BMW-Wouter
MF veteraan
Bah, zoals die gebakken-lucht reklame over "witte sokken draag je op de tennisbaan" en "motor sleutels horen niet in je broekzak".draag leren broek in de laarzen , textielbbroek over de laarzen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bah, zoals die gebakken-lucht reklame over "witte sokken draag je op de tennisbaan" en "motor sleutels horen niet in je broekzak".draag leren broek in de laarzen , textielbbroek over de laarzen
Gelijk maar een houder voor de compressor. Volgens mijn zoon, meester bij de NS, wordt er 10 bar door de typhoon (toeter op trein) geduwd. Zal een beste compressor zijn.Daar vinden we dan wel weer wat op. Mijn vorige garageman zei altijd: "Alles is te maken."
Je kan kiezen voor een beperkt aantal keer te gebruiken door een gevulde cilinder te gebruiken. Die geeft dan, 1 2 of 6 (of X) toetermogelijkheden naar gelang de afmetingen. Maar, ik vermoed ook dat die typhoon gevallen vrij lang, zwaar en niet geheel praktisch zijn....Gelijk maar een houder voor de compressor. Volgens mijn zoon, meester bij de NS, wordt er 10 bar door de typhoon (toeter op trein) geduwd. Zal een beste compressor zijn.
Die toeter dan maar naar achter richten, anders doet het eerder dienst als "luchtrem" dan als toeterGelijk maar een houder voor de compressor. Volgens mijn zoon, meester bij de NS, wordt er 10 bar door de typhoon (toeter op trein) geduwd. Zal een beste compressor zijn.
Was er even achteraan gereden....was misschien ook wel als uitnodiging bedoeld...wie weet waar dat toe geleid hadZaterdagmiddag op de A1 een Ferrari 458 met belgisch kenteken I LOVE U gezien, kwam me even inhalen om vervolgens de afrit te pakken. Niet heel vervelend
Vooral als ze hem willen jatten....Had ik jullie mijn laatste avontuur al verteld ? Ik stond bij de benzinepomp toen een bestelauto met medelanders (bontkraagjes) naast mij kwam staan. Ze hadden met zijn vieren wel een beetje veel belangstelling voor mijn brommer, stelden allerlei vragen....Pkaaaas, Ccccccc, mooie motor bla bla, beetje hoog model he mieneer, kan je wel goed met je voeten bij de vloer, mooi uitlaatje blababla..
Toen ik klaar was met tanken stonden ze er nog en ik had zoiets van als ik wegloop flikkeren ze mijn Versys in hun bestelauto of weet ik veel...dus op stuurslot en ik naar binnen om te betalen, die gasten bleven om mijn motor heenlopen maar ze bleven er van af. Goed ik kom terug haal hem van stuurslot af, doe mijn systeemhelm naar beneden en start te motor met die vier gasten nog steeds om mij heen. Op het moment dat ik wilde wegrijden zegt er 1 he doe ff een wheelie als je weg rijd.....Mmmmmm...ik knikte vriendelijk nee en zei daar ben ik te oud voor, hun lachen en bye bye safe ride.......Ik vond het achteraf wel grappig.....de motorfiets is weer populair onder jongeren.
Ik vind het razend vervelend. Van die Sjonnies die niet anticiperen maar blijven inhalen tot aan de uitvoegstrook. En dan drie banen schuin over en iedereen afsnijden. Het is toch niet zo moeilijk om na het 600 meter bord gas terug te nemen en de rechter baan op te zoeken?Zaterdagmiddag op de A1 een Ferrari 458 met belgisch kenteken I LOVE U gezien, kwam me even inhalen om vervolgens de afrit te pakken. Niet heel vervelend
Heb je helemaal gelijk inIk vind het razend vervelend. Van die Sjonnies die niet anticiperen maar blijven inhalen tot aan de uitvoegstrook. En dan drie banen schuin over en iedereen afsnijden. Het is toch niet zo moeilijk om na het 600 meter bord gas terug te nemen en de rechter baan op te zoeken?
Vanmorgen een of ander groot probleem op de (oude) Waalbrug in Nijmegen. Veel blauwe knipperlichten en verkeersregelende motoragenten. Auto's die al op de oprit stonden moesten omkeren. Omrijden over de Oversteek (de nieuwe Waalbrug). Twee keer zo lang als anders gedaan over de rit naar Arnhem
Dat is toch superonhandig, en heel egocentrisch.
Waar ik me nogal aan erger is het volgende:
Mensen die bij het invoegen eerder de gelegenheid hebben om dat te doen dan hun voorganger, om welke reden dan ook, die die voorganger, die nog op de oprit rijdt, direct gaan inhalen op de rechterbaan. Dat is toch superonhandig, en heel egocentrisch.
Op de motor ook een tekort aan zuurtstof gezien vanmorgen, ookal had die een potje op met een zakdoek voor zijn mond. Die deed vrijwel hetzelfde alleen dan rechts willen inhalen over een uitvoegstrook. Alleen lastig dat het kleine koekblik ook al bezig was met naar die baan te gaan. Paste niet helemaal.Dat is het gevolg van zuurstofgebrek dat je in een auto oploopt.
klopt. ik hou daar ook geen rekening mee en ga gewoon naar links, op de motor lukt ze dat nietWaar ik me nogal aan erger is het volgende:
Mensen die bij het invoegen eerder de gelegenheid hebben om dat te doen dan hun voorganger, om welke reden dan ook, die die voorganger, die nog op de oprit rijdt, direct gaan inhalen op de rechterbaan. Dat is toch superonhandig, en heel egocentrisch.
Ik vind het razend vervelend. Van die Sjonnies die niet anticiperen maar blijven inhalen tot aan de uitvoegstrook. En dan drie banen schuin over en iedereen afsnijden. Het is toch niet zo moeilijk om na het 600 meter bord gas terug te nemen en de rechter baan op te zoeken?
Volgens mij zijn er mensen die dat leuk vinden om te doen. Net als iemand inboxen op de rechterbaan terwijl ze zien dat ze willen inhalen. Op de invoegstrook merk je het meestal als ze achter je gaan drukken. Leuk als je achter een vrachtwagen zit. Mooi dat ik minstens zo snel kan invoegen.Waar ik me nogal aan erger is het volgende:
Mensen die bij het invoegen eerder de gelegenheid hebben om dat te doen dan hun voorganger, om welke reden dan ook, die die voorganger, die nog op de oprit rijdt, direct gaan inhalen op de rechterbaan. Dat is toch superonhandig, en heel egocentrisch.
Ik druk 'm er ook gewoon voor hoor, maar er zijn ook mensen die er wel van onder de indruk zijn.klopt. ik hou daar ook geen rekening mee en ga gewoon naar links, op de motor lukt ze dat niet
Tuurlijk, ze hebben duidelijk iets te compenseren.Volgens mij zijn er mensen die dat leuk vinden om te doen. Net als iemand inboxen op de rechterbaan terwijl ze zien dat ze willen inhalen. Op de invoegstrook merk je het meestal als ze achter je gaan drukken. Leuk als je achter een vrachtwagen zit. Mooi dat ik minstens zo snel kan invoegen.