Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Gisteren een auto tegen gekomen die een wel bijzondere route wilde nemen...

HIER kwam een auto van rechts, zoals die 2 zwarte autos op streetview...
Alleen sloeg die auto links af.... alle 2 de banen noodstop voor iemand die het leuk vond tegen de richting in te willen rijden...

Wat nog het meest aparte was, na de noodstop, zet de "spookrijder" de auto in z'n achteruit, gaat terug naar de "in/uitvoeg strook"... wacht tot de banen weer vrij zijn, en gaat alsnog links af... (zag ik in mijn spiegels)

edit: *mompelt iets met een zekere vorm van hoofdbedekking bij mensen van een bepaald geslacht*

Zo'n debiel heb ik hier ook een keer gehad. Die ging vrolijk over het witte verdrijvingsvlak linksaf tegen het verkeer in. En door het leuke muurtje kon ik hem pas zien (en hij mij) toen het al te laat was. Total-loss...

Godzijdank met het blik, en niet op de motor..
 
Vanmorgen een hippie van een jaar of 25, al fietsend met twee handen aan zijn mondharmonica voorbij zien slingeren... er zijn toch maar vreemde vogels die deel nemen aan het verkeer. En dit was niet eens in Amsterdam!
 
Vanmorgen een hippie van een jaar of 25, al fietsend met twee handen aan zijn mondharmonica voorbij zien slingeren... er zijn toch maar vreemde vogels die deel nemen aan het verkeer. En dit was niet eens in Amsterdam!

Wat zijn het toch vaak juist de mafkezen die het leven mooi maken. :}
25 ... da's de helft van mijn leven geleden, en ik heb gelukkig in beide helften genoeg stomme dingen gedaan! _O-
 
F5AEC957-170A-4007-AC10-1DD4D572D6A0.jpeg


En daar zit je dan, langs de A1 op de stoep bij het tankstation te wachten op de anwb want het achterlicht doet het niet meer.
 
En weer thuis!!
Daskudt. Remlicht ook niet meer? (lekker doorrijden, terwijl knipperend) ... ...maakt ook niet uit want je wordt al afgesleept. Geniet van je koele avond.... :t
Stond bij Muiden en moest nog naar Zeewolde, dus blijven knipperen was niet echt een optie. Maar nieuw lampje erin en een reserve lampje mee gekregen!
ANWB = 👍
 
En weer thuis!!

Stond bij Muiden en moest nog naar Zeewolde, dus blijven knipperen was niet echt een optie. Maar nieuw lampje erin en een reserve lampje mee gekregen!
ANWB = 👍
Lampbollen vervangen voor led.
Die bestaan uit meerdere ledjes. Gaan nooit in een keer allemaal stuk.
Alleen met je knipperbollen is het ff tricki kan zijn dat je knipper automaat dat niet snapt.
 
Lampbollen vervangen voor led.
Die bestaan uit meerdere ledjes. Gaan nooit in een keer allemaal stuk.
Alleen met je knipperbollen is het ff tricki kan zijn dat je knipper automaat dat niet snapt.
Dat had ik gisterenavond ook bedacht toen ik daar zat. Ben sowieso bezig met het kontje te vervangen, meteen ook maar de verlichting meenemen.

Zal even uitzoeken hoe het zit met de knipper, had nooit bedacht dat dat problemen zou kunnen geven.

Thanks!
 
En weer thuis!!

Stond bij Muiden en moest nog naar Zeewolde, dus blijven knipperen was niet echt een optie. Maar nieuw lampje erin en een reserve lampje mee gekregen!
ANWB = 👍
Mooi dat ze je hebben kunnen helpen, maar ik heb m'n abo van ruim 13 jaar opgezegd nadat ze me voor de 2e x achter elkaad op de snelweg hebben laten staan en vervolgens logen tegen mij en rijkswaterstaat over het feit dat ze me niet hebben zien staan en ook niet hebben gebeld :N
 
Mooi dat ze je hebben kunnen helpen, maar ik heb m'n abo van ruim 13 jaar opgezegd nadat ze me voor de 2e x achter elkaad op de snelweg hebben laten staan en vervolgens logen tegen mij en rijkswaterstaat over het feit dat ze me niet hebben zien staan en ook niet hebben gebeld :N
Snap ik volledig! Zou ik ook doen als dat mij zou overkomen.
 
Mooi dat ze je hebben kunnen helpen, maar ik heb m'n abo van ruim 13 jaar opgezegd nadat ze me voor de 2e x achter elkaad op de snelweg hebben laten staan en vervolgens logen tegen mij en rijkswaterstaat over het feit dat ze me niet hebben zien staan en ook niet hebben gebeld :N
Als we nu toch klagen over de anwb... Paar jaar geleden hebben we een week vastgezeten in Frankrijk omdat de anwb niet thuis gaf. Gelukkig kunnen we zelf een goed mondje Frans spreken en hebben we het uiteindelijk zelf opgelost. Detail: het valt ons op dat de Fransen steeds meer in het Engels antwoorden, zelfs wanneer we in het Frans terugpraten. :t
 
Laatst bewerkt:
wat zijn somige moter reiders on geduldig , ik reed bij mijn auto met een box's op het dak 110 a 115 km in Frankrijk op de autostrade en ik was een andere auto aan het ver bij steken op het derde rij vak en op eens hing er een moter rijder achter mij met zijn lichten te knipperen dus ik duw een beetje meer mijn gasbedaal in tot 120 en reed de auto met aanhang wagen verbij maar ging te traag volgens mij voor die moter rijder toen ik hem verbij was kwam de moter rijder voor me rijden eerst met zijn linker been teken aan het doen en toen rechts en met zijn rechter hand een vuist aan het maken en met zijn linker been stamp bewegingen aan het maken . ik heb hem maar laten rijden en geen aandacht meer aan gegeven en mijn weg veder gezet , ik mag maar 120 u rijden met zo een dakkoffer . zo zie je maar dat ook moter rijder af en toe moeilijk kunnen doen he . groeten aan ale forumleden van Patrick uit Belgie .
 
Je mag daar 130 op de snelweg. Als je vervolgens met 115 gaat inhalen op de derde baan moet je niet gek opkijken als er iemand moeilijk doet.
Blijf dan gewoon rechts achter het andere camping verkeer hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan