Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Nadeel van brommobielen is wel dat de jeugd er zonder rijbewijs mee gaat rondrijden ik reed deze week achter zon ding die met een jong stelletje er in met ruim 60 door een 30km gebied reed.
Maar ja pakkans nul in NL.
Ze zullen toch een rijbewijs moet hebben (AM4)
 
Nadeel van brommobielen is wel dat de jeugd er zonder rijbewijs mee gaat rondrijden ik reed deze week achter zon ding die met een jong stelletje er in met ruim 60 door een 30km gebied reed.
Maar ja pakkans nul in NL.
Dat soort gasten vouwen zichzelf en hun passagier nog wel eens om een boom.
En dan moet iedereen het ineens weer erg gaan vinden, en komt er weer een stille tocht.....
 
Vandaag de eerste kilometertjes ( zo'n 100 ) weer gereden op de soes , geen gekke dingen gezien of meegemaakt..
Maar ben toch wel een aantal zelfmoordtoeristen tegengekomen onderweg O-)
Resize-of-IMG-0438.jpg
 
Vandaag de eerste kilometertjes ( zo'n 100 ) weer gereden op de soes , geen gekke dingen gezien of meegemaakt..
Maar ben toch wel een aantal zelfmoordtoeristen tegengekomen onderweg O-)
Resize-of-IMG-0438.jpg
Ja ik had vandaag ook weer voor het eerst een vlieg op m'n vizier :P
Was toch even zo van: "Huh, oja!"
Die heb ik de afgelopen maanden niet gemist, was net blij dat ik van die pekelbende op m'n vizier af was :')
 
Daar moeten die insecten dan maar zelf op letten ,ik vraag er niet om dat ze tegen me aan vliegen :N
Jij hebt verstand - zij het slechts beperkt _O- - maar insecten hebben vrijwel geen verstand, in ieder geval niet genoeg om rekening te houden met jouw helm die daar met 160 km/u nadert. Daar moet jij dus wat aan doen ;)
 
Vandaag was ik met het koekblik een pakje gaan halen bij het postkantoor. Op de terugweg zie ik daar een chopper met NL kenteken rijden, met een band in erbarmelijke staat.
Ik beschrijf:
- Het contactvlak van de achterband is niet zozeer een postzegel, maar eerder een A4'tje.
- De profieldiepte aan de zijwand is +- 6mm, maar op het contactvlak is het eerder 0mm.
- Bij een bocht nemen blijft het contactvlak ter grootte van een A4 papier.

Ik hoop toch dat hij z'n band eens gaat vervangen.
 
De klr haalt geen 160 -O-
Je ZRX echter wel, maar waarom zouden wij er wat aan moeten doen als motorrijders dat die insecten tegen onze helm vliegen?
Als ik naar m'n koekblikje kijk in de zomer zitten daar toch echt vele malen meer lijkjes op...
Alles maar verbieden dan max, motoren en auto's? Ohh, ik vergeet de bussen en vrachtwagens, sorry daarvoor.:+
 
Je ZRX echter wel, maar waarom zouden wij er wat aan moeten doen als motorrijders dat die insecten tegen onze helm vliegen?
Als ik naar m'n koekblikje kijk in de zomer zitten daar toch echt vele malen meer lijkjes op...
Alles maar verbieden dan max, motoren en auto's? Ohh, ik vergeet de bussen en vrachtwagens, sorry daarvoor.:+
Als we vinden dat de aarde langer mee moet dan vandaag, niet verbieden maar zelf kritisch blijven nadenken over wat we aan het doen zijn.
 
Waarom noemen sommige motorrijders hun auto eigenlijk “koekblik” is dat stoer of zo? Ik heb gewoon een auto, óók best wel een handig ding :) @ CDA441, als je het profiel van die achterband zo goed kon zien......zat je er te dicht op ;)
 
Waarom noemen sommige motorrijders hun auto eigenlijk “koekblik” is dat stoer of zo? Ik heb gewoon een auto, óók best wel een handig ding :) @ CDA441, als je het profiel van die achterband zo goed kon zien......zat je er te dicht op ;)

Stond er héél dicht op, zo dicht dat ik met de neus van mijn auto voor zijn voorband stond :) (stond naast hem maar reed al enige tijd achter hem en zijn achterband viel mij op) Kon 'm er niet op wijzen, want sja, dan denkt ie "wat een koekwaus" :+

Vandaag ook wezen rijden met de motor, en getankt. Mijn verbruik is aan het dalen :) Rij nu 17km/liter *D
 
Als we vinden dat de aarde langer mee moet dan vandaag, niet verbieden maar zelf kritisch blijven nadenken over wat we aan het doen zijn.
Ohh bedoelde je het zo. Ik rij alleen met de auto voor de grote boodschappen, en naar werk als het weer te slecht is. Verder alleen met de motor, soms leuke ritten en meestal woon-werk. Doelloos rondrijden is het niet dus, of leuke ritten vallen daar onder, voor mij iig niet. Heb nou niet echt het idee dat ik er veel meer aan kan doen eigenlijk.
 
insecten verbieden ?
Alleen de insecten die steken. De rest mag blijven :+

Ohh bedoelde je het zo. Ik rij alleen met de auto voor de grote boodschappen, en naar werk als het weer te slecht is. Verder alleen met de motor, soms leuke ritten en meestal woon-werk. Doelloos rondrijden is het niet dus, of leuke ritten vallen daar onder, voor mij iig niet. Heb nou niet echt het idee dat ik er veel meer aan kan doen eigenlijk.
Voor de grote boodschappen heb ik geen auto nodig, daar heb ik een andere voorziening voor :9

(Sorry, vrijdag einde middag)
 
Terug
Bovenaan Onderaan