Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Het was wel een mooie auto..

Maar die tractor heeft geen kreukelzone en andere veiligheidsvoorzieningen, dus krijgt ws de hardste klap. O-)
 
Een inmiddels niet meer oom is jaren motoragent geweest en uiteindelijk gestopt.
Het enige wat ik tegen hem gezegd heb is: hehe ben je eindelijk weer mens geworden?
Heb zelf inmiddels zoveel negatieve ervaringen met onze hermandad dat ik echt never nooit niet meer enige vorm van respect voor ze kan hebben.
En dan gaat het niet over onnozele dingetjes zoals snelheidsbekeuringen of andere simplistische dingen maar over zware mishandeling doodsbedreiging enz enz. Waar ze alleen maar zeiden tja het is uw woord tegenover dat van de dader:r:r:r:r

Ik heb echt nog nooit echt negatieve ervaringen gehad met politie in binnen- en buitenland. Altijd respectvol behandeld. Zelfs toen ik met 26 diensturen, 17 rijuren en 1160km zonder nachtrust van de weg geplukt werd in Frankrijk.
 
Intussen nog maar is langsgegaan :$ :+
20200113_225029.jpg
 
Ik heb een collega gehad die ooit eens een boete kreeg van motoragent omdat ie over het fietspad naar de weg reed
collega krijgt net zijn vriendin aan de lijn... zij rijd boven de max snelheid en bmw met knipperend grootlicht... ze gaat neti snel genoeg opzij, meneer haalt rechts in, steekt zijn middelvinger op en....... rijd vol op een vragtwachel }:O
GRANDIOOS!!!

Al die verkeershufters mogen allemaal van mij zo eindigen!
 
Laatste nieuws:
De man (50+) van de witte BMW gisteren is vandaag overleden aan zijn verwondingen.
Ondaks zijn fout maneuver, wellicht wegens ongeduld en overmoed, wens ik dat niemand toe 😥
Ik wens het ook niemand toe uiteraard, maar haastige henkie heeft het nu wel afgeleerd...
 
Laatste nieuws:
De man (50+) van de witte BMW gisteren is vandaag overleden aan zijn verwondingen.
Ondaks zijn fout maneuver, wellicht wegens ongeduld en overmoed, wens ik dat niemand toe 😥
Die meneer heeft vast ook familie, vrouw en kinderen. :Y -O-
Het is inderdaad gissen of er ongeduld en overmoed in het spel was.
Hij reed in ieder geval wel met hoge snelheid door die straat. :? 8)7
 
Als 50+ mag je toch wel iets verstandiger zijn en een beetje geduld hebben. We beperken jongeren op 35kW maar hiermee wordt weer aangetoond dat leeftijd geen garantie biedt.
En inderdaad, geen medeleven met het slachtoffer, wel met de omstanders.
 
Alleen de rompslomp al van zoiets, of die man er nu iets van gehoord, gezien of gevoeld heeft maakt niet veel uit.
Beetje hetzelfde als mensen die zeggen dat je van blikschade altijd beter word.. ja als je een oude starlet uit het jaar 0 rijd misschien wel ja, ik houd mn spullen liever schade vrij
 
T is wel een wat vreemde redenatie , dus als je je niet aan de verkeersregels houdt ,dan hoef je op geen enkel medeleven te rekenen :?,als je je te barsten rijd,
Dan geldt dat toch voor de meeste users hier denk ik ,of is dat in gradaties ,of geldt dat alleen voor koekblikkers of kleine overtredingen ,hoe dan ?
 
T is wel een wat vreemde redenatie , dus als je je niet aan de verkeersregels houdt ,dan hoef je op geen enkel medeleven te rekenen :?,als je je te barsten rijd,
Dan geldt dat toch voor de meeste users hier denk ik ,of is dat in gradaties ,of geldt dat alleen voor koekblikkers of kleine overtredingen ,hoe dan ?
Dat geldt idd voor motorrijders dan per definitie
 
Die meneer heeft vast ook familie, vrouw en kinderen. :Y -O-
Het is inderdaad gissen of er ongeduld en overmoed in het spel was.
Hij reed in ieder geval wel met hoge snelheid door die straat. :? 8)7
Ongeduld??? iemand die met een rotgang iemand anders rechts inhaalt heeft zeker geen geduld!
 
Hij heeft niets afgeleerd, hij is hardstikke dood. Dat kun je toch niet als positief ervaren of wat?
Ik wens zoiemand vooral veel blikschade toe, maar liever niet meer dan dat.
Heb echt geen medelijden met hem, voor zijn gezin/familie wel maar bovenal voor de vrachtwagenchauffeur. Want die is nu de klos van die asociale race-actie van de (nu dode) verkeershufter! Weer een aso minder, dus ja boontje komt om zijn loontje! Afgeleerd dus want hij doet het nooit meer. Had ie maar niet als een maniak van rechts moeten inhalen met een rotgang. was ie keurig achter zijn voorganger gebleven was ie nu nog in leven. Zo zie ik het en dit is mijn mening. En ik laat mijn mond niet snoeren door wie dan ook. Ieder zijn mening en ik heb mijn mening. Als je die niet wilt lezen blokkeer je me maar en anders accepteer mijn mening al wijkt ie af van jouw wereldbeeld.
 
Volgens mij worden er nu een aantal zaken door elkaar gehaald... Tenzij ik verkeerd heb gelezen is de bestuurder van de witte BMW die @DKP op de foto heeft gezet overleden, en heeft de aso die al rechts inhalend motorkapje-tik speelde met een vrachtwagen in het verhaal van @robinnus er alleen wat blikschade en een deuk in zijn ego aan overgehouden. Voor zover er dan sprake kan zijn van het laatste, de ervaring leert dat het ego van een dergelijke automobilist dusdanig in beton is gegoten dat letterlijk met zijn neus op de feiten crashen daar nog geen krasje op achterlaat.

Die blikschade gun ik de berijder in verhaal 2 van harte, en ik vind het enkel jammer voor de vrachtwagenchauffeur, die dit weer extra tijd en administratieve rompslomp gekost heeft. Om nou te zeggen dat de berijder van de witte BMW een terechte doodstraf heeft ontvangen gaat me wel erg ver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan