Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

In ander verband hoorde ik iemand laatst nog zeggen dat tattoos weinig bescherming bieden.
Effe resumeren: Die mannen zitten meest op fietsen die dermate weinig grondspeling hebben dat ze niet eens om kunnen vallen, dus indirect geven die stickers toch wel wát zekerheid...
Kwestie van zitten blijven...
 
Gisteravond in de stromende regen in Duitsland nog een hele MC (zo'n eentje die in NL verboden is) gespot in hun t-shirts met leren hesjes aan. Bikkels :+. De regen leek wel hagel, zulke dikke druppels.
 
Gisteravond in de stromende regen in Duitsland nog een hele MC (zo'n eentje die in NL verboden is) gespot in hun t-shirts met leren hesjes aan. Bikkels :+. De regen leek wel hagel, zulke dikke druppels.
Hahaha niemand in die groep stopt natuurlijk als eerste met het risico verder door het leven te moeten als "watje".
 
Gister liep ik voor het station in Leeuwarden.
Komt er een Big One rustig voorbij. Ineens een slipgeluid en een klap.
Was er een auto plots de weg opgedraaid. Tja, effe de motor niet gezien.
Geholpen motor weer rechtop te zetten. Op oog niet veel schade. Berijder had niets. (zei die)
Hem verder succes gewenst en weer verder gelopen...................
 
Vandaag 1x bijna opzettelijk van achter aangereden toen ik wilde invoegen door een auto die even extra veel gas bij gaf en 1x ben ik bijna aangereden door een idioot die nog even snel ergens voor langs racete.
 
Tja, effe de motor niet gezien.
Tja, effe niet gekeken,

dan had je 'm wel gezien


Vandaag 1x bijna opzettelijk van achter aangereden toen ik wilde invoegen door een auto die even extra veel gas bij gaf en 1x ben ik bijna aangereden door een idioot die nog even snel ergens voor langs racete.
Weet je dat ik voor zulk soort situaties, die gewoon tientallen keren per dag voorkomen, speciaal een pekelfiets wilde kopen op hem er tegenaan te zetten?

"Kijk es, deuk in de tank... Pliesie erbij? verzekeringswerk? of zo € 300,00 aftikken, zeg het maar..."
 
Weet je dat ik voor zulk soort situaties, die gewoon tientallen keren per dag voorkomen, speciaal een pekelfiets wilde kopen op hem er tegenaan te zetten?

"Kijk es, deuk in de tank... Pliesie erbij? verzekeringswerk? of zo € 300,00 aftikken, zeg het maar..."
Dat mag dus niet hè
 
hij heeft het nog niet gedaan maar zou het willen , ik ook als ik het dufde maar ben te oud
 
Je kan wel boos worden op een automobilist/ en hij op jou.
Maar op de motor is dat niet altijd even slim.
Je ziet wat er van kan komen.....................2x DOOD

Ik ga 't er op dat moment niet op aan laten komen. (ja, soms jeuken mijn handen wel eens)
Mss kan je beter daarna wachten tot ie stil staat voor een stoplicht.
Maar ja, mss geef je hem dan een klap op z'n oog. Mag je later bij de rechter uitleggen waarom. Ben je alsnog de verliezer.................... :X
 
Ik ben die tijd inmiddels ook voorbij... ze gaan maar voor waar ze willen. Ik een brede grijns omdat ze denken gewonnen te hebben...
 
Ten slotte rij ik in de Kinkerstraat, jonge vrouw staat met baby voor zebrapad. Auto voor mij rijdt gewoon door. Daardoor zag ik haar pas vrij laat maar desondanks stop ik gewoon door welliswaar wat stevig te remmen maar echt geen noodstop oid. Steekt ze over, draait ze tijdens het oversteken haar gezicht naar mij en toont de meest boze blik die ik ooit gezien heb. Wat heb ik nou weer fout gedaan?

Ze had jouw kind willen hebben, in plaats van die loser waar ze het nu mee doet.
 
En dan vraagt men zich af hoe het toch komt dat er zoveel auto-ongelukken zijn;

afstand houden.jpg


Er past nog meer tussen! En de knakker in de Golf verderop zat met z'n telefoon te spelen. Wegwezen uit die situatie. :)
 
Is dit een theorieexamen vraag, wat is hier mis?
Ik zie auto's op 3 rijstroken waarvan de snelheden voor de kijker onbekend zijn, de auto's lijken prima afstand te houden.
Geen rode kruizen of getallen op matrix borden...ik geef het op, vertel maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan