Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

@bigw Laat even tijdelijk een witte plaat maken en rij je route nog eens. Dat is, als je die motherfokking 1 er niet op wil. Vind je m overdag niet rij je des avonds nogmaals. Heen en terug. De reflectie laat m dan opvallen
 
@bigw Laat even tijdelijk een witte plaat maken en rij je route nog eens. Dat is, als je die motherfokking 1 er niet op wil. Vind je m overdag niet rij je des avonds nogmaals. Heen en terug. De reflectie laat m dan opvallen

Ik heb dat ook ooit meegemaakt. Na een paar dagen werd ik door de politie gebeld (ik had de plaat als verloren gemeld) dat mijn gele plaat gevonden was. De witte plaat is nu een relekwie in mijn boekenkast.
 
Stond geen maand in. Gele plaat werd gejat en in die tijd moest je nog een paar bijbels invullen om een nieuwe plaat te krijgen. het was dus gebruikelijk dat er tijdelijk een witte op zat, nou 6 jaar is ook tijdelijk..

Ging de vervloekte 1 halen bij Chris Slager, hij zegt: sinds wanneer ben je plaat kwijt? ik zeg 20 mei, hij schrijft op: 20-05-1999.
ik zeg: 20 mei 1993, :Y

:+
 
Laatst bewerkt:
Mei 2005, zat er een witte plaat op, hoe lang al weet ik dan weer niet
_SCF0051.JPG
 
Laatst bewerkt:
Via het kenteken van de ambulance toch wel???
Dat schiet nog niet altijd op.
Een maat van mij heeft zijn motor TL gereden op een Braziliaanse toeriste op een huurfiets.
Dame was schuldig, maar met een ambulance afgevoerd. Gegevens bekend in het ziekenhuis, maar ze vertrok de volgende dag terug naar Brazilië en reageert niet op willekeurig welke vorm van contact. Haar verzekering weigert uit te keren omdat ze niet reageert.
Ofwel, mijn maat heeft zijn TL-motor moeten verkopen, en rijdt nu al een hele tijd niet meer omdat hij geen geld heeft voor een ander.
 
Een "Niet thuis" situatie... Mooi klote. Maar, formeel gezien zou er wel wat te halen moeten zijn, het zijn de barrieres die het moeilijk maken.

Een soortgelijke situatie zou in NL met een NLse via gerechtelijke weg tamelijk "snel" opgelost zijn.
 
Donderdag (Hemelvaartsdag) 310 km gereden met mijn zoon. Even koffie gedaan bij mijn ouders in Noord Holland. Netjes iedere 45 min een kleine pauze ingelast.
Tot mijn schrik besloot hij op de terugweg maar te gaan slapen achterop de CBR.😱

Heel snel bij de benzinepomp gestopt en een goede pauze ingelast.....
Daarna toch maar veel binnendoor gereden, hij wilde eigenlijk naar huis via de snelweg maar iets actiever rijden zorgde er ook voor dat hij actiever achterop zat.
Was in ieder geval een momentje met het zweet op mijn rug.

Denk dat ik toch maar opzoek moet naar een Pan-European of een Goldwing als hij achterop zit. Kan hij er in ieder geval niet afvallen.
Zijspan zou ook een optie zijn....
 
Laatst bewerkt:
Oeps haha, een ex van me is ook weleens achterop in slaap gevallen. Ook maar ff bij een tankstation gestopt en daarna maar ff steviger gaan rijden. :P
 
Mijn vr sliep vroeger als ik een lang stuk snelweg moest hele stukken ,als er iets veranderde in rijstijl was ze er meteen weer bij ,vond t wel grappig altijd,voelde haar hoofd tegen m n rug en dan deed ze weer een tukkie ,ze verveelde zich kapot en ging later zelf :] :t
 
Ghehe, nee hoor na een bak koffie en aangepaste rijstijl bleef ze wakker. ;)
Relatie heeft niet lang standgehouden maar had daar bijzonder weinig mee te maken.

Die van mij had t alleen als we naar Oostenrijk of zuid -duitsland op de snelweg ,ze kon dan echt van tankstop naar tankstop slapen ,zo vervelend vond ze de autobaan,ik ook ,maar bleef toch maar wakker
 
Terug
Bovenaan Onderaan