Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Achteraf bleek hij wel een beetje stuk te zijn. :Y Middenvoetsbeentje gebroken.
Dan hoop ik dat je een kenteken hebt genoteerd en zou ik - afhankelijk van de complexiteit van de breuk - aangifte doen: er is letsel toegebracht. Maar dat moet je zelf weten. In elk geval sterkte met eventuele zwelling/pijn de komende tijd.

Eigen fout imho. Als je filtert, zorg je ervoor dat je de autos niet tot last bent, en dat je sneller/eerder weg bent. Als je filtert en dan als een trage oma wegrijdt moet je niet raar opkijken dat dit soort volk eigen rechter speelt
Ik weet niet of het helemaal zo ging als je aanneemt, volgens Einschtein kennelijk niet, maar soit, ik was er evenmin bij. En eerlijk toegeven, persoonlijk ben ik het met je eens dat je de kans op dergelijke onzin niet op hoeft - en dus ook niet op moet - zoeken, hetgeen je anno 2019 kennelijk doet als je kalmpjes gebruik maakt van de wendbaarheid van een motor, en even voor kruipt. Maar dan nog geeft dat niemand het recht om eigen rechter te gaan spelen. Ik vind het zorgelijk dat er types zijn die kennelijk de schouders ophalen voor het (mogelijk) beschadigen van andere weggebruikers, en nog veel zorgelijker vind ik het als we het als normaal gaan accepteren dat die types er nu eenmaal zijn.

Feit: over voeten van anderen heenrijden mag niet - ongeacht of dat per ongeluk ging of niet - en eigen rechter spelen mag al helemaal niet. Ik moet er niet aan denken dat we het eigen rechtertje spelen gaan accepteren als een soort grondrecht, want dan wordt het echt een rommeltje. Zeker in het verkeer: want daar vind praktisch iedereen - al dan niet terecht - dat-ie gelijk heeft en onrecht aangedaan wordt ...
 
Laatst bewerkt:
Dat kan de beste overkomen, dat zien we maar weer :+
Ach ja, volgende keer beter. Ben er als je het mij vraagt prima van af gekomen.
Dan hoop ik dat je een kenteken hebt genoteerd en zou ik - afhankelijk van de complexiteit van de breuk - aangifte doen: er is letsel toegebracht. Maar dat moet je zelf weten. In elk geval sterkte met eventuele zwelling/pijn de komende tijd.
Vrij simpele breuk, kwestie van rust en goed koelen de komende tijd om de zwelling tegen te gaan. Thanks! :) Kenteken is inderdaad genoteerd, was direct gedaan.

Soms is dat toch gewoon het beste om te doen. In je eerste post geef je aan dat er er half naast / voor stond, dat klinkt niet helemaal als de beste positie in die situatie. In zo'n geval zoek ik de ellende niet op, maar blijf er gewoon even achter.
Of ga er helemaal voor staan, maar wees dan wel snel weg bij groen...
Dat snel weg wezen kon niet sneller, omdat (zoals ik al aangaf) het een zebrapad was en de voetganger van rechts naar links over ging. Sneller kan niet als er een obstakel (lees: mens) in de weg staat. Iets wat de automobilist ook had moeten accepteren. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, volgende keer beter. Ben er als je het mij vraagt prima van af gekomen.

Vrij simpele breuk, kwestie van rust en goed koelen de komende tijd om de zwelling tegen te gaan. Thanks! :) Kenteken is inderdaad genoteerd, was direct gedaan.


Dat snel weg wezen kon niet sneller, omdat (zoals ik al aangaf) het een zebrapad was en de voetganger van rechts naar links over ging. Sneller kan niet als er een obstakel (lees: mens) in de weg staat. Iets wat de automobilist ook had moeten accepteren. :Y
Ik filter meestal voor mijn eigen veiligheid sowieso. Af en toe zie ik een figuur boos worden omdat ik voor zijn auto sta omdat zij denken dat ik wil voordringen ofzo en soms leg ik uit dat het voor mijn eigen veiligheid is. Waarschijnlijk was dit ook het geval en zag de automobilist een klein gaatje en wou hij je niet voor laten gaan dus ja dan maar ten koste van je voet doorrijden. Ik vind dat je heel netjes hebt gehandeld ik had waarschijnlijk zijn deur opengetrokken en de onderkant van mijn voet laten zien.
 
Dat snel weg wezen kon niet sneller, omdat (zoals ik al aangaf) het een zebrapad was en de voetganger van rechts naar links over ging. Sneller kan niet als er een obstakel (lees: mens) in de weg staat. Iets wat de automobilist ook had moeten accepteren. :Y

Je kunt niet alles vooraf aan zien komen inderdaad. Sterkte met je voet!
 
Ach ja, volgende keer beter. Ben er als je het mij vraagt prima van af gekomen.

Vrij simpele breuk, kwestie van rust en goed koelen de komende tijd om de zwelling tegen te gaan. Thanks! :) Kenteken is inderdaad genoteerd, was direct gedaan.


Dat snel weg wezen kon niet sneller, omdat (zoals ik al aangaf) het een zebrapad was en de voetganger van rechts naar links over ging. Sneller kan niet als er een obstakel (lees: mens) in de weg staat. Iets wat de automobilist ook had moeten accepteren. :Y
Laat ons weten hoe de afhandeling gaat?
 
Zaterdag: door het dorp rijdt een KTM 990 met berijder zonder helm, die had 'ie aan z'n linkerhand hangen. Verder de gebruikelijke looks en accessoires; hoodie, roof boxer, tasje, etc. Toevallig moeten we dezelfde kant op en ik zie hoe hij overal tussendoor slingert en dat nog steeds zonder helm. 5 kilometer verderop doet ie bij het stoplicht eindelijk dat ding op z'n kop, met z'n telefoon in de hand. Ik sta ernaast en kijk hem hoofdschuddend aan en krijg natuurlijk meteen een agressieve blik terug met een paar opmerkingen. Ik kon het niet horen maar hij zal het wel over m'n moeder hebben gehad, misschien nog een ernstige ziekte erbij.
 
Zaterdag: door het dorp rijdt een KTM 990 met berijder zonder helm, die had 'ie aan z'n linkerhand hangen. Verder de gebruikelijke looks en accessoires; hoodie, roof boxer, tasje, etc. Toevallig moeten we dezelfde kant op en ik zie hoe hij overal tussendoor slingert en dat nog steeds zonder helm. 5 kilometer verderop doet ie bij het stoplicht eindelijk dat ding op z'n kop, met z'n telefoon in de hand. Ik sta ernaast en kijk hem hoofdschuddend aan en krijg natuurlijk meteen een agressieve blik terug met een paar opmerkingen. Ik kon het niet horen maar hij zal het wel over m'n moeder hebben gehad, misschien nog een ernstige ziekte erbij.
Je zou 'm toch hè, zulk schorriemorrie
 
Misschien een 'groot wie heeft er een knoppie op z'n stuur om alle knippers te laten knipperen topic' openen? :P
Mijn V-Strom heeft er een. Volgens mij is dat de enige fiets in de garage die 'm wel heeft. :)
 
Misschien een 'groot wie heeft er een knoppie op z'n stuur om alle knippers te laten knipperen topic' openen? :P
Mijn V-Strom heeft er een. Volgens mij is dat de enige fiets in de garage die 'm wel heeft. :)

Mijn Diversion had hem volgens mij ook.
 
Je zou 'm toch hè, zulk schorriemorrie
Ik vraag me af wat ik zou doen als hij zich te pletter rijdt tegen een lantaarnpaal ofzo, 50 kmh is zat hè.. Moet je 'm dan gaan EHBO-en omdat-ie zonder helm kijkend op zijn snijplankie zelfmoord probeert te plegen? Ik ben geen moraalridder, wellicht als je er voor staat dat je toch je plichtgevoel volgt...

Als hij een kind omver rijdt en de triage eigenlijk bepaalt dat hij eerst zorg nodig heeft denk ik wel dat ik éérst het kind verzorg...
 
Wat ik me soms echt afvraag, rij ik dan echt alleen maar in de verkeerde kant van het land, of wind ik me veel minder op om dingen? -O-
Of beide?
Je komt weinig in de randstad gok ik?

Als hij een kind omver rijdt en de triage eigenlijk bepaalt dat hij eerst zorg nodig heeft denk ik wel dat ik éérst het kind verzorg...
:^

Hoezo??? Omdat het offtopic is??? Lekker belangrijk
Doe is niet zo agressief joh! In de randstad gereden ofzo? _O-
 
Ik vraag me af wat ik zou doen als hij zich te pletter rijdt tegen een lantaarnpaal ofzo, 50 kmh is zat hè.. Moet je 'm dan gaan EHBO-en omdat-ie zonder helm kijkend op zijn snijplankie zelfmoord probeert te plegen? Ik ben geen moraalridder, wellicht als je er voor staat dat je toch je plichtgevoel volgt...

Als hij een kind omver rijdt en de triage eigenlijk bepaalt dat hij eerst zorg nodig heeft denk ik wel dat ik éérst het kind verzorg...

Als je hem de laatste trap nageeft, heb je hem ook zorg gegeven, terwijl het kind direct aan de beurt is.
 
Of beide?
Je komt weinig in de randstad gok ik?


:^


Doe is niet zo agressief joh! In de randstad gereden ofzo? _O-

Ik kom zo min mogelijk in de randstad ja. Ben er twee weken geleden voor het laatst geweest, tenminste als de A28/A27 niet meetelt want die komt langs Amersfoort en Utrecht. Mag van mij ook gerust grensbewaking op, zodat de mensen van daar niet zomaar door de rest van Europa gaan rijden. Voor @RobRD maken we dan uiteraard een uitzondering, die krijgt een speciale sticker op zijn busje zodat hij gewoon door kan rijden.
 
Doe is niet zo agressief joh! In de randstad gereden ofzo? _O-
Hahaha, ikke aggresief? Meer verbaasd, juist van zo'n uitspraak van jou..
Ik zal je vertellen dat ik met de motor eigenlijk de Vliet (Rijn-Schie-Kanaal) richting Den Haag niet of nauwelijks voorbij kom, ga meest het groene hart in, of richting Hoek van Holland. Daarbij vermaak ik me best hoor in die randstad, ik mis de grote vlakte niet.
Ik rij weleens bij mijn Zwager in de polder, zie je op enig moment een kerk aan de horizon, na 10 minuten rijden zie je die nog... :N Brrr... En ik rij best door hoor
Als je hier een kerkje ziet ben je er ook gelijk voorbij.
 
Meer verbaasd, juist van zo'n uitspraak van jou..
Stond niet voor niets een smiley achter. :j

Ik zal je vertellen dat ik met de motor eigenlijkde Vliet (Rijn-Schie-Kanaal) richting Den Haag niet of nauwelijks voorbij kom, ga meest het groene hart in, of richting Hoek van Holland
Ik ben niet jaloers. Ik... ben... NIET... jaloers! B|
:+
 
Voor @RobRD maken we dan uiteraard een uitzondering, die krijgt een speciale sticker op zijn busje zodat hij gewoon door kan rijden.
Zéér erkentelijk...
(wie begon er okalweer over een knoppies-topic?)
 
Ik zie dat topic steeds in de lijst staan op m'n werk, en wil ik erop klikken omdat ik iets grappigs verwacht en net op tijd besef ik dat 't nogal NSFW is. :P
 
Ik zie dat topic steeds in de lijst staan op m'n werk, en wil ik erop klikken omdat ik iets grappigs verwacht en net op tijd besef ik dat 't nogal NSFW is. :P
Zullen we daar een topic over openen B|

Moet 'm ook telkens voorbij laten gaan -O- maar vaak is het azijnpisserij dus mis je niks...
 
Terug
Bovenaan Onderaan