Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

En toch kan de meest bargoense geslachtsdeel benaming nog altijd gebruikt worden als schatje of liefje. Dat is maar net wat je gewoon bent. O-)

P.s. sorry voor de topic vervuiling. Maar aan de andere kant is vrijwel elk algemeen topic onderhand een slap ouwehoeren topic, met steeds dezelfde thema's.
Maak verder als ik motor rij niks mee en de sporadische fiets/auto meuk ga ik hier niet plaatsen. :X
 
Dat ja. Kan aan mij liggen maar vind dat wel héél erg kleinerend en respectloos overkomen. Kan veel hebben, maar als manlief zo over mij praat zou ik dat niet accepteren 😂

en de auto... nee, Mazda komt er hier ook niet in 😂.
Ben wel lief hoor, ook voor haar
Dit was enkel de context zeuren over garage dat alles fout staat, lekker gechargeerd dus
Nu weer vriendjes?:t
 
En toch kan de meest bargoense geslachtsdeel benaming nog altijd gebruikt worden als schatje of liefje. Dat is maar net wat je gewoon bent. O-)

P.s. sorry voor de topic vervuiling. Maar aan de andere kant is vrijwel elk algemeen topic onderhand een slap ouwehoeren topic, met steeds dezelfde thema's.
Maak verder als ik motor rij niks mee en de sporadische fiets/auto meuk ga ik hier niet plaatsen. :X
Hier ook. Elke dag wel mensen die zonder kijken van baan wisselen of denken dat ik wel opzij ga. Ik vind dat niet echt vermeldenswaardig. Twee weken terug een collega die er achter kwam dat je bij het stoplicht voor een Tesla moet gaan staan, niet er naast. Je wint het niet.
 
Hier ook. Elke dag wel mensen die zonder kijken van baan wisselen of denken dat ik wel opzij ga. Ik vind dat niet echt vermeldenswaardig. Twee weken terug een collega die er achter kwam dat je bij het stoplicht voor een Tesla moet gaan staan, niet er naast. Je wint het niet.

Grappig, want da's voor mij nou net de reden dat ik er naast ga staan. Als je sneller wil zijn en je bent dat ws. ook nog, dan mag je van mij eerder weg zijn. Ik kan me bijna geen Tesla herinneren die een wedstrijdje wilde.
 
5639BA41-4244-4CD4-B679-D88AD3540390.jpeg
7B617D0B-5EC2-4ED4-9503-816A701EB433.jpeg
1ADCD078-05A3-4695-B175-D012BE59F216.jpeg
D7F44BC3-1CB7-4F3E-B909-AC2530C91BDB.jpeg

Het was bijna over met me. Vorige week in Nepal waar we een maand reden op Royal Enfields en een prachtige reis maakten werd ik aangereden. Ik naderde een flauwe bocht naar rechts op een goede asfaltweg. Er kwamen ons vier vrachtwagens tegemoet en ik kon (als voorrijder)daardoor de bocht niet ver doorkijken. Ik reed ongeveer 60 km/u en uiterst links op mijn baan (het verkeer rijdt er links). Halverwege de bocht kom ik op mijn baan een, inhalende, tegenligger tegen. In een fractie van een seconde probeerde ik de berm te bereiken maar ik lag opeens in de berm. Ik begreep aanvankelijk niet waarom, maar later bleek dat de auto mij geraakt had. Gelukkig had ik mijn volledige pak aan en goede helm op. De auto werd bestuurd door een van de twee mannen op de derde foto. Medewerkers van het lokale ziekenhuis. De schade is een, nog steeds, pijnlijke en dikke knie en rechter hand. Gelukkig geen fracturen. De huurmotor uit Delhi is in Butwal gerepareerd en was na 5 dagen weer in Delhi. Ik ben op een andere motor de 1000 km naar Delhi gereden en inmiddels weer thuis in Nl. De vliegreis viel nog niet mee, met een knie die niet makkelijk gebogen wil blijven. De schade aan de motor wordt vergoed door de tegenpartij, de schade aan mijn pak en helm niet, Nepalese regels. Het pak kan gerepareerd. De helm is dus de enige materiële schade. Ik heb nog een röntgenfoto laten maken van m’n hand om een fractuur uit te sluiten (voor €4 🤣)
Het is duidelijk, dat als ik niet aan de rand van de baan had gereden, het heel anders was afgelopen, want een frontale aanrijding was dan waarschijnlijk geweest. Mijn vrouw en vrienden die achter me reden waren heftig geschrokken toen ze me in de berm zagen landen en aanvankelijk bleef ik ook liggen, het duurde even voor ik mezelf weer in beweging kreeg.
 
Bekijk bijlage 1444934Bekijk bijlage 1444935Bekijk bijlage 1444936Bekijk bijlage 1444937
Het was bijna over met me. Vorige week in Nepal waar we een maand reden op Royal Enfields en een prachtige reis maakten werd ik aangereden. Ik naderde een flauwe bocht naar rechts op een goede asfaltweg. Er kwamen ons vier vrachtwagens tegemoet en ik kon (als voorrijder)daardoor de bocht niet ver doorkijken. Ik reed ongeveer 60 km/u en uiterst links op mijn baan (het verkeer rijdt er links). Halverwege de bocht kom ik op mijn baan een, inhalende, tegenligger tegen. In een fractie van een seconde probeerde ik de berm te bereiken maar ik lag opeens in de berm. Ik begreep aanvankelijk niet waarom, maar later bleek dat de auto mij geraakt had. Gelukkig had ik mijn volledige pak aan en goede helm op. De auto werd bestuurd door een van de twee mannen op de derde foto. Medewerkers van het lokale ziekenhuis. De schade is een, nog steeds, pijnlijke en dikke knie en rechter hand. Gelukkig geen fracturen. De huurmotor uit Delhi is in Butwal gerepareerd en was na 5 dagen weer in Delhi. Ik ben op een andere motor de 1000 km naar Delhi gereden en inmiddels weer thuis in Nl. De vliegreis viel nog niet mee, met een knie die niet makkelijk gebogen wil blijven. De schade aan de motor wordt vergoed door de tegenpartij, de schade aan mijn pak en helm niet, Nepalese regels. Het pak kan gerepareerd. De helm is dus de enige materiële schade. Ik heb nog een röntgenfoto laten maken van m’n hand om een fractuur uit te sluiten (voor €4 🤣)
Het is duidelijk, dat als ik niet aan de rand van de baan had gereden, het heel anders was afgelopen, want een frontale aanrijding was dan waarschijnlijk geweest. Mijn vrouw en vrienden die achter me reden waren heftig geschrokken toen ze me in de berm zagen landen en aanvankelijk bleef ik ook liggen, het duurde even voor ik mezelf weer in beweging kreeg.
Aan het wrak te zien is het behoorlijk aangekomen! Toch goed dat je het ons allemaal hier kunt vertellen. Beterschap! Gelukkig is je motor hier nog heel (veronderstel ik). Dus z.s.m. weer opstappen!
 
Stoppen met rijden was geen optie... Ik heb een dag gerust en toen zijn we weer opgestapt richting Delhi. We waren immers nog 970 km van het vliegveld.
Het gekke is dat ik van de crash zelf niet veel meekreeg. Ik zag die auto, dacht oei en probeerde weg te komen en daar lag ik. Nul adrenaline reactie daardoor. Iedereen stond te trillen als een rietje en ik dacht alleen maar k*t, k*t, klootzak enz...
De motor was naar mijn idee TL, maar werd in drie dagen gerepareerd. Hoe goed bleek toen David, onze Indiase gids er mee naar Delhi reed en onderweg de motor bijna niet op de weg kon houden en vervolgens weer naar een andere dealer moest om hem weer te laten repareren.
Volgend voorjaar gaan we weer terug om een nog onontgonnen gebied bij de grens met Pakistan te bekijken voor "Bikers for India"
 
Stoppen met rijden was geen optie... Ik heb een dag gerust en toen zijn we weer opgestapt richting Delhi. We waren immers nog 970 km van het vliegveld.
Het gekke is dat ik van de crash zelf niet veel meekreeg. Ik zag die auto, dacht oei en probeerde weg te komen en daar lag ik. Nul adrenaline reactie daardoor. Iedereen stond te trillen als een rietje en ik dacht alleen maar k*t, k*t, klootzak enz...
De motor was naar mijn idee TL, maar werd in drie dagen gerepareerd. Hoe goed bleek toen David, onze Indiase gids er mee naar Delhi reed en onderweg de motor bijna niet op de weg kon houden en vervolgens weer naar een andere dealer moest om hem weer te laten repareren.
Volgend voorjaar gaan we weer terug om een nog onontgonnen gebied bij de grens met Pakistan te bekijken voor "Bikers for India"
Kijk uit voor radicale moslims en hindoes én hou er rekening mee dat Indiërs en Pakistanen elkaar niet kunnen luchten of zien … B|
 
Grappig, want da's voor mij nou net de reden dat ik er naast ga staan. Als je sneller wil zijn en je bent dat ws. ook nog, dan mag je van mij eerder weg zijn. Ik kan me bijna geen Tesla herinneren die een wedstrijdje wilde.

Ik wel, maar daar reed een vriendin in met haar kinderen. Een paar dagen later haar zoontje "mama heeft jou los gereden!". Dan weet je ook wel wat mama in die auto heeft gezegd 8-)
 
Laatst bewerkt:
Kijk uit voor radicale moslims en hindoes én hou er rekening mee dat Indiërs en Pakistanen elkaar niet kunnen luchten of zien … B|
Als je het risico opzoekt weet je dat je het risico loopt...

Ik blijf in mijn vrije tijd lekker onder de Astra satteliet
 
In Srebrenica werden hele stammen vermoord terwijl 10 kilometer verderop de mensen in de zon aan het meer lagen...
 
Stoppen met rijden was geen optie... Ik heb een dag gerust en toen zijn we weer opgestapt richting Delhi. We waren immers nog 970 km van het vliegveld.
Het gekke is dat ik van de crash zelf niet veel meekreeg. Ik zag die auto, dacht oei en probeerde weg te komen en daar lag ik. Nul adrenaline reactie daardoor. Iedereen stond te trillen als een rietje en ik dacht alleen maar k*t, k*t, klootzak enz...
De motor was naar mijn idee TL, maar werd in drie dagen gerepareerd. Hoe goed bleek toen David, onze Indiase gids er mee naar Delhi reed en onderweg de motor bijna niet op de weg kon houden en vervolgens weer naar een andere dealer moest om hem weer te laten repareren.
Volgend voorjaar gaan we weer terug om een nog onontgonnen gebied bij de grens met Pakistan te bekijken voor "Bikers for India"
Je kunt daar beter wegblijven, dat blijkt maar weer.
 
Gister vergeten te melden.........
Reed ingeblikt op de snelweg, moest ff 2x kijken, en me daarna rot gelachen.
Een oudere renault espace, stond een schaap achterin de kofferbak, is eens wat anders dan een hond

En tegen alle vooroordelen in, zaten er 2 nederlanders in

Vast niet toevallig in Zwolle?
Daar heb ik een aantal jaar geleden eens hetzelfde gezien. Moest toen ook even mijn ogen uitwrijven voor ik het geloofde...
 
Gisteren op de a13 een auto met enorme led kanonnen die maar half naast mij bleef zitten. Ik dacht eerst dat ie mij wilde inhalen, maar hij bleef maar naast mijn achterwiel hangen en mij verblinden.....

Vol gas gegeven en weg.... Doeeeeiiii.... Zit er liever ver voor....

Verder niks meegemaakt..... beetje fris en ging regenen... Achja... Ik moest en zou op de motor, dus lekker stukje gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan