Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Vandaag in de stromende regen met de bedrijfswagen naar Brussel
Dus altijd in de file, ik kom daar regelmatig GS’ers en Duc’s tegen
Tussen de auto’s met de koffersets, de krant van zaterdag ging er niet meer tussen _O-
Ik dacht bij mezelf
kijk een met kloten of geen verstand :+
Of veel geluk kan ook :Y
Dat is idd wel de meest typische hogesnelheidsdilefilteraar in België, de BMW 1200 GS, mét dikke alu koffers.
Soms niet te begrijpen met wat een snelheid die zich ertussen gooien!
Ik vermoed dat ze zich onkwetsbaar achten op die machines of zo!

En om in de BMW lijn der narigheden te blijven, net zoals het bij BMW auto's zo is dat zij net degenen zijn die géén pinkers gebruiken, zijn het de BMW motoren die altijd geheid de "4 pinkers" in de file aanzetten ... :')
 
Dat is wèl theorie, en omdat artsen ze bewezen achten gebruiken ze het als diagnose (als dat zo is; ik neem je woord daarvoor want zelf weet ik dat niet).
Er was een tijd dat artsen bloedzuigers en lobotomie gebruikten als therapie. Het ging trouwens niet over een of andere verklaring (ik heb nergens geprobeerd een verklaring te geven), maar of het in praktijk werkt of niet.

Wanneer waargenomen feiten een theorie minstens op het eerste zicht tegenspreken, dan moet je ofwel de theorie aanvullen om de ogenschijnlijk afwijkende feiten te verklaren, ofwel de theorie overboord gooien en een andere verklaring zoeken. De feiten tegenspreken door te zeggen dat het niet kan omdat "de" theorie iets anders zegt, getuigt niet echt van inzicht in wetenschappelijke methoden.

Wat dat verzinnen betreft: al eens geprobeerd wat ik voorstel ? Of bang van het donker of dat je argument dan geen stand houdt ?
Ik draag trouwens wel een snor maar heb het niet zelf verzonnen :+.
Dit klinkt mij als muziek in de oren!
 
Vandaag in de stromende regen met de bedrijfswagen naar Brussel
Dus altijd in de file, ik kom daar regelmatig GS’ers en Duc’s tegen
Tussen de auto’s met de koffersets, de krant van zaterdag ging er niet meer tussen _O-
Ik dacht bij mezelf
kijk een met kloten of geen verstand :+
Of veel geluk kan ook :Y


Rij elke dag de a12 af, smorgens richting antwerpen, savonds richting brussel, daar overlaatst ook een, naar mijn gedacht, nieuwe gs, met koffers, voor mij, die wist echt wel hoe breed hij was. Soms precies millimeterwerk. Na een stukje liet hij mij wel voor, ben wat smaller (ktm sdr 1290), is misschien dezelfde geweest 🤔
 
Als je in Brussel gaat werken zorg maar dat je er voor 7.00 uur bent
Daarna is het een drama
En vooral ‘n keer de havenlaan nemen de topper van Brussel _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is lang geleden dat ik in de spits naar Brussel reed (10 jaar ofzo), maar wat ik me wel kan herinneren is dat alle automobilisten heel veel ruimte gaven op de snelweg tussen Antwerpen en Brussel. De ring Antwerpen was even goed uitkijken, maar het is daar altijd chaos. Maar toen ik eenmaal de tunnel door was kon ik gewoon met 50-60km/h doorrijden naar Antwerpen. Ik was er 45 minuten eerder dan collega's die een half uur eerder waren vertrokken, maar die had ik waarschijnlijk bij Rotterdam al ingehaald.
 
Bij mij was het een jaar geleden dat ik van binnenstad Brussel naar buiten wou, heb er een leuk filmpje van:

Zou ik het opnieuw doen? NEE! :+
 
Ik moet in heel Belgie zijn. 120 lokaties. Gelukkig ook in het oosten.
 
Gisteren zat er een vent in een bocht op de lekdijk foto’s te maken.
Ben er op de heen en terugweg langs gereden.
Vandaag stonden de foto’s op Facebook, 2 stuks dus;)
Nog meer mensen daar langs gereden?
 
Vanavond op de bezorgbrommer...........

Rijdt er een achteruit een parkeerplaats naast een huis uit,ziet me aankomen, maar rijdt rustig door de weg op en blokkeert dat ik er achterlangs kan.
Sta inmiddels stil, hij ook, wil ik voor hem langs, trekt hij aggressief op om dat te voorkomen, en blokt me weer, komt vervolgens boos de auto uit gestormd en wil naar me toe.

Iets scherper sturen en vol gas weg gereden, idioot.

Later op de avond blik van rechts,zie hem komen, maar regen en blad in combi met remmen werd glijden, wel op tijd, nou ja, halverwege de kruising, maar ruim voor zijn bumper stil, en wuif hem eerst te gaan, gaf hij mij vrij baan, bedankt handje en weer door, kijk zo kan het ook
 
Zojuist op verkeersplein Velperbroek rijdt een pick-up vol door rood en schept bijna de gs rijder voor mij die net enthousiast optrok. Gelukkig was de BMW rijder alert en kon hem nog ontwijken.
 
Gisteren een Tesla vol in de (automatische?) noodstop.
Bij ons aan het einde van de 30 km/u zone is nog een zijstraat. Daar kwam ik dus uit, en de Tesla-rijder was alweer gas (stroom?) aan het geven. Ik kwam van rechts, dus hij ging echt vol in de ankers.
Zitten de inzittenden boos naar mij te kijken en te gebaren, dus ik wijs ze er even op dat rechts nog altijd voorrang heeft. Toen werd het stil.
Bleken ze het op dit punt al jaren niet te doen....
Net als vele anderen, ik woon er namelijk 200 meter vandaan, en dit is zeker niet de eerste keer dat het gebeurd.

Maar wat dus opmerkelijk was, is de enorme klap die zowel bestuurder als ook de bijrijder in hun gordels maakten. Ze hadden er echt niet op gerekend.....
 
Gisteren een Tesla vol in de (automatische?) noodstop.
Bij ons aan het einde van de 30 km/u zone is nog een zijstraat. Daar kwam ik dus uit, en de Tesla-rijder was alweer gas (stroom?) aan het geven. Ik kwam van rechts, dus hij ging echt vol in de ankers.
Zitten de inzittenden boos naar mij te kijken en te gebaren, dus ik wijs ze er even op dat rechts nog altijd voorrang heeft. Toen werd het stil.
Bleken ze het op dit punt al jaren niet te doen....
Net als vele anderen, ik woon er namelijk 200 meter vandaan, en dit is zeker niet de eerste keer dat het gebeurd.

Maar wat dus opmerkelijk was, is de enorme klap die zowel bestuurder als ook de bijrijder in hun gordels maakten. Ze hadden er echt niet op gerekend.....

Dat zullen ze dan iig niet weer vergeten :} :t
 
Wat ook vaak als eigen fout nooit toegegeven wordt is dat ze bijna achteropklappen als je op een kruising keert, gewoon waar het mag. Altijd getoeter achter je... Ja en? Doe ik het fout omdat jij een klootzak bent??
 
Wat ook vaak als eigen fout nooit toegegeven wordt is dat ze bijna achteropklappen als je op een kruising keert, gewoon waar het mag. Altijd getoeter achter je... Ja en? Doe ik het fout omdat jij een klootzak bent??

Fout niet, maar je bent hoe dan ook een klootzak in de ogen van een ander :')
 
Beroerd is nog te goed om te beschrijven hoe slecht ik rij...
Neejoh, ik rij hartstikke relaxed en dat past absoluut niet in het Belgische verkeersbeeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan