Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

..Maar, als ze andere weggebruikers 'er af drukken'en ze maken daarbij schade aan het gehuurde voertuig?
 
Die lui huren dat soort auto's, bijvoorbeeld bij een bedrijf als deze: Deluxe Autoverhuur
In de wijk Lombok in Utrecht wordt ook regelmatig geparadeerd met dat soort dure auto's op de Kanaalstraat (tja, het is niet bepaald een strandboulevard ;)), blijkt dus dat ze daarvoor vaak een auto huren.
Geen idee waarom ze dat zo graag doen, maar goed, het is toch meestal wat braver dan je zou denken...
Heb ook wel eens gedacht om een Rolls te huren en daar 's zondags mee naar de kerk te gaan. Geen idee hoe dat zou vallen bij de medegelovigen, al was het maar omdat de parkeervakken bij de kerk daar niet op berekend zijn :+
 
Ik hoor van veel mensen dat die led verlichting helemaal niet verblind |(
Het is de kanker van het wegverkeer en gaat vele, vele levens kosten... Bij regen in het donke rij je bij iedere passage een zwart gat in... Misschien kan ik te goed zien bij donker dat ik al gauw vind dat verlichting verblindt

Ik zie bijzonder slecht in het donker, maar heb ook de schurft aan te felle of verkeerd afgestelde koplampen.
Groot licht voer ik bijna alleen om een tegenligger ervan te overtuigen zijn groot licht even te dimmen...
Wegkijken helpt helaas niet altijd. Zeker als je een bril draagt, gaat het licht vervelend spiegelen.

Wat mij trouwens vaak opvalt, is dat de mensen met de grootste lichtzooi in stedelijke omgeving wonen ... waar het helemaal nooit donker is |(
 
Ik zie bijzonder slecht in het donker, maar heb ook de schurft aan te felle of verkeerd afgestelde koplampen.
Groot licht voer ik bijna alleen .....
Zit ik me gisterenavond te ergeren aan de automobilisten met defecte en verkeerde verlichting, kom ik er halverwege achter dat ik met een stadslichtje zit te rijden 🙈
 
Gister hadden we de jaarlijkse motortour met ons bedrijf... Leuk, met een man of 20 een 180Km lange rit door het midden van Nederland. Ware het niet dat!
Na nog geen 500 mtr na vertrek komen we bij de allereerste rotonde waar een collega onderuit gaat, met 8 kmh in de verkeersdrukte. Been op 3 plaatsen gebroken, hij is inmiddels 3 keer geopereerd, 3 keer niet goer gezet en dus moet het nogeens over gedaan worden.
Overigens wel een geweldige rit gehad

Image1.jpg
 
Had die de banden nog niet warm of verremde hij zich ergens door Rob?:o

Edit: met 8kmh hoeven de banden niet warm:/8)7
 
Volgen jullie allemaal je eigen veronderstellingen..
Bij ons werken geen hufters en loonslaven..
Jullie stonden erbij en keken ernaar
Ik weel niet uit welk ei jij komt...

Het eerste wat we gedaan hebben is volgens ZHKH de TMT en 5WH procedures uitgevoerd en dus de collega uit de gevarenzone gehaald en gestabiliseerd en de rest mag je opzoeken, ik voel me niet geroepen om uit te gaan leggen wat een gedegen opleiding betekent :(

Ik heb het filmpje van mijn GoPro nog even teruggekeken, ik was ongeveer 15 seconden na het ongeval op de rotonde, neem binnen 5 seconden een beslissing om me motor zo op te stellen dat alle vervolghandelingen vastgelegd worden, binnen zeer korte tijd is de CEO, die voorreed ter plaatse.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan