A
Anoniempje381
Guest
Ik kan je beroepshalve melden dat na een veroordeling als deze, ook nog een onderzoek naar rijgeschiktheid en rijvaardigheid gestart wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard, maar je kan aannemen dat hij prima met een vrachtauto overweg kan, toch en een WattsApp verslaven heeft 3/4 automobillist dus dat zal moeilijk vast te stellen zijn bij zo'n onderzoek, schijnt al als normaal te worden gezien dus recidive is moeilijk vast te stellen, hij zal best zijn rijbewijs terugkrijgen.Ik kan je beroepshalve melden dat na een veroordeling als deze, ook nog een onderzoek naar rijgeschiktheid en rijvaardigheid gestart wordt.
Hoeft helemaal niet. Gewoon even stoppen tot hij voorbijgereden is.Ja, kan natuurlijk. Combinatie van timing, rijstijl en type motor maakte me wel alert..
Bah, dan weet je pas weer hoe kwetsbaar je bent op een fiets en op een fiets. Goed dat je zo snel kon schakelen
om je zoontje te beschermen. Materiaal kon vervangen worden, levens niet. En waarom ging de communicatie moeizaam?
Heb je de politie er nog bij gehaald? En je familie zeker erg geschrokken?
Vergis je niet. Die man is beroepschauffeur en kan tien maanden niet werken. Hij vliegt er dus uit en waar komt hij weer aan de bak?
En hij is ook nog eens verwijtbaar werkloos dus kan fluiten naar zijn WW-uitkering.
Dat is zo verneukeratief van onze wetgeving. Als ik met mijn FZR van 1000 euro 180 km te hard rij gaat-ie de pers in, 1000 schade okee, als Jan Doedel met zijn Ferrarie van 280.000 eurie doet gaat die ook de pers in, 280.000 schade.Opmerkelijke reactie.
Wat zou jij dan wel een passende straf hebben gevonden ?
En wat zou jij een passende straf hebben gevonden als het jouw vrouw was die hij in de kreukels had gereden ?
Misschien is er een misverstand. Ik heb kritiek op wat @MotorZeeRob zei, niet op de strafmaat. Ik kan me wel voorstellen dat het in de ogen van een buitenstaander weinig voorstelt, maar gewoonlijk worden in de strafmaat bijkomende omstandigheden en effecten meegenomen.Opmerkelijke reactie.
Wat zou jij dan wel een passende straf hebben gevonden ?
Dat is zo verneukeratief van onze wetgeving. Als ik met mijn FZR van 1000 euro 180 km te hard rij gaat-ie de pers in, 1000 schade okee, als Jan Doedel met zijn Ferrarie van 280.000 eurie doet gaat die ook de pers in, 280.000 schade.
Je krijgt je straf en dan moet je vrij zijn van collateral damage.
Op het tweede gedeelte van je reply weet jij heus het antwoord wel.
Misschien is er een misverstand. Ik heb kritiek op wat @MotorZeeRob zei, niet op de strafmaat. Ik kan me wel voorstellen dat het in de ogen van een buitenstaander weinig voorstelt, maar gewoonlijk worden in de strafmaat bijkomende omstandigheden en effecten meegenomen.
Kunnen ze dan gelijk de remblokken vóór vervangen door organische?Overigens gaat je motor niet de pers in hoor, die krijg je in 99% van de gevallen na het technisch onderzoek gewoon weer terug.