Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

onderweg ergens in duitsland mn kenteken kwijtgeraakt.
Was halverwege naar luxemburg dus ben maar weer terug gegaan
Dat is wel lullig
Zat de kentekenplaat met twee klodders zwarte polymax vast of zat deze in zo'n zwarte houder en is die afgebroken van het beugeltje?

1397600


Voortaan twee gaten in de kentekenplaat en vastzetten met:
1397604
1397601
 
Laatst bewerkt:
Ik had van karton een plaat gemaakt en het tripje afgemaakt.
Khad niks bij me om zo snel wat van te maken, wilde met mn studentenbudget ook niet t risico lopen op een boete:/
Was daarnaast mn eerste ritje zelf naar t buitenland dusja, dan weet je niet zo snel wat je moet doen

:t
En dus niet met twee van die plakkloddertjes :N
Was idd plastic afgebroken. Er komt nu ook niks van kunstof meer op wat kan afbreken_O-
 
Je bent ook zonder naar huis gereden, En een stuk karton haal je bij iedere winkel/tankstation met tyraps en viltstift kom je een heel eind.
Het is beter als helemaal niets.
Das waar, maar daar dacht ik op dat moment niet aan|(
Heb er weer van geleerd
 
  • Leuk
Waarderingen: ronk
Zonder kenteken kan je ook niet geflitst worden :+
Ik moet zeggen dat de bekeuring mij alleszins meevalt. Die is goedkoper dan veel snelheidsovertredingen. :/

Vandaag weinig meegemaakt, met koekblik op een vrijdag tussen een feestdag en het weekend én ik was een half uurtje later vertrokken dan het drukke moment. Lekker doorknallen.
 
Die van mij was toevallig van de week ook bijna gejat :N .
2 v/d 3 boutjes waren verdwenen, gelukkig zat ie nog vast met een popnagel
 
nja feit dat ze hebben geprobeerd de boel te jatten terwijl hij vastgeketend staat aan mn huis waar mn woonkamer op uit kijkt in aan een relatief drukke straat vindt ik toch geen hele fijne gedachte...Zeker niet omdat mn fiets laatst ook al gejat was incl. kettingslot.

3jaar zonder problemen hier gewoond, maar opeens zoveel achter elkaar zorgt ervoor dat ik niet kan wachten op de sleutels van mn nieuwe huis over 1,5 maand :N
 
nja feit dat ze hebben geprobeerd de boel te jatten terwijl hij vastgeketend staat aan mn huis waar mn woonkamer op uit kijkt in aan een relatief drukke straat vindt ik toch geen hele fijne gedachte...Zeker niet omdat mn fiets laatst ook al gejat was incl. kettingslot.

3jaar zonder problemen hier gewoond, maar opeens zoveel achter elkaar zorgt ervoor dat ik niet kan wachten op de sleutels van mn nieuwe huis over 1,5 maand :N
Ik hoop voor je dat dat helpt, maar waarom zou het? Denkelijk heb je een bij dieven te populaire fiets 😧
 
Zit ik gisteren op een bankje bij een tankstation even een bakkie te doen...
prrr prrrr prrrrr prrrrrrrrrrrrrr
Een man van respectabele leeftijd komt op zijn Heinkel Tourist 103 aangereden, zo te zien in de originele lak (verbleekt grijs met lichtblauw).
"Even m'n krantje halen."
Leeftijd van de man 80 jaar, de man had de Heinkel in 1962 tweede-hands gekocht.
In mijn verbouwereerdheid vergeten een foto te maken.
Even later met krant prrrrrr...prrrrrr...prrrrrr en weg is hij weer.

Zoiets dus:
1397849

Een oom en tante van mij zijn in de jaren '60 van de vorige eeuw een aantal keren met zo'n Heinkel op vakantie naar Oostenrijk geweest (ik weet niet of tante een hoofddoekje op had of zo'n pothelm met grijze band).
Ik denk dat het aantal reisdagen meer was dan het aantal dagen verblijf in de bergen. De Linksrheinishe Autobahn (A61) bestond nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Zit ik gisteren op een bankje bij een tankstation even een bakkie te doen...
prrr prrrr prrrrr prrrrrrrrrrrrrr
Een man van respectabele leeftijd komt op zijn Heinkel Tourist 103 aangereden, zo te zien in de originele lak (verbleekt grijs met lichtblauw).
"Even m'n krantje halen."
Leeftijd van de man 80 jaar, de man had de Heinkel in 1962 tweede-hands gekocht.
In mijn verbouwereerdheid vergeten een foto te maken.
Even later met krant prrrrrr...prrrrrr...prrrrrr en weg is hij weer.

Zoiets dus:
Bekijk bijlage 1397849
Een oom en tante van mij zijn in de jaren '60 van de vorige eeuw een aantal keren met zo'n Heinkel op vakantie naar Oostenrijk geweest (ik weet niet of tante een hoofddoekje op had of zo'n pothelm met grijze band).
Ik denk dat het aantal reisdagen meer was dan het aantal dagen verblijf in de bergen. De Linksrheinishe Autobahn (A61) bestond nog niet.
Zou graag een keer op zo'n ding zitten! :Y
 
Kwam in de schemering een auto tegen die groot licht naar me seinde, geen probleem dacht ik omdat ik aannam dat hij bedoelde dat mijn éne lamp uitstond (dat is mijn groot licht). Dus ik eigenwijs terug seinen :+

Een momentje later zie ik in de duisternis dat ik vlak langs een enorme vogel scheer, in mijn spiegels alkijkende zie ik deze vogel een beste afstand omhoog springen (2M), vermoedelijk een pauw. Eens omgekeerd was de vogel al verdwenen op een erfje waar deze waarschijnlijk thuishoorde.. Zal de volgende keer wel beter uitkijken wanneer iemand groot licht seint :o Eigenlijk een wonder dat het allemaal nog goed gegaan is.
 
Iets meegemaakt niet echt, behalve dat ik gisteren op de snelweg een rijinstructeur met 2 leerlingen inhaalde. Instructeur gekleed in een trui, joggingbroek en sneakers... Nou kan ik gemist hebben dat je tegenwoordig kevlar motor-joggingbroeken hebt, maar die kans lijkt me vrij klein. Lekker voorbeeld geef je dan als instructeur.
 
Iets meegemaakt niet echt, behalve dat ik gisteren op de snelweg een rijinstructeur met 2 leerlingen inhaalde. Instructeur gekleed in een trui, joggingbroek en sneakers... Nou kan ik gemist hebben dat je tegenwoordig kevlar motor-joggingbroeken hebt, maar die kans lijkt me vrij klein. Lekker voorbeeld geef je dan als instructeur.
Das inderdaad wel interessant 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan