ik had last van m n geweten , t is alweer over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik had last van m n geweten , t is alweer over
Theelepeltje bruin erbij?Scheetje?
Een normale dag dus.Vanmiddag alleen maar kneuzen op de weg lijkt het. Trage linksplakkers, tuig dat richting aan geeft en opschuift ongeacht of ik daar rij (1x een dot gas moeten geven en 1x moeten remmen hierdoor op 1 rit van 15 minuten....), aso's die geen centimeter ruimte geven voor invoegers, vroege zondagsrijders die bij het ruiken van een fietser of voetganger in de buurt om niets boven op hun rem gaan in de stad, en kontensnuivers die ongeveer een halve meter achter hun voorganger hangen op de snelweg en dan iedere 5 seconden op de rem gaan.
Een normale dag dus.
En waarschijnlijk heeft nog niemand het idee gehad om die palen aan de rechterkant te zetten...Motorrijders woest om ’botsvriendelijke’ paal: ’Het is wachten op de eerste slachtoffers’
„Je gelooft soms je oren niet als je om uitleg vraagt over een gevaarlijke situatie. Dat je dan als antwoord te horen krijgt dat lichtmasten die in een bocht geplaatst zijn voor de vangrail…www.telegraaf.nl
Ze leren het nooit.
Er zijn momenteel in dit land 750.000 motoren en verdomd, daar wordt mee gereden en sommigen gaan wel eens onderuit.
En waarschijnlijk heeft nog niemand het idee gehad om die palen aan de rechterkant te zetten...
... heeft de stoelverwarming te hoog staanDat was een antwoord op alleen de eerste zin, de rest stond er toen nog niet
Als het om een minimale overschrijding v/d snelheid gaat, met Verwarnungsgeld ipv Bußgeld, en er zit een foto bij (is meestal toch wel zo), is verweer niet echt aan de orde. Zoals je zelf eerder (in andere bewoordingen) al zei: wie zijn billen brandt...
En waarschijnlijk heeft nog niemand het idee gehad om die palen aan de rechterkant te zetten...
Psies. Die gemeenteambtenaren willen wel om vijf uur naar huis, dus hebben dan geen tijd meer om het plan nog aan te passenMaar dan moet je eerst gaan uitleggen wat middelpuntvliedende kracht is en als gevolg daarvan een vallende motorrijder naar de buitenkant van de bocht zal schuiven en dat is allemaal veel te ingewikkeld.
Bestaat er nog verschil van opvatting over wat de binnen- en de buitenkant van een bocht is ...? Of bedoel je dat een auto dan binnenstebuiten gekeerd wordt?Auto's die de bocht uitvliegen doen dat meest aan de binnenkant
Dat zal toch niet?Bestaat er nog verschil van opvatting over wat de binnen- en de buitenkant van een bocht is ...?
Het zou wel verklaren waarom sommige mensen een enorm belabberde bochtentechniek hebben.Dat zal toch niet?
Als in: doordat ze alleen maar de binnenbocht (lees: vluchtstrook) gebruiken ipv de buitenbocht (lees: rijstrook) i.c.m. te hoge snelheid?!Auto's die de bocht uitvliegen doen dat meest aan de binnenkant
Ik vond de stelling van @Rob RD moeilijk te begrijpen, maar wellicht dat het zoiets is. Je kunt trouwens ook aan de buitenkant eruit vliegen. Maar misschien dat Rob nog eens gaat toelichten wat hij bedoeld heeft?Als in: doordat ze alleen maar de binnenbocht (lees: vluchtstrook) gebruiken ipv de buitenbocht (lees: rijstrook) i.c.m. te hoge snelheid?!
Middelpuntvliedende kracht bestaat niet.Maar dan moet je eerst gaan uitleggen wat middelpuntvliedende kracht is en als gevolg daarvan een vallende motorrijder naar de buitenkant van de bocht zal schuiven en dat is allemaal veel te ingewikkeld.