Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

We zijn te verdelen in 2 partij'en:
1# die nog niet gevallen zijn
2# die al wel gevallen zijn
Ging het niet zo:
1# zij die al gevallen zijn
2# zij die nog moeten vallen

Zit trouwens zelf in de 1e groep (van mijn citaat dan) 😎
 
Als ik dit verhaal zo lees en vooral de woedende kreten, vloeken en scheldwoorden bekruipt me toch de gedachte dat lui die zo opgefokt op de motor zitten minstens zo gevaarlijk zijn als de betrokken dames. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je al motor rijdt, maar ik hoop van harte dat je in de komende tijd geleidelijk leert in dergelijke gevallen je schouders op te halen en je goede humeur niet langer te laten bederven door eenvoudige knuppels en knuppelinnen met wie we toch hebben te dealen in het verkeer. Ze zijn er nu eenmaal en daar doe je niks aan.
De lui die juist niet alles meteen eruit vloeken daar moet je juist voor uitkijken. Die lui kroppen alles op heh. En dat gaat vroeg of laat fâht! En dan is het janken. En un echte Hagenees heeft het hart op de tong, en dat kén simpelweg niet zonder vloeken. En dan heb ik hier niet eens alle ziektes genoemd die in een tijdsbestek van pakweg 10 seconden uit dit doorgaans ABN pratende smoeltje kwamen.

ik was op het moment dat ik dat wijf, ja wijf ja, geen vrouw, of in ut haags wèf, voorbij was het alweer kwijt hoor. No worries :]

o en ik rijd motor sinds 2009. Ben dus nog een broekie ;)

Ik denk dat je de Hagenezen gewoon niet helemaal begrijpt. De kans is aanwezig dat Disaster-Master dit als heel ontspannend heeft ervaren. _O-
Dat hoef je niet te denken dat mag je zeker weten.
Kijk als @Rob RD het nou had geschreven is zijn reactie te begrijpen, die komp namelijk ùit rèswèk. Das impogt.

:W
 
De lui die juist niet alles meteen eruit vloeken daar moet je juist voor uitkijken. Die lui kroppen alles op heh. En dat gaat vroeg of laat fâht! En dan is het janken. En un echte Hagenees heeft het hart op de tong, en dat kén simpelweg niet zonder vloeken. En dan heb ik hier niet eens alle ziektes genoemd die in een tijdsbestek van pakweg 10 seconden uit dit doorgaans ABN pratende smoeltje kwamen.

ik was op het moment dat ik dat wijf, ja wijf ja, geen vrouw, of in ut haags wèf, voorbij was het alweer kwijt hoor. No worries :]

o en ik rijd motor sinds 2009. Ben dus nog een broekie ;)


Dat hoef je niet te denken dat mag je zeker weten. Kijk als @Rob RD het nou had geschreven is zijn reactie te begrijoen, die komp namelijk ùit rèswèk. Das impogt.


:W
Zo'n beetje het enige wat ik mis aan de tijd dat ik nog in de bouw werkte (fucking 25 jaar geleden) is het werken met Hagenezen. Ik zou er niet kunnen aarden, denk ik, maar god wat heb ik gelachen met die gasten! _O- :t
 
Zo'n beetje het enige wat ik mis aan de tijd dat ik nog in de bouw werkte (fucking 25 jaar geleden) is het werken met Hagenezen. Ik zou er niet kunnen aarden, denk ik, maar god wat heb ik gelachen met die gasten! _O- :t
oh da's waar ook ... twee (edit: da’s toch al weer drie!) jaar geleden ben ik een keer spontaan door een Haagse dame (ik mag haar dame noemen, jij mag denk ik wel wèf zeggâh) werd uitgenodigd om een week bij haar te komen logeren. Ik kwam haar ergens tegen op een symposium, we praatten wat, en ik wilde een week in een niet-rokers omgeving zitten om te kunnen stoppen, en zij wilde een keer een week echt lekker en gezond eten.

Ik heb ruim een week niet gerookt en zij heeft een week geweldig gegeten (ik kan wel een bietje kook'n O-) ) ... en ik heb een heerlijke week in Den Haag gehad. Ik ga haar nog wel weer es opzoeken. Den Haag ... *O*
 
Laatst bewerkt:
De lui die juist niet alles meteen eruit vloeken daar moet je juist voor uitkijken. Die lui kroppen alles op heh. En dat gaat vroeg of laat fâht! En dan is het janken. En un echte Hagenees heeft het hart op de tong, en dat kén simpelweg niet zonder vloeken. En dan heb ik hier niet eens alle ziektes genoemd die in een tijdsbestek van pakweg 10 seconden uit dit doorgaans ABN pratende smoeltje kwamen.

ik was op het moment dat ik dat wijf, ja wijf ja, geen vrouw, of in ut haags wèf, voorbij was het alweer kwijt hoor. No worries :]

o en ik rijd motor sinds 2009. Ben dus nog een broekie ;)


Dat hoef je niet te denken dat mag je zeker weten.
Kijk als @Rob RD het nou had geschreven is zijn reactie te begrijpen, die komp namelijk ùit rèswèk. Das impogt.

:W
Ik ben ook groot geworden in Den Haag, maar ik vind vloeken, tieren en schelden nou niet direct iets om trots op te zijn :N
 
ha. Ha. Hap hap 🤩

@max snelheid ; dat trots valt allemaal wel mee hoor. Iets te groot woord voor wat het is.
Het viel uberhaupt allemaal wel mee. Vind ik dan.
 
oh da's waar ook ... twee jaar geleden ben ik een keer spontaan door een Haagse dame (ik mag haar dame noemen, jij mag denk ik wel wèf zeggâh) werd uitgenodigd om een week bij haar te komen logeren. Ik kwam haar ergens tegen op een symposium, we praatten wat, en ik wilde een week in een niet-rokers omgeving zitten om te kunnen stoppen, en zij wilde een keer een week echt lekker en gezond eten.

Ik heb ruim een week niet gerookt en zij heeft een week geweldig gegeten (ik kan wel een bietje kook'n O-) ) ... en ik heb een heerlijke week in Den Haag gehad. Ik ga haar nog wel weer es opzoeken. Den Haag ... *O*
Wassut gèin temeiâh???
 
Er zijn zelfs motorliefhebbers met witte busjes! Heb je gekeken of er een paar motoren achterin stonden?

O-) :]
BMW moto en bus samen.jpeg
 
Velp....

Hè die waunt in Vellep, Lède en Poeldèk
Weet dattie waunt in drie plaatse tegelèk
 
Terug
Bovenaan Onderaan