Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik doe niet aan adviez


1) He jankert ga bij calimero wonen .
2) Als je niet tegen sarcasme kan, hang jezelf op.


Ik wou nog vragen of je ons op de hoogte wilde houden als je moeder dood ging, dan had ik jou kunnen laten zien wat sarcasme werkelijk inhoudt. Uiteindelijk blijkt dat ze al dood is waaruit waarschijnlijk ook het gebrek aan opvoeding toegeschreven mag worden...
 
Pffff zullen we het hier gezellig houden en lekker ontopic gaan?
Gisteren rijd ik een rotonde op, staat een sportieve cabriolet van rechts die er ook op wil, we hebben duidelijk oogcontact en hij zet hem er bewust zo voor. Ik heb op zo' n moment helemaal geen tijd om te toeteren ofzo, komt allemaal wel goed maar ben ff druk met het oplossen van de situatie. Daarna heeft het helemaal geen zin meer om te reageren. Die persoon weet ook drommels goed dat ie mis zit.
 
Ja en dan bedenken ze ineens zelf een regel dat de rotonde oprijden rechtsaf slaan is, dus richting naar rechts aangeven terwijl ze de rotonde rechtdoor nemen. Dus ik werd bijna getorpedeerd, kon nog stoppen. En dat ze het echt voor serieus deden bleek uit de volgende twee rotondes waar ze bij het oprijden van de rotonde weer richting rechts aangaven...
 
Dat zie ik ook wel eens als ik achter iemand rijd. Eerst knipper naar rechts als ze de rotonde op gaan, dan knipper naar links als ze op de rotonde rijden en dan weer knipper naar rechts als ze de rotonde af gaan.
 
Ik wou nog vragen of je ons op de hoogte wilde houden als je moeder dood ging, dan had ik jou kunnen laten zien wat sarcasme werkelijk inhoudt. Uiteindelijk blijkt dat ze al dood is waaruit waarschijnlijk ook het gebrek aan opvoeding toegeschreven mag worden...


🤣🤣🤣 mag alsnog, doe me en plezier .
 
De rest van het knipperen moet ik helaas bevestigen maar heb ik in het kader ven het niet bijdragen aan de gevaarzetting maar weggelaten
 
Pffff zullen we het hier gezellig houden en lekker ontopic gaan?
Gisteren rijd ik een rotonde op, staat een sportieve cabriolet van rechts die er ook op wil, we hebben duidelijk oogcontact en hij zet hem er bewust zo voor. Ik heb op zo' n moment helemaal geen tijd om te toeteren ofzo, komt allemaal wel goed maar ben ff druk met het oplossen van de situatie. Daarna heeft het helemaal geen zin meer om te reageren. Die persoon weet ook drommels goed dat ie mis zit.

Heb je al eens in spanje gereden.
Rontondes met drie banen .
Meeste linker baan, bij de eerste afslag bedenken dat ze toch rechts af moeten .
Hoppa stuur om en naar rechts, wat er ook rijd.
Is meer regel als uitzondering .
 
Op de valreep toch weer gezellig de nieuwe week in. :+
Beetje flamewar zonder enige betekenis of inhoud..

Heb je al eens in spanje gereden.
Rontondes met drie banen .
Meeste linker baan, bij de eerste afslag bedenken dat ze toch rechts af moeten .
Hoppa stuur om en naar rechts, wat er ook rijd.
Is meer regel als uitzondering .



-O- En dat heb je overleefd?


Ok : [/sarc]

Ik hou maar angstvallig rechts op die meerbaansrotondes, tenzij nadrukkelijk banen voor afslagen en rechtdoor zijn aangegeven

 
Laatst bewerkt:
Beetje flamewar zonder enige betekenis of inhoud..

Uiteindelijk komt alles goed




-O- En dat heb je overleefd?

yep,ook jij hebt wel eens pech .😁

Ik hou maar angstvallig rechts op die meerbaansrotondes, tenzij nadrukkelijk banen voor afslagen en rechtdoor zijn aangegeven

Maakt hier echt niets uit, ze doen net waar ze zin in hebben .
Sta je een keer netjes achter een paar auto's te wachten, doorgaande weg waar je 30 mag 😣
Vliegen de scooters en motoren je alle kanten voorbij .
30 weg,ik rijd te hard, 40 dus, claxonneren dat je aan de kant moet.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 elke kilometer wel wat .

Maar, ik kan hier nog alle dagen rijden, tot s'nachts toe met dit weer hier .


 
Op de valreep toch weer gezellig de nieuwe week in. :+
F9BCB5AB-31A9-48C5-B107-4F25A098A033.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan