Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Het Malieveld stond lekker vol, niemand van het kabinet liet zich zien, was te verwachten, maar Wilders, Baudet en Hiddema grepen wel hun kans.

De tankstations zullen ook weer goede zaken gedaan hebben, die tractoren lusten wel een slokkie.
 
Laatst bewerkt:
Mee eens. Je vergeet er alleen bij te zeggen dat het zelfs goedkoper is dan getrouwd te zijn.
Ik liep eens met een collega over het zandpad waar een meisje tegen hem zei: Joh kom effe binnen. Hij zegt Ikke niet ik betaal niet voor sex. Waarop ze zegt: Dat denk jij, alleen wij zijn eerlijk over de prijs!
 
Bij het stoplicht in Beverwijk is het nogal krap, zo krap dat een motorrijder voor mij niet tussen een vrachtauto en een andere auto kon.
Toen het verkeer uiteindelijk begon te rijden reed die motorrijder snel rechts langs de vrachtauto en ging direct voor die vrachtauto naar links.
Vervolgens was er een doffe knal en zag ik een voet uitsteken. Maar de vrachtauto reed gewoon door :o
Eerst nog even gewacht tot echt alles weer stil stond en toen voorbij de vrachtauto gereden; bleek dat de motor nog steeds rechtop stond en inmiddels vast zat.
Boze motorrijder en een verbaasd kijkende chauffeur ernaast.

In eerste instantie dacht ik dat die chauffeur een wraakzuchtige gek was. Maar later realiseerde ik mij dat die chauffeur die motor waarschijnlijk echt niet gezien heeft. Leermomentje dus; de blinde hoeken van een vrachtauto.
 
Ja, die kan dat echt niet zien. Ook een linke als je voorpiept bij het stoplicht en dan voor een vrachtwagen gaat staan. Echt zorgen dat je er voor genoeg voor staat en ook snel wegwezen.
 
:^

Ik vind voor een vrachtauto gaan staan ook altijd wat link idd. Dan nog maar een paar meter verder zodat 'ie me ziet... (en ik meer tijd heb om weg te komen :P)
Maar dit klinkt wel als een vrij domme actie van de motorrijder die er zo te lezen nog goed vanaf is gekomen. :X
Waar in da Beaverhood was dit?
 
Bij groen licht rij ik gewoonlijk vlot weg en meestal heb ik dan lekker de ruimte om me heen. Maar vanmiddag stond er een Tesla Model S naast me en ik had mooi het nakijken ... 😩
Evengoed wel weer ruimte natuurlijk.
 
Gaan die dingen echt zo hard weg??? ook sneller als mijn iets opgevoerde FZR1000???
 
Waar in da Beaverhood was dit?
Tussen Hoogovens en de Velsertunnel, net voor je de snelweg op gaat.

Ik ga trouwens helemaal nooit bij verkeerslichten voor auto's staan, altijd er tussen. Ben altijd bang dat er een doorgesnoven sjonnie een road rage begint.

Gaan die dingen echt zo hard weg???
:Y
Ik moest ook een keer alles open trekken op de ZX-10R om zo'n ding in de buitenbocht bij te houden.
 
Maar dan houden ze het bij 180 / 200 toch wel voor gezien?
Tja, dat weet ik niet. Het stukje A325 tussen het Nijmeegseplein (Gelredome) en Lent is maar een km of 13 en meestal is het er wel druk. Dus geen ruimte om dit soort snelheden te testen. Dat ik het met mijn R niet haal staat wel vast. En van zo'n Tesla weet ik het niet. Ik kon nog net zien dat 't een rode was 😄
 
Net naar huis (ingeblikt)
Snelweg was deels afgekruist en op 70, bleek een vrachtwaggel met pech te staan, dacht eerst dat er werkzaamheden waren, werklichten, heel klein beetje rood licht en zag wat wapperen.
Rijdt er een traktor met 50 op de snelweg, 1 dus, geen kudde.

Blij dat er 70 was afgekruist voor die vrachtwaggel, met die werklichten aan de achterkant zag je de verlichting amper, had echt amper door dat er een trekker reed, goed bezig!!
 
Ik was vandaag om 12.30 even op de motor in Ypenburg, daar liep het al aardig vast met sluipverkeer omdat de A12 bij Nootdorp dicht was afgesloten. Op de terugweg een niet helemaal legale sluiproute gepakt en toen ik thuis kwam in centrum Den Haag reden de trekkers net door de straat. Ging allemaal verrassend gemoedelijk.

1571258554334.png
 
Ik was vandaag om 12.30 even op de motor in Ypenburg, daar liep het al aardig vast met sluipverkeer omdat de A12 bij Nootdorp dicht was afgesloten. Op de terugweg een niet helemaal legale sluiproute gepakt en toen ik thuis kwam in centrum Den Haag reden de trekkers net door de straat. Ging allemaal verrassend gemoedelijk.

Bekijk bijlage 1436426
Ach ja, het is voor die mannen ook weer 's wat anders hè? Met je trekker door de Spuistraat, dat maak je toch maar één keer in je leven mee!
 
Mee eens. Je vergeet er alleen bij te zeggen dat het zelfs goedkoper is dan getrouwd te zijn.

Alleen is het toch meestal gezelliger als je met z'n tweeën bent. Of laat je die (ik heb er eigenlijk een beetje mee om vrouwen hoeren te noemen, maar prostituee oid klinkt niet veel beter) hoer dan ook voor je koken, je huis schoonmaken en naast je zitten om tv te kijken? ;)

Daarover trouwens wel een leuke anekdote: Een jaar of 20-22 geleden een keer met een aantal collega's op donderdagmiddag opgereden naar Spanje, zaterdagmorgen aangekomen, oplegger op de busparking net buiten Lloret de Mar, trekker aan de boulevard en feestvieren. Zaterdag op zondag nacht in een club terecht gekomen, een collega mee naar boven met zo'n meid, maar ons te laat om nog te wachten, hij kwam zelf wel terug in de vrachtwagen. Zondagmorgen wakker, collega's wakker maken, waren zijn gordijnen nog/al open, dus overlegd waar hij zou kunnen zijn. Strand op om ff de zee in te springen, daar was hij ook niet, terug naar de club waar de schoonmaakster open deed, was hij blijkbaar in slaap gevallen bij haar, mocht ie iets van €3000 afrekenen omgerekend. Erg zuur, maar hey, creditcard erbij en hij had nog wel contant geld, dus kwam wel goed. Alleen wel 1 probleempje, hoe ging hij dat bij zijn vrouw uitleggen? _O- Oh, en maandag voor de middag lossen in Taragona net onder Barcelona, zo'n 180-200 km vanaf Lloret, hebben we niet gered -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan