Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik zie wel vaker dat er bij motoren worden gebumperkleeft. Zeker op de A9. Vind ik enorm aso. Lijkt wel alsof er mensen zijn die motoren niet voor zich willen dulden.
 
Als ik net buiten de poort als “onderweg” mag beschouwen, dan stond ik geheel bepakt klaar maar liet mijn accu me in de steek :(

Twee weken geleden nog gereden en toen startte hij nog wel (met moeite, maar toch). Ik had goede hoop maar helaas. Aan de lader krijg ik er nog maar 2.5A in dus ik vrees dat ik moet gaan shoppen.
 
Daarom gaat er weer magneetontsteking op de oude Norton, hebbie helemaal geen accu nodig.
 
Ik zie wel vaker dat er bij motoren worden gebumperkleeft. Zeker op de A9. Vind ik enorm aso. Lijkt wel alsof er mensen zijn die motoren niet voor zich willen dulden.
Niet perse motoren, deze klevers dulden niets voor zich en proberen alles en iedereen die voor zich aan de kant te duwen.
 
Vanmorgen voor het eerst dit jaar weer met de cb500 naar het station gereden om daar mijn forensentrein te pakken. Rij via kleine wegen en nu nog stikdonker. Recent mijn Puig windscherm iets beter afgesteld. Grrrr, is mijn koplamp kennelijk iets verdraaid: daardoor lamp niet meer goed afgesteld: veel te laag.
Hoe zat dat ook alweer: 10m voor de motor moet dimlicht op kruishoogte zijn ?
 
IMG_20190214_070012.jpg


Er ligt hier op de A15 richting Gorinchem een motorblok over de weg verspreid.. Ik hoor de ambulance aankomen -O-
 
Vanmorgen voor het eerst dit jaar weer met de cb500 naar het station gereden om daar mijn forensentrein te pakken. Rij via kleine wegen en nu nog stikdonker. Recent mijn Puig windscherm iets beter afgesteld. Grrrr, is mijn koplamp kennelijk iets verdraaid: daardoor lamp niet meer goed afgesteld: veel te laag.
Hoe zat dat ook alweer: 10m voor de motor moet dimlicht op kruishoogte zijn ?
Zo'n ronde koplamp met lamporen? Daar kun je tijdens het rijden gewoon een klap op geven, tot hij goed staat.
 
Zijn de gewonden al gestabiliseerd?
De bestuurder van de zwarte auto links moest even blijven zitten tot de ambulance er was, de rest stond buiten de auto. Ik kwam tegelijk met de sleepwagen aan, Rijkswaterstaat was er al met een auto en een burgerauto van de politie.

Ik had al vanaf de oprit van de N3 naar de A15 moeten filteren. Dat was al aardig opletten want mensen stonden al buiten de auto te roken. Het ongeluk was dus al even geschied.
 
Vanmorgen voor het eerst dit jaar weer met de cb500 naar het station gereden om daar mijn forensentrein te pakken. Rij via kleine wegen en nu nog stikdonker. Recent mijn Puig windscherm iets beter afgesteld. Grrrr, is mijn koplamp kennelijk iets verdraaid: daardoor lamp niet meer goed afgesteld: veel te laag.
Hoe zat dat ook alweer: 10m voor de motor moet dimlicht op kruishoogte zijn ?
Bovenkant van de lichtbundel aftapen op een muur waar je licht op schijnt.
5 meter naar achter rijden en de lichtbundel moet onder de tape zijn.
 
Vanmorgen voor het eerst dit jaar weer met de cb500 naar het station gereden om daar mijn forensentrein te pakken. Rij via kleine wegen en nu nog stikdonker. Recent mijn Puig windscherm iets beter afgesteld. Grrrr, is mijn koplamp kennelijk iets verdraaid: daardoor lamp niet meer goed afgesteld: veel te laag.
Hoe zat dat ook alweer: 10m voor de motor moet dimlicht op kruishoogte zijn ?
Op de zijkant van de koplamp staat een streepje.Als je dat gebruikt moet het goed zijn. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan