan knielen op hun zadel, Amazone-zit en nog meer van dat soort ongein.

Ik heb er nog even over gedacht er wat van te melden aan ze...toch maar niet gedaan, vlug doorgereden.......wat een sufferds
Tja,nadoen van jt videotjes........hebben ze niet die gekeken met ook de valpartijen.......mooie schaafwonden....
 
Amazone-zit heb ik ook wel gedaan, dat is toch niet zo bijzonder? Soms krijg je gewoon ff kramp in je been, dan ga je ff staan, been onderdoor naar de andere kant en door.
 
Gisteravond, bloedheet nog, volledig gekleed incl handschoenen op de N265 van Waalwijk naar Tilburg dus max 100 km/h

Terwijl ik daar rustig richting Tilburg rij loop ik heel snel in op 3 motoren....en hoe dichterbij ik kom hoe groter mijn verbazing. 1 x een Honda CBR en 2 x een crosser met kenteken. Daarop 3 jonge gasten (zo te zien) in korte broek, mouwloos shirtje, geen handschoenen en 2 zelfs met slippers ......die de meest rare fratsen uithalen. De CBR rijder zit op zijn tank met zijn handen los en de 2 cross bestuurders gaan knielen op hun zadel, Amazone-zit en nog meer van dat soort ongein.

Ik heb er nog even over gedacht er wat van te melden aan ze...toch maar niet gedaan, vlug doorgereden.......wat een sufferds
Deze gasten dachten waarschijnlijk “vol in motorkleding met dit warme weer, wat een sufferd” toen ze jou in hun spiegel zagen naderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan