Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ging net een boodschapje doen bij de plaatselijke supermarkt, loop ik over de parkeerplaats.
Draait een of ander fossiel haar Renault Scenic uit het parkeervak en schampt met haar voorkant de zijkant van een andere auto.
Vervolgens zet ze hem in z'n 1 en schampt de achterkant van die zelfde auto en rijd daarna nog tegen de voor en achterkanten van 3 andere geparkeerde auto's aan en stoppen ?? Nee die rijdt gewoon vrolijk door...
Alle 4 de auto's beste schade.

Kenteken maar even doorgegeven en melding van gemaakt hoop dat ze d'r rijbewijs mag inleveren.
 
Ik knik vaak of handje omhoog naar motoragent. Vriendelijkheid kost niets. Sommige kijken nors vooruit. Heb weleens het idee dat het een onderdeel van het imago is. Flauwekul natuurlijk. Tis gewoon een ambtenaar net als een boswachter. Helemaal niets mis mee maar sommige mogen wat vriendelijk worden. Wij betalen ze immers allemaal.
Vroeger waren het motoragenten. Tegenwoordig volgens mij vooral belasting ambtenaren die achter je geld aan zitten. Ik vergelijk de motoragent vaak met wespen. Die zigzaggen ook overal tussen door. Je ziet ze vooral in de zomer met mooi weer. Snel geïrriteerd en dan steken ze je. 😉
 
Vroeger waren het motoragenten. Tegenwoordig volgens mij vooral belasting ambtenaren die achter je geld aan zitten. Ik vergelijk de motoragent vaak met wespen. Die zigzaggen ook overal tussen door. Je ziet ze vooral in de zomer met mooi weer. Snel geïrriteerd en dan steken ze je. 😉
Je moet wel de aandacht hebben van de wesp, anders steken ze jou niet. 😉
 
1607266297298.png
 
Vandaag functioneel ritje met s(n)oes.
Met zoonlief paraat om te vertrekken..............:N

Accu te leeg voor de koude start.
Komt net de buurman langs, hij had startkabels, dus ff de accu bloot gelegd, nou ja, gereedschap aan de zaak ivm brommer fixen,dus thuis alleen een oude rommelbak
Imbus sleuteltje van een ikea kast paste precies op de eerste imbus, 2e imbus groter k#t ,geen passende, wel een torx die de imbus open kreeg, mooi.

Startkabels konden slecht op de polen, starten lukte niet kwam te weinig stroom door.
Schroefjes iets los, konden de klemmer er beter op

Knopje drukken, starten en lopen.

Daarna lekker ritje naar Apeldoorn, zo weer terug, morgen in de herhaling
 
Vandaag functioneel ritje met s(n)oes.
Met zoonlief paraat om te vertrekken..............:N

Accu te leeg voor de koude start.
Komt net de buurman langs, hij had startkabels, dus ff de accu bloot gelegd, nou ja, gereedschap aan de zaak ivm brommer fixen,dus thuis alleen een oude rommelbak
Imbus sleuteltje van een ikea kast paste precies op de eerste imbus, 2e imbus groter k#t ,geen passende, wel een torx die de imbus open kreeg, mooi.

Startkabels konden slecht op de polen, starten lukte niet kwam te weinig stroom door.
Schroefjes iets los, konden de klemmer er beter op

Knopje drukken, starten en lopen.

Daarna lekker ritje naar Apeldoorn, zo weer terug, morgen in de herhaling
Dus weer met startkabels? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan