Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Al die Hagenezen hier *D Toen ik nog in Den Haag woonde ging ik altijd naar snackbar Nico, de beroemdste snackbar van Bezuidenhout. De Vrijheid heel vaak voorbij gefietst maar kwam er nooit :)

On topic: einde van de middag rondje gereden vanuit Utrecht langs de dijk naar Lekkerkerk en weer terug. Nog nooit zo rustig gezien, ook maar een paar andere motorrijders gezien (en een mp3-rijder) die zo te zien ook wat behoefte hadden aan een ritje na al het binnenzitten :t
 
Al die Hagenezen hier *D Toen ik nog in Den Haag woonde ging ik altijd naar snackbar Nico, de beroemdste snackbar van Bezuidenhout. De Vrijheid heel vaak voorbij gefietst maar kwam er nooit :)

Perfecte hamburgers bij Nico. Ben er al jaren niet meer geweest. Kom nu met enige regelmaat bij Snackcar Vermolen op de Loosduinsekade. Die hebben nog wel een broodje speklap O-)
 
Ik fietste er ook altijd langs onderweg naar mijn oude middelbare, ben er nooit geweest.... Moet ik mij nu schamen als hagenees? :P
Heb m'n vaste snackbar en visboer in Laak. Vroegâh het oude zandvliet.... nu al jaren bij Sam's....en visboer bij de AH op het lorentzplein!

On topic: onderweg geen gekke dingen meegemaakt, rustig op de weg....
 
Ik dacht even dat ik hier zat MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Als het lekker weer blijft trap ik het stalen ros vanavond wel even op de staart. De pijp moet toch roken :]
Inderdaad! Hoop off-topic gereutel in deze topic. Waar zijn de mod's om de boel es schoon te vegen? En voor elke hagenees/hagenaar, zie reactie van @Bastonie, er is al een Zuid-Holland topic waar je lekker verder kan ouwehoeren over snackbar's in Den Haag.....


*on-topic*
Gisteravond nog een leuk stukkie gereden omdat ik het thuiszitten ook behoorlijk zat was. Best nog wel veel motorrijders gezien nog. Wat me opviel was dat de helft wel handje opstak en de overige helft handjes klem hadden zitten op het stuur.
 
Inderdaad! Hoop off-topic gereutel in deze topic. Waar zijn de mod's om de boel es schoon te vegen? En voor elke hagenees/hagenaar, zie reactie van @Bastonie, er is al een Zuid-Holland topic waar je lekker verder kan ouwehoeren over snackbar's in Den Haag.....


*on-topic*
Gisteravond nog een leuk stukkie gereden omdat ik het thuiszitten ook behoorlijk zat was. Best nog wel veel motorrijders gezien nog. Wat me opviel was dat de helft wel handje opstak en de overige helft handjes klem hadden zitten op het stuur.
Helaas ook niets meegemaakt op de weg. Mag de weg niet op met de motor van de belgiese overheid. Valt onder, niet essensiele verplaatsingen.😨😨😢
 
Helaas ook niets meegemaakt op de weg. Mag de weg niet op met de motor van de belgiese overheid. Valt onder, niet essensiele verplaatsingen.😨😨😢
In Belgie zijn ze wat stukken minder liberaal als in Nederland lijkt het wel. Zag een interview met een 1of andere burgemeester van een plaatsje in de grensstreek met Nederland behoorlijk pissig zien praten over de Nederlandse politiek. Eerlijk gezegd heeft ie nog gelijk nog.
 
zondag toen de grens zogenaamd al dicht was kwam hier nog een ploeg van 50 belse wielre
nners lang met een busje met zwaailicht er achter dus de belzen kijken niet zo nouw
 
Inderdaad! Hoop off-topic gereutel in deze topic. Waar zijn de mod's om de boel es schoon te vegen? En voor elke hagenees/hagenaar, zie reactie van @Bastonie, er is al een Zuid-Holland topic waar je lekker verder kan ouwehoeren over snackbar's in Den Haag.....

In Belgie zijn ze wat stukken minder liberaal als in Nederland lijkt het wel. Zag een interview met een 1of andere burgemeester van een plaatsje in de grensstreek met Nederland behoorlijk pissig zien praten over de Nederlandse politiek. Eerlijk gezegd heeft ie nog gelijk nog.
Pot verwijt de ketel..
 
Die verkoopt ook geen broodjes speklap meer? :?
En t is niet meer wat het geweest is en de nieuwe eigenaar....
Inderdaad! Hoop off-topic gereutel in deze topic. Waar zijn de mod's om de boel es schoon te vegen? En voor elke hagenees/hagenaar, zie reactie van @Bastonie, er is al een Zuid-Holland topic waar je lekker verder kan ouwehoeren over snackbar's in Den Haag.....
Er is zelfs een Den Haag topic... Jij bent toch ook Hagenees?
 
zondag toen de grens zogenaamd al dicht was kwam hier nog een ploeg van 50 belse wielre
nners lang met een busje met zwaailicht er achter dus de belzen kijken niet zo nouw

doordeweek om 6.30 staat er nog niemand bij de grens. (hoor ik van mijn Belgische collega's) Ze staan er dus niet de klok rond.
Dus als je op tijd bent kun je er gewoon over.
 
Vandaag 2 mafketels tegen gekomen (ingeblikt)
Begin middag A1 op (werkzaamheden, 90) bij puntstuk stond een radarbusje. Mafketel voor me vond het nodig met 60km/u op de invoegstrook direct te remmen naar 40km/u
ff de toetert gebruikt, kwam nog niet op tempo, dus bij blokmarkering maar ff schutbordje (tot 90 en dan cc)

2e:
Rij Arnhem in, verkeerslicht 2 baans, daarna voegt wamen tot enkelbaans.
Kom aan rijden, springt het op groen, dus gas en door op 2e baan, terwijl ik gas geef (vanaf +/- 60) moet ik een busje en auto voorbij. Dan invoegen.
Doet die wacko in de 1e auto...... echt alles op alle om mij eruit te rijden, komt nog lekker naar links, net over de streep, terwijl ik naast hem rij.

Had hem er met wat goede wil voor kunnen gooien, maar was wel erg krap,nou,als je er echt zo happie van wordt :W:W:W
Dus ff op de hohouder getrapt, ga je toch lekker voor.
 
Verbaasde mij vanavond om 19:30 nogal dat ik iedereen inhaalde op de snelweg met 130 op de klok, volgens mij reden ze allemaal nog rond de 100.
Blijkbaar hebben ze niet door dat het na 19:00 gwwoon weer 130 is ?!
 
Verbaasde mij vanavond om 19:30 nogal dat ik iedereen inhaalde op de snelweg met 130 op de klok, volgens mij reden ze allemaal nog rond de 100.
Blijkbaar hebben ze niet door dat het na 19:00 gwwoon weer 130 is ?!

Hangt er vanaf waar, er zijn genoeg stukken waar het ook na 19:00 nog gewoon 100 of 120 is
 
Verbaasde mij vanavond om 19:30 nogal dat ik iedereen inhaalde op de snelweg met 130 op de klok, volgens mij reden ze allemaal nog rond de 100.
Blijkbaar hebben ze niet door dat het na 19:00 gwwoon weer 130 is ?!

En misschien interesseert het niet iedereen meer om zo snel mogelijk thuis te moeten zijn waar ze binnen horen te blijven?

Persoonlijk reed ik al in de auto al vaak zat 110 waar harder mocht, op het stuk dat ik normaal rij zijn er dusdanig veel snelheids variaties dat een mens d'r gek van kan worden ;)

db
 
Als ik tegen een Duister vertel dat we massaal 120 zijn blijven rijden toen we weer 130 mochten hebben ze echt moeite om dat te geloven... Het duurde echt een hele tijd vooor men 130 is gaan rijden
 
T boeit toch ook niet wat de Belgen zeggen of doen ,wij hebben met N.L regelgeving te maken 👍
Je zult maar als Nederlander in België wonen....ik dus. Blijf ook de Nederlandse regelgeving volgen. Ik vind overigens dat ze het in België prima doen: 2 x zo veel IC bedden, grens gesloten naar Nederland. Strengere regels. Binnen blijven ! Niet het risico van een valpartij lopen of iemand anders voor zijn klep rijden. Je wilt nu niet graag naar het ziekenhuis, dat kan ik je verzekeren.
 
Hangt er vanaf waar, er zijn genoeg stukken waar het ook na 19:00 nog gewoon 100 of 120 is

Hier is het 130 ;)

En misschien interesseert het niet iedereen meer om zo snel mogelijk thuis te moeten zijn waar ze binnen horen te blijven?

Persoonlijk reed ik al in de auto al vaak zat 110 waar harder mocht, op het stuk dat ik normaal rij zijn er dusdanig veel snelheids variaties dat een mens d'r gek van kan worden ;)

db

Het zou kunnen.. maaarrr normaal gesproken rijden de meesten hier wel rond de toegestane max snelheid.
Ik gok dus gewoon op onkunde
 
Ik snap de reden van altijd maar Vmax rijden niet zo, ik heb ook een heel stuk 130, ik rij dat eigenlijk nooit, trek wel eens door naar 130 oid om ff in te halen oid, maar de CC blijft toch meestal op 100 staan. Kom ik op die 45 km toch wel 1 minuut later aan... who cares, er vallen toch geen doden? Kost mij een hoop extra brandstof na de 100 en het rijd toch iets oncomfortabler. Zal uiteraard per verhikel schelen... Take it easy before easy takes you....
 
Terug
Bovenaan Onderaan