Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

2 seconde regel geloof ik direct. Probleem is alleen dat als je dat op de drukke snelweg echt gaat doen, er altijd een lullo hem er tussen prikt.

Dan moet je afremmen om weer 2 seconde gat te krijgen, drukt de volgende hem er tussen.

Niet veel later rij je 50.

Kortom in theorie klopt het allemaal, in de praktijk vaak niet.

Valt erg mee kan ik je zeggen. Want neem voor de grap eens 3/4 seconden afstand. Als je 3 seconden afstand houdt, komt dat neer op ongeveer een hectometer bij 130, dan hoef je niet te remmen, gas loslaten is genoeg en later iets gas bij.

Kijk gewoon zo ver mogelijk zonder je voorganger te vergeten en als je eerder thuis wil zijn, moet je eerder vertrekken.
 
Moet je voor de gein eens net over de grens in Duitsland gaan rijden. Je wilt niet weten hoeveel Nederlanders bij de grens het bord met de toegestane snelheden compleet negeren en op 100-wegen stug 80 blijven rijden :(
Persoonlijk vind ik iemand die strak 80 rijdt waar je 80 mag een stuk minder irritant.

Om dan vervolgens op de rem te trappen omdat ze niet weten waar ze naartoe moeten, is natuurlijk op z'n zachtst gezegd vervelend, maar dat soort acties is echt niet voorbehouden aan Duitsers.
Als je al ziet dat iemand niet uit de omgeving komt, of langzaam/onzeker rijdt, is dat juist reden te meer voorzichtig te zijn en voldoende afstand te houden...
Jij schrijft wat ik dacht...maar zo veel letters.
 
Ik heb besloten lessen te gaan nemen.

Gewoon om mee te maken wat die arme lesrijders allemaal moeten doorstaan....

Gewoon één of twee lessen....
6 pylonen kopen en zelf de langzame slalom gaan oefenen :Y

Het 8-tje kan je op een weg van 6m breed oefenen :]
 

Bijlagen

  • 42BBEB92-8028-44EC-BCC6-01533A7EA464.jpeg
    42BBEB92-8028-44EC-BCC6-01533A7EA464.jpeg
    70,2 KB · Weergaven: 8
  • 04D2AC19-3BDA-4429-B714-610BA4B9ADA2.jpeg
    04D2AC19-3BDA-4429-B714-610BA4B9ADA2.jpeg
    55,4 KB · Weergaven: 11
Godnondeju, kom met mijn mouse over MBM, zie ik dat hij meer dan 0,1 miljoen berichten heeft B| _O- :}
 
Absoluut, ik ga er een topique aan wijden in "Algemeen" zodat @MeanBlueMan het zonder te lezen meteen naar Off-Topic kan verhuizen :P

Ik ga s op wat instellingen klikken, je zal de eerste zijn die alleen nog maar in off-topic kan posten.

Meelezen kan je dan nog wel overal, maar reageren.... :N

Zou de beste upgrade van M-F zijn die we de laatste 34 jaar hebben doorgevoerd B| })




Godnondeju, kom met mijn mouse over MBM, zie ik dat hij meer dan 0,1 miljoen berichten heeft B| _O- :}

294.231 berichten daarvan gaan over jou, in de Moderator topic's,
 
Ik heb mijn handtekening al veranderd naar "Geblokkeerd Account"

Is het technisch mogelijk een uitzondering te maken voor "Thr Riding Game"?
 
Dat is echt het ergste niet... Dat komt vannacht, als je in je slaap eer op keer weer "jâh ège eent"' moet horen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan