Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

En gehandicapten. Kosten ook absurd veel om die in leven te houden en te blijven verzorgen.
Pardon??? Zou je deze absurde en beledigende opmerking willen terugnemen aub.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking wat ik hier al eerder aankaartte. Haar kosten om haar in leven te houden en te verzorgen is uit MIJN PORTEMONNEE!!!!! gekomen. Daar heb JIJ GEEN ENE STUIVER AAN MEEBETAALD!!!! Niemand hier trouwens. Jij hebt met jouw onbeholpen botte uitspraak geen ene benul wat ik en mijn vrouw allemaal hebben moeten doen en laten om er voor onze dochter te zijn. Ik wens het je niet toe maar hoop stiekem van binnen dat jij ooit eens in eenzelfde situatie terechtkomt, dan denk je wel 3x na over dit soort botte respectloze uitspraken en merk je zelf hoe kwetsend deze uitspraken zijn! Mag ik dan bij jou langskomen om jouw hulpbehoevende, absurd veel geld kostende zieke of gehandicapte familielid af te maken????? Doe het graag voor je!!!

RESPECTLOZE HOND BEN JE!!!
 
Vanochtend, bij een motorshop.
Komt manneke voor een proefrit.
Samen met zijn maat/pa/oom/opa ot weet ik veel wie.

Manneke krijgt wat tekst en uitleg, stapt op en rijdt weg.

Anzich niets mis met dit verhaal, is het niet dat het manneke op stapt en weg rijdt met zijn gewone sneakers, hoodie vestje en geen handschoenen 🤔

Voordeel van de twijfel:
Wellicht gewoon gaan kijken bij de shop, en spontaan wat zien staan.
En heel toevallig zijn helm bij zich hebben.


Wordt ik oud, of is dat modern tegenwoordig?!?
Ik zou bij die zaak geen motor kopen, denk ik.
 
Het zal mij persoonlijk een biet zijn in welke kleding iemand gaat motorrijden. Het is ook helemaal niet aan mij om daar iets van te vinden.
Anders ben je ook niet zo terughoudend met het ventileren van je mening :+

Maar over de zaak zelf: het is wel aan mij om iets te vinden van zo'n motorzaak die onder die omstandigheden een motor meegeeft voor een proefrit en dan te bepalen of ik dat een goede motorzaak vind of niet.
 
Pardon??? Zou je deze absurde en beledigende opmerking willen terugnemen aub.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking wat ik hier al eerder aankaartte. Haar kosten om haar in leven te houden en te verzorgen is uit MIJN PORTEMONNEE!!!!! gekomen. Daar heb JIJ GEEN ENE STUIVER AAN MEEBETAALD!!!! Niemand hier trouwens. Jij hebt met jouw onbeholpen botte uitspraak geen ene benul wat ik en mijn vrouw allemaal hebben moeten doen en laten om er voor onze dochter te zijn. Ik wens het je niet toe maar hoop stiekem van binnen dat jij ooit eens in eenzelfde situatie terechtkomt, dan denk je wel 3x na over dit soort botte respectloze uitspraken en merk je zelf hoe kwetsend deze uitspraken zijn! Mag ik dan bij jou langskomen om jouw hulpbehoevende, absurd veel geld kostende zieke of gehandicapte familielid af te maken????? Doe het graag voor je!!!

RESPECTLOZE HOND BEN JE!!!
Sommige mensen weten niet wat ze zeggen of zwijgen moeten.

Nou en al had @MeanBlueMan eraan meebetaald, wat dan nog? Ik zou zeggen: fijn dat er gezonde mensen zijn die met elkaar de kosten van de zieken en gehandicapten kunnen dragen!
 
Pardon??? Zou je deze absurde en beledigende opmerking willen terugnemen aub.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking wat ik hier al eerder aankaartte. Haar kosten om haar in leven te houden en te verzorgen is uit MIJN PORTEMONNEE!!!!! gekomen. Daar heb JIJ GEEN ENE STUIVER AAN MEEBETAALD!!!! Niemand hier trouwens. Jij hebt met jouw onbeholpen botte uitspraak geen ene benul wat ik en mijn vrouw allemaal hebben moeten doen en laten om er voor onze dochter te zijn. Ik wens het je niet toe maar hoop stiekem van binnen dat jij ooit eens in eenzelfde situatie terechtkomt, dan denk je wel 3x na over dit soort botte respectloze uitspraken en merk je zelf hoe kwetsend deze uitspraken zijn! Mag ik dan bij jou langskomen om jouw hulpbehoevende, absurd veel geld kostende zieke of gehandicapte familielid af te maken????? Doe het graag voor je!!!

RESPECTLOZE HOND BEN JE!!!


Relax!! De post van MBM is heel duidelijk sarcastisch bedoeld en uiteraard meent hij er geen flikker van. Bovendien, als je hem een beetje kent via dit forum, dan had je dat geweten.
 
Pardon??? Zou je deze absurde en beledigende opmerking willen terugnemen aub.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking wat ik hier al eerder aankaartte. Haar kosten om haar in leven te houden en te verzorgen is uit MIJN PORTEMONNEE!!!!! gekomen. Daar heb JIJ GEEN ENE STUIVER AAN MEEBETAALD!!!! Niemand hier trouwens. Jij hebt met jouw onbeholpen botte uitspraak geen ene benul wat ik en mijn vrouw allemaal hebben moeten doen en laten om er voor onze dochter te zijn. Ik wens het je niet toe maar hoop stiekem van binnen dat jij ooit eens in eenzelfde situatie terechtkomt, dan denk je wel 3x na over dit soort botte respectloze uitspraken en merk je zelf hoe kwetsend deze uitspraken zijn! Mag ik dan bij jou langskomen om jouw hulpbehoevende, absurd veel geld kostende zieke of gehandicapte familielid af te maken????? Doe het graag voor je!!!

RESPECTLOZE HOND BEN JE!!!
Je kunt hoe kloten t ook is,
een ander niet aanrekenen wat jou is overkomen.ik wens je wel alle sterkte!
 
Relax!! De post van MBM is heel duidelijk sarcastisch bedoeld en uiteraard meent hij er geen flikker van. Bovendien, als je hem een beetje kent via dit forum, dan had je dat geweten.
Het kan toch wel hard aankomen. Ook sarcastische opmerkingen moet je voor je kunnen houden (lees: moet men voor zich …).
 
Pardon??? Zou je deze absurde en beledigende opmerking willen terugnemen aub.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking wat ik hier al eerder aankaartte. Haar kosten om haar in leven te houden en te verzorgen is uit MIJN PORTEMONNEE!!!!! gekomen. Daar heb JIJ GEEN ENE STUIVER AAN MEEBETAALD!!!! Niemand hier trouwens. Jij hebt met jouw onbeholpen botte uitspraak geen ene benul wat ik en mijn vrouw allemaal hebben moeten doen en laten om er voor onze dochter te zijn. Ik wens het je niet toe maar hoop stiekem van binnen dat jij ooit eens in eenzelfde situatie terechtkomt, dan denk je wel 3x na over dit soort botte respectloze uitspraken en merk je zelf hoe kwetsend deze uitspraken zijn! Mag ik dan bij jou langskomen om jouw hulpbehoevende, absurd veel geld kostende zieke of gehandicapte familielid af te maken????? Doe het graag voor je!!!

RESPECTLOZE HOND BEN JE!!!

Soms moet je teksten leren lezen.
Hint: lees m eens in relatie tot de reply die erbij hoort.

Je maakt erg duidelijk dat je niets van mij kent, maar laat dat je niet in de weg staan mij voor een respectloze hond uit te maken omdat je mij niet begrijpt :t
 
Het kan toch wel hard aankomen. Ook sarcastische opmerkingen moet je voor je kunnen houden (lees: moet men voor zich …).

Ja Max, maar de wereld draait gewoon verder en iedereen maakt nare dingen mee. Maar ik denk dat MBM er zelf nog wel op terug komt.
 
Anders ben je ook niet zo terughoudend met het ventileren van je mening :+

Maar over de zaak zelf: het is wel aan mij om iets te vinden van zo'n motorzaak die onder die omstandigheden een motor meegeeft voor een proefrit en dan te bepalen of ik dat een goede motorzaak vind of niet.

Ach, we worden verdraagzamer met de tijd.
Ik vind het niet slim aangezien ik genoeg voorbeelden onder ogen heb gehad als het mis ging zonder beschermende kleding. Maar ook veel ongevallen waarbij het mis ging ondanks beschermende kleding. Alles is relatief.

Ik heb mijn mening in de loop der jaren aangepast, hersenlozen iets bijbrengen gaat nu eenmaal niet. Net als de benzineprijzen accepteer ik dus maar dat ik er geen invloed op heb :)
 
Ik vind het niet slim aangezien ik genoeg voorbeelden onder ogen heb gehad als het mis ging zonder beschermende kleding. Maar ook veel ongevallen waarbij het mis ging ondanks beschermende kleding.
Maar geen ongelukken waarbij het misging als gevolg van de beschermende kleding.

Edit: kun je 's kijken of er iets vastgelopen is in de software of zo? Vet, cursief en onderstrepen werken niet, de cursor verspringt door onduidelijke oorzaken op onverwachte momenten …
 
Ja Max, maar de wereld draait gewoon verder en iedereen maakt nare dingen mee. Maar ik denk dat MBM er zelf nog wel op terug komt.


Uiteraard.
Zeker als blijkt dat iemand zo over zijn theewater gaat om een anders geïnterpreteerde opmerking.

@nomko Ik wist niet dat jij een gehandicapte dochter hebt.
Maar als ik dat wel had geweten had ik de opmerking ook gemaakt.
Ik vind het vervelend dat je zo reageert, dat geeft nl aan dat er een boel zeer bij je zit op dit vlak. En dat gun ik natuurlijk niemand !
En tegelijk weet jij ook niets over mij, wie weet heb ik 3 gehandicapte kinderen en een verlamde hond terwijl ik m'n hoogbejaarde buurman iedere dag uit bed help en als vrijwilliger op de buurtbus rij.

Doet dat allemaal ter zake ? Nee, helemaal niets.
De reply zul je in de juiste relatie moeten lezen en trots zijn op je dochter en de manier waarop je voor haar zorgt.
Hulde voor je instelling op dat gebied. ( dat had ik overigens ook gezegd als het wel betaald werd met geld uit 'de zorg' ;) )

Verder is er altijd wel iemand die in een reply iets kan vinden om boos over te worden. Het is slechts iemands mening of wellicht zelfs alleen maar pixels op een scherm. Niemand kan met iedereen zijn gevoelige punten rekening houden. Mijn reply was iig niet bedoeld zoals jij hem opgevat hebt en ik vind het vervelend als je daardoor een slecht gevoel hebt gehad, dat is op geen enkel moment de bedoeling geweest, het is slecht een zeer gecharcheerde opmerking.



 
Maar geen ongelukken waarbij het misging als gevolg van de beschermende kleding.

Edit: kun je 's kijken of er iets vastgelopen is in de software of zo? Vet, cursief en onderstrepen werken niet, de cursor verspringt door onduidelijke oorzaken op onverwachte momenten …

Ik merk ook rare dingen. In de achtergrondprocessen staan dingen plots weer in het engels ipv nl bv ?
De dingen die jij noemt ervaar ik trouwens dan weer niet.
Tijd om @Duderuud s te vragen er naar te kijken ;)
 
1394226
 
Gisteren dacht ik het tankstation na de afrit bij huis wel te gaan halen, helaas was 2km voor de afrit de benzine op...

Was flink stukje lopen met de motor over de vluchtstrook.


Dit had ik vorige week woensdag ook nog. Brandstof-metertje gaf keurig nog 34 km te gaan totdat de brandstof op was. 1200 meter voor afrit Nieuwegein dacht de motor daar anders over, dat werd zweten. Stopte nog een Suzuki rijder, heel attent, maar die kon me niet echt helpen (achteraf had ik best even kunnen aanhangen...).

Durfde het ook niet te delen, maar sinds jouw coming out...!
 
Als dat een doorslag gevend argument zou moeten zijn, laten we dan s beginnen alle bedlegerige bejaarden naar de eeuwige jachtvelden te sturen.
Juist al die mensen die normaal gesproken allang overleden zouden zijn maar die door de moderne wetenschap toch nog in leven gehouden worden, die kosten pas echt een fortuin.
En gehandicapten. Kosten ook absurd veel om die in leven te houden en te blijven verzorgen.

Die kiezen daar toch niet voor? Het is een bewuste keuze die je maakt om zonder beschermende kleding te rijden!
 
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd een toertje met de trapfiets gereden.
Op zich niets speciaal, behalve een rare blik van een motorrijder toen ik een motorgroet deed (1 keer gedaan, daarna niet meer, ik snapte het daarna wel), en toen er later een auto pal voor mij afsloeg om te gaan tanken (ja, ik had voorrang!), ik de toeter knop niet vond _O-

Ik heb ook vaak dat ik op de fiets in "m'n spiegels" wil kijken, nadat ik op de motor heb gezeten, en dan denk van "O nee shit!" _O-
 
Laatst bewerkt:
Pardon??? Zou je deze absurde en beledigende opmerking willen terugnemen aub.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking wat ik hier al eerder aankaartte. Haar kosten om haar in leven te houden en te verzorgen is uit MIJN PORTEMONNEE!!!!! gekomen. Daar heb JIJ GEEN ENE STUIVER AAN MEEBETAALD!!!! Niemand hier trouwens. Jij hebt met jouw onbeholpen botte uitspraak geen ene benul wat ik en mijn vrouw allemaal hebben moeten doen en laten om er voor onze dochter te zijn. Ik wens het je niet toe maar hoop stiekem van binnen dat jij ooit eens in eenzelfde situatie terechtkomt, dan denk je wel 3x na over dit soort botte respectloze uitspraken en merk je zelf hoe kwetsend deze uitspraken zijn! Mag ik dan bij jou langskomen om jouw hulpbehoevende, absurd veel geld kostende zieke of gehandicapte familielid af te maken????? Doe het graag voor je!!!

RESPECTLOZE HOND BEN JE!!!

Zorgverzekeraars redeneren ook aan de hand van VSL. Uiteindelijk vertegenwoordigen we allemaal een bepaalde economische waarde. Zo'n respectloze hond is het dus niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan