Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

En je kan bij het Sponsor bedrijf ook om de foto's vragen.
Ben je weer een half jaar verderO-)
 
Wat een heerlijke bende is t op t moment op de weg , modder,afgewaaide takken rommel ,een beetje olie .kortom een fijn ritje 👍
 
Ik ga je vertellen; als het anders gaat dan ik meemaak zal het zo zijn. Ik hield te weinig afstand en heb daarmee een strafbaar feit begaan. Mijn kenteken wordt gefotografeerd en een aanzegging van een strafmaatregel wordt naar de leasemaatschapij gestuurd. Die moeten mijn gegevens verstrekken. Dan krijg ik een brief met ee vraag of ik dat feit heb begaan. Die stuur ik terug en dan pas krijg ik een Bußgeldvoorstel
 
Ik ga je vertellen; als het anders gaat dan ik meemaak zal het zo zijn. Ik hield te weinig afstand en heb daarmee een strafbaar feit begaan. Mijn kenteken wordt gefotografeerd en een aanzegging van een strafmaatregel wordt naar de leasemaatschapij gestuurd. Die moeten mijn gegevens verstrekken. Dan krijg ik een brief met ee vraag of ik dat feit heb begaan. Die stuur ik terug en dan pas krijg ik een Bußgeldvoorstel
Je zegt niet dat je dat feit niet hebt begaan?
 
Ik ben van het potje breken is potje betalen. Briefje onder de ruitewisser type... bij de "vereniging" waar ik zat is liegen uit den boze, dat kan serieus leven kosten. Die eerlijkheid wordt wordt in het burgerleven zo ongelofelijk gewaardeerd dat het heel makkelijk wordt om eerlijk te zijn. Als ik iets sloop zeg ik "dat heb ik kapot gemaakt" als iets niet gelukt is zeg ik dat. Als iets niet af is ook. Voor mij werkt dat.
 
Ik heb het een keer vluchtig met een vriendinnetje (duitse pozilei kommissar) erover gehad maar ze lult niet over der werk, het enige wat ze er over kon vertellen is dat in Duitsland geen centrale Bußgeld administratie heeft. Dat is per Bundesland geregeld. In Beieren weten ze dus niet dat je in Vorpommern een 1250 aan OH'tjes hebt uitstaan
 
Administratiekosten kunnen ze wel wat van leren... 30 euro bij een bekeuring van 70 euro, ongeveer
2017-12-032.jpg
 
Het wordt alleen een pasfoto want alles uit de omgeving knippen ze weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan