Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik rij ook wel eens met de zijkoffers, maar je moet er dan natuurlijk wel rekening mee houden dat je het bij smalle doorgangen, even rustig aan doet, en extra op obstakels let.
En de bochten soms iets ruimer moet insturen.
 
Waarschijnlijk heeft hij een complete batterij aan waarschuwingen gemist waarop onder andere staat dat het gevaarlijk is om met koffers op de motor door een jachthaven te rijden.. Ja, en zonder waarschuwing ben je vogelvrij
 
Ja, ik heb het gedaan vandaag............















Met de Monkey de snelweg op O-)

Moest van Zwolle naar Apeldoorn, uiteraard provinciaal, maar borden volgen wordt je steevast naar de snelweg geleid, niet doen, dus kom ik elke keer weer terug richting Zwolle, en niet rischting Apeldoorn, ja kom je weer bij de snelweg oprit :(

Dus toch maar de snelweg op, tot Epe.
Viel mee, ging best relax. 1 vrachtwaggel haalde me direct in, gewoon volgas door getokkeld.

Wat opviel was dat veel blikker rustig deden met voorbij rijden, ook veel blikken, maar vooral duimpjes
Al met al te doen, op een rustige vrijdag rond het middag uur,bij drukte beter niet :9
 
m-wave_veiligheidsvlag_150_cm_34485.jpg



Wat doet die Monkey top?
 
Ja, ik heb het gedaan vandaag............















Met de Monkey de snelweg op O-)

Moest van Zwolle naar Apeldoorn, uiteraard provinciaal, maar borden volgen wordt je steevast naar de snelweg geleid, niet doen, dus kom ik elke keer weer terug richting Zwolle, en niet rischting Apeldoorn, ja kom je weer bij de snelweg oprit :(

Dus toch maar de snelweg op, tot Epe.
Viel mee, ging best relax. 1 vrachtwaggel haalde me direct in, gewoon volgas door getokkeld.

Wat opviel was dat veel blikker rustig deden met voorbij rijden, ook veel blikken, maar vooral duimpjes
Al met al te doen, op een rustige vrijdag rond het middag uur,bij drukte beter niet :9


je had toch veel beter de dijk kunnen pakken ,bij Terwolde er weer af ,en dan ff een slingertje naar de deventerstr . :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend reed ik met de Seat op de A28 ri. Amersfoort op weg naar het werk. Daar reed ik onder een viaduct door, en daar bovenop reed een veegauto. Zo'n ding wat de grotere gemeenten ook in eigen wagenpark hebben, vierkant blok met borstels ervoor. Rijd ik er onder door, hoor ik steenslag op mijn dak! Dafuq. Doe dat eens even niet als ik er onder rijd, ja. Het is gelukkig een zakelijke leasebak maar het klonken als flinke stenen.

2019-08-09 17_20_00-A28 - Google Maps.png
 
Vanochtend reed ik met de Seat op de A28 ri. Amersfoort op weg naar het werk. Daar reed ik onder een viaduct door, en daar bovenop reed een veegauto. Zo'n ding wat de grotere gemeenten ook in eigen wagenpark hebben, vierkant blok met borstels ervoor. Rijd ik er onder door, hoor ik steenslag op mijn dak! Dafuq. Doe dat eens even niet als ik er onder rijd, ja. Het is gelukkig een zakelijke leasebak maar het klonken als flinke stenen.

Bekijk bijlage 1416800

Zo dan! Lijkt me wel iets om aan Rijkswaterstaat door te geven ... wie weet tref je een ambtenaar die er iets mee doet. Niet direct in de zin van schadeafhandeling, maar procesverbetering. Als ik dan even een klotewoord mag gebruiken. Het lijkt me niet de bedoeling dat veegwagens zooi op de snelweg pleuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan