Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Op de motor zat een niet standaard kentekenhouder, leek 🤭 beste stevig. Blijkbaar zelf gemaakt door de vorige eigenaar. Vandaag wees een maatje naar mijn achterkant en maakte stop gebaren. Tijdens het harder rijden voelde ik af en toe iets remmen....dat was dus de kentekenplaat die was met houder en al was afgebroken en tussen dempers, wiel en spatbord bungelde...soort van geluk gehad dat er verder niets kapot is geslagen oid.

Teruggereden zonder kenteken zooi...wel veel mooier 😅

Ik heb hetzelfde meegemaakt vandaag, maar kwam er te laat achter. Heb hem niet meer terug gevonden. Ergens tussen Alphen ad Rijn en Woerden (via Zwammerdam, Nieuwkoop, Noorden, Zegveld) ben ik mijn kenteken (46-mk-st) verloren. Maandag maar een nieuwe kopen.
 
Laatst bewerkt:
Kamikaze fietser die bij een snelweg-afrit (klik) denkt even snel over te kunnen steken... en zijn haaientanden en bijbehorende verkeersregels te negeren...
vlak voor mij langs... 't is dat ik met de motor was, als ik met de (lease) auto was had ik misschien minder moeite gedaan om een noodstop te maken...
Verzekering vecht het dan maar uit met de dashcam beelden...
Zijn fietsmaatje stopte dan weer wel... Hoop dat ie zijn kamikaze kameraad inpraat dat ie zijn suïcidale neigingen maar ergens in een afgelegen bos moet laten botvieren en niet anderen bij hoeft te betrekken.

Verders.... veel auto's mee gemaakt waarbij de richting aanwijzer stuk is...

Een aantal mensen die het nodig vinden 50 te rijden op een 80 weg.... omdat er 2Km verderop een 50 bord staat..

Automobilisten die... achter je staan te duwen omdat je niet hard genoeg door rijd (60 in 60 zone, 50 in 50 zone), maar zodra ze voor je zitten ~stapvoets (15Km/u en langzamer) in 30 zone gaan rijden... terwijl er niks is... dan zelf er maar weer voorbij en lekker op 28km/u verder tokkelen.

Tsja, what shall we say... 't is zondag.
 
Laatst bewerkt:
Kamikaze fietser die bij een snelweg-afrit (klik) denkt even snel over te kunnen steken... en zijn haaientanden en bijbehorende verkeersregels te negeren...
vlak voor mij langs... 't is dat ik met de motor was, als ik met de (lease) auto was had ik misschien minder moeite gedaan om een noodstop te maken...
Verzekering vecht het dan maar uit met de dashcam beelden...
Zijn fietsmaatje stopte dan weer wel... Hoop dat ie zijn kamikaze kameraad inpraat dat ie zijn suïcidale neigingen maar ergens in een afgelegen bos moet laten botvieren en niet anderen bij hoeft te betrekken.
Daarom is destijds die aansprakelijkheidsregel voor automobilisten ingevoerd.
 
Daarom is destijds die aansprakelijkheidsregel voor automobilisten ingevoerd.
Helaas wel ja.. mogen ze van mij weer terug draaien.

Misschien werd die fietser net gebeld en was die een beetje afgeleid.
Daar staat toch geen lijf straf op?
Nee, hij keek mij duidelijk aan en zette zich nog een keer extra af in zijn pedalen om er voor langs te kunnen.
Als ik zijn fietsmaatje was had ik 'm zelf op z'n bek geslagen voor zo'n actie.
 
fietsers hebbeb ook de gewoonte om de plaats van een ongeval sneekie te verlaten, en geen kenteken om ze op e sporen.
 
Jahoor, op weg naar de Shell, Vanaf de hoornbrug de A13 op om er bij Ypenburg af te gaan, naar de Shell. Licht op groen en nog voor ik over de streep was komt meneer Roof Boxer in zijn Tshirt en Joggingbroek voorbijscooteren, ik rij echt flink door maar hij liep uit, haalt er 5 rechts in, gaat zonder richting naar de linkerstrook (strook 1) en verdwijnt uit mijn gezichtveld. Ik denk dahg hoor, held, ik rij echt door als je in tweeen onder de vangrail zit. Moet er gelijk af, hoef dus niet in te voegen, kom bij de Shell, trek de tank open en daar komt Mr. Roof Boxer naar buiten met zijn pakkie Marlboro... Koekwâhs
 
Jahoor, op weg naar de Shell, Vanaf de hoornbrug de A13 op om er bij Ypenburg af te gaan, naar de Shell. Licht op groen en nog voor ik over de streep was komt meneer Roof Boxer in zijn Tshirt en Joggingbroek voorbijscooteren, ik rij echt flink door maar hij liep uit, haalt er 5 rechts in, gaat zonder richting naar de linkerstrook (strook 1) en verdwijnt uit mijn gezichtveld. Ik denk dahg hoor, held, ik rij echt door als je in tweeen onder de vangrail zit. Moet er gelijk af, hoef dus niet in te voegen, kom bij de Shell, trek de tank open en daar komt Mr. Roof Boxer naar buiten met zijn pakkie Marlboro... Koekwâhs
Hij twijfelt nog tussen de snelle dood in het verkeer en de langzame van de longkanker. Misschien is een Coronabesmetting iets voor hem?
 
Hij twijfelt nog tussen de snelle dood in het verkeer en de langzame van de longkanker. Misschien is een Coronabesmetting iets voor hem?
Ik ga voor de snelle dood in het verkeer, ik stond er bij en keek er naar en het deed me helemaal niks, net als die zelfmoordenaar in die audi...
 
Mag het misschien een tandje minder met de doodverwensingen?
Ja, dat soort acties zijn irritant en gevaarlijk. En ja, geef dat soort lui een vinger en ze walsen over je heen.
Maar wees dan gewoon de verstandigste en laat het gas even los. Het is al vervelend genoeg als het, ondanks jouw eigen oplettendheid, toch eens verkeerd gaat...
(Al is het maar omdat dat gewoon veel meer tijd kost dan ff gas los ;) )
 
Mag het misschien een tandje minder met de doodverwensingen?
had het deze week nog sta voor het stoplicht, wordt groen, ik trek op, vlamt er van links een door rood op zijn MTB, met piepende banden sta ik net op tijd stil en nog vloeken en schelden
 
Mag het misschien een tandje minder met de doodverwensingen?
Ja, dat soort acties zijn irritant en gevaarlijk. En ja, geef dat soort lui een vinger en ze walsen over je heen.
Maar wees dan gewoon de verstandigste en laat het gas even los. Het is al vervelend genoeg als het, ondanks jouw eigen oplettendheid, toch eens verkeerd gaat...
(Al is het maar omdat dat gewoon veel meer tijd kost dan ff gas los ;) )
Dat is ook wel zo.
Maar het lucht wel op om het eens uit te spreken.
 
Jahoor, op weg naar de Shell, Vanaf de hoornbrug de A13 op om er bij Ypenburg af te gaan, naar de Shell. Licht op groen en nog voor ik over de streep was komt meneer Roof Boxer in zijn Tshirt en Joggingbroek voorbijscooteren, ik rij echt flink door maar hij liep uit, haalt er 5 rechts in, gaat zonder richting naar de linkerstrook (strook 1) en verdwijnt uit mijn gezichtveld. Ik denk dahg hoor, held, ik rij echt door als je in tweeen onder de vangrail zit. Moet er gelijk af, hoef dus niet in te voegen, kom bij de Shell, trek de tank open en daar komt Mr. Roof Boxer naar buiten met zijn pakkie Marlboro... Koekwâhs

Bestuurder is gewoon NIET bang en Wegmisbruiker... 🤣 😉
Had hij ook nog een open Akra auspuff ?
😍
 
Per ongeluk of express ?

Expres, hier een fotootje:

unknown.png


Op het oefenterrein dus daar is zat plaats genoeg ;) excuses voor de slechte foto want het is een screenshot uit een whatsapp video en die hebben al geen goede resolutie ;)
 
Toen ik overstapte van mijn eerste, een 800cc cruiser met 50pk, naar een V-Strom DL1000 met het dubbele is het me een paar keer overkomen. Was gewend het gas gewoon vol open te kunnen trekken. :+
Vond het toch best schrikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan