Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Vanochtend sta ik voor het stoplicht te wachten, licht wordt groen, ik geef gas... komt er nog een stadsbus langs zeilen (van rechts).
 
Vanochtend sta ik voor het stoplicht te wachten, licht wordt groen, ik geef gas... komt er nog een stadsbus langs zeilen (van rechts).
Ik neem aan dat de volgende zinssnede er nog tussen moest:

licht wordt groen, ik kijk links en rechts, ik zie een stadsbus, ik geef gas...maar net voldoende om niet met de stadsbus in aanraking te komen die langs komt zeilen (van rechts)
 
Vandaag weer file en voor de Botlek tunnel en voor de Botlek brug. Dus de tunnel maar gekozen want had geen zin om via de brug te gaan mocht de brug toch opengaan. En zoals ik het altijd veracht, netjes filteren door de tunnel en dan nog van die eikeltjes die je zien aankomen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll lichtjes de auto naar links laten rollen zodat je er niet langs kan. En dan zo'n zelfvolmaakte rotgrijns op hun achterlijke kutsmoel. Liefst zou ik di eikeltjes door de spaken van hun autostuur vlechten om hun dan es goed af te ranselen.......
Met een R1200T zou je daar toch gewoon overheen moeten kunnen? ;)
 
Ik neem aan dat de volgende zinssnede er nog tussen moest:

licht wordt groen, ik kijk links en rechts, ik zie een stadsbus, ik geef gas...maar net voldoende om niet met de stadsbus in aanraking te komen die langs komt zeilen (van rechts)
De rem heb ik niet nodig gehad, geloof ik, dit soort situaties komt daar regelmatig voor. Verkeer van links was er niet (verkeer van rechts mocht ook linksaf).
 
We zijn een midweekje Zuid Limburg aan het doen. Lekker weggetjes gereden. Al dat gedoe over de warmte: wat is er mis met een beetje zweet? :]

Nee, onze teleurstelling was de Louis.de Mega Store Aachen. We waren toch in de buurt, en je leest er hier wel eens wat positieve dingen over. Dus even er langs. Oké, je krijgt gratis koffie, maar dat is dan ook het enige. Een bekertje water of wat dan ook is te moeilijk. Maar ik verwachtte een uitgebreide collectie, meerdere verdiepingen, volop keuze: Motorhuis Bakker in Nieuw Weerdingen heeft meer hangen. Het is eigenlijk maar een benauwd zaakje.

Gelukkig hebben we de rest van de dag alleen nog maar genoten van het mooie weer en de omgeving en lekker gebak :9 .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag voor het eerst een jongeman op een Ninja met een blouse aan en korte broek zien rijden. Oh Ja, voor de bonuspunten hij droeg ook een jethelm.
 
Het was weer zo'n dag. Massa's korte broeken en blote armen. De ene helft durft niet te rijden, de andere helft zit op een scootertje en gaat met negentig door de langzaamrijdende file.
 
Vanmorgen naar de supermarkt gelopen (ja is ook onderweg)
Van de hoofdweg gaat een vrachtwaggel rechtsaf, bezorgbrommer die ook rechts wil heeft geen zin om te wachten en gaat met hoge snelheid over de stoep de binnenbocht door,wilde tussen vrachtwaggel en geparkeerde autos de weg weer op,maar te krap, dus over de stoep door, en.........daar liep ik dus -O-

scooter raakt me vol,gaat onderuit en klapt tegen geparkeerde auto op.

Omstander die ik vraag om pen en papier is van mening dat ik me niet moet aanstellen,niets te zien dus doorlopen!
Vinden ze het raar dat ik boos wordt :?, heb/had behoorlijk last van mijn arm.

Wel de gegevens van die jongen, en weet welke baas hij heeft, hij heeft zijn baas ook ter plaatse ingelicht.

Hij reed zeker 30

Heb ik weer |(|(|(
 
Nee, onze teleurstelling waste Louis.de Mega Store Aachen. We waren toch in de buurt, en je leest er hier wel eens wat positieve dingen over. Dus even er langs. Oké, je krijgt gratis koffie, maar dat is dan ook het enige. Een bekertje water of wat dan ook is te moeilijk. Maar ik verwachtte een uitgebreide collectie, meerdere verdiepingen, volop keuze: Motorhuis Bakker in Nieuw Weerdingen heeft meer hangen. Het is eigenlijk maar een benauwd zaakje.

Dan ben ik niet de enige die dat zo ziet.. Vorig jaar inderdaad precies dezelfde ervaring gehad.
 
Vandaag file op de A1, sommige plekken stond het helemaal stil. Lekker aan het filteren, totdat ik bij een Renault Scenic aankwam die lekker dicht tegen de lijn zat aangeplakt. Ik kon er niet tussendoor dus ik stop en kijk even door het raampje naar binnen. Een man van tegen de 40 kijkt me aan en ik wenk vriendelijk of die wellicht even iets naar links kan zodat ik erlangs kan. Hij wappert een paar keer met zijn handjes dat die me niet begrijpt en dat blijft die even volhouden. Uiteindelijk heb ik zijn spiegel maar ingeklapt zodat ik er langs kon en bij het wegrijden weer uitgeklapt en even een duim gegeven. Wat een eikel :') Voor het eerst dat ik dat meemaak, gefrustreerd persoon in de auto die er niet tegen kan dat wij wel door kunnen.
 
Tja. Ik reed vandaag als zo vaak weer naar mn werk met de motor. Veel Duitsers en polen op weg. Dat is zo n volk dat er niet tegen kan als je hun inhaalt. De meeste van hun moeten dan ff op t gas om n gat dicht te rijden of sturen naar links al dan niet met hun smartphone in de hand. Niet dat ik mij door hun laat weerhouden om netjes in te halen maar vind het wel frappant dat het steeds die Duitsers en polen zijn .....
 
Tja. Ik reed vandaag als zo vaak weer naar mn werk met de motor. Veel Duitsers en polen op weg. Dat is zo n volk dat er niet tegen kan als je hun inhaalt. De meeste van hun moeten dan ff op t gas om n gat dicht te rijden of sturen naar links al dan niet met hun smartphone in de hand. Niet dat ik mij door hun laat weerhouden om netjes in te halen maar vind het wel frappant dat het steeds die Duitsers en polen zijn .....
Ik heb er geen last van. Alsof andere nationaliteiten waaronder de onze zo voorbeeldig zijn in het verkeer.
 
Eergisteren lekker stukje Utrecht - Breukelen - Loenen a/d Vecht - Kortenhoef - Loosdrecht enz. gedaan.. Ben op den duur maar gestopt met tellen van mensen in korte broeken en t-shirtjes. Zelfs een dame achterop in een naveltruitje |(
Heerlijk stukje. Ik pak dat ook vaak in de avond eventjes. Een ritje van een uurtje maar altijd genieten. :]
 
Helaas moet ik ook een wit busje melden dat vanochtend vanaf de van Brienenoordbrug het Kralingseplein in Rotterdam op reedt en daarbij het rode licht volledig negeerde.
De bestuurder van een Honda Pan European en ondergetekende hebben hem vriendelijk bedankt.
Verder was het heerlijk koel :]
 
Vanochtend bij de stoplichten bij de afrit/het kruispunt bij de RAI sta ik naast iets Aigo/Twingo achtigs.

Stoplicht is net een paar seconden op rood en hij begint een stukje naar voren te rollen. Op dat moment denk ik nog 'zal waarschijnlijk z'n koppeling per ongeluk los gelaten hebben' maar daarna weer een stukje, en weer en weer, tot hij dus met z'n achterbanden tegen de stopstreep stond.

Ik ging er altijd vanuit dat bestuurders die op de stopstreep geparkeerd staan net iets te laat hadden geremd, maar dit soort idioterie kan natuurlijk ook.
 
Vanochtend bij de stoplichten bij de afrit/het kruispunt bij de RAI sta ik naast iets Aigo/Twingo achtigs.

Stoplicht is net een paar seconden op rood en hij begint een stukje naar voren te rollen. Op dat moment denk ik nog 'zal waarschijnlijk z'n koppeling per ongeluk los gelaten hebben' maar daarna weer een stukje, en weer en weer, tot hij dus met z'n achterbanden tegen de stopstreep stond.

Ik ging er altijd vanuit dat bestuurders die op de stopstreep geparkeerd staan net iets te laat hadden geremd, maar dit soort idioterie kan natuurlijk ook.
IS het nou nooit opgevallen dat het stoplicht dan sneller op groen springt? Net als met 30x op het knopje drukken bij een voetgangers stoplicht ;)
 
Vanochtend bij de stoplichten bij de afrit/het kruispunt bij de RAI sta ik naast iets Aigo/Twingo achtigs.

Stoplicht is net een paar seconden op rood en hij begint een stukje naar voren te rollen. Op dat moment denk ik nog 'zal waarschijnlijk z'n koppeling per ongeluk los gelaten hebben' maar daarna weer een stukje, en weer en weer, tot hij dus met z'n achterbanden tegen de stopstreep stond.

Ik ging er altijd vanuit dat bestuurders die op de stopstreep geparkeerd staan net iets te laat hadden geremd, maar dit soort idioterie kan natuurlijk ook.
Waarschijnlijk had die persoon tijd nood en zo was hij toch minimaal 1 meter dichter bij zijn bestemming 😂😂
 
In Friesland vanochtend een middelvinger gekregen. Mevrouw bleef maar links rijden, ik ben er toen rustig rechts voorbij gegaan want ik had alle ruimte. Ze stak haar middelvinger naar mij op toen ik even keek wat er achter het stuur zat. Waarschijnlijk wilde ze aangeven dat haar vinger pijn deed en ze dus geen richting aan kon geven om weer naar rechts te gaan, maar ik zal verder geen aannames maken.

Gister een gast, wederom in Friesland, die vond dat hij naar links mocht omdat hij zijn knipperlicht aan had gedaan. Ik reed al naast hem, ik schudde mijn hoofd nog om aan te geven dat dat niet paste en toen begon hij wild te gebaren. In het Fries waarschijnlijk want ik snapte niet wat hij duidelijk wilde maken anders dan dat hij vond dat hij wél naar links mocht.

Ik vind het wel opvallend hoeveel mensen links blijven plakken, inhalen met 110 en bumperkleven in Friesland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan