Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik vraag me wel af op welke leeftijd je, volgens zantzakkie, tot de categorie "fossielen" en/of "bejaarden" behoort.
En maakt het qua categorie iets uit ? Is een fossiel jonger of ouder dan een bejaarde, of is dat 1 pot nat ?
 
Ik vraag me wel af op welke leeftijd je, volgens zantzakkie, tot de categorie "fossielen" en/of "bejaarden" behoort.
En maakt het qua categorie iets uit ? Is een fossiel jonger of ouder dan een bejaarde, of is dat 1 pot nat ?
Ik schat vanaf 55 , ik denk dat je dan bij de fossielen hoort ,daarna 10j door en dan bejaard ,misschien nog 2 j extra ivm verhoogde pensioenleeftijd 😂,ik snap t ook wel hoor, leg de grens ook steeds verder
 
Ik vraag me altijd serieus af hoe degenen die altijd op de bejaarden schelden zelf straks rijden wanneer ze bejaard zijn.

Of rijden ze terwijl ze 91 zijn nog met het knietje over de grond over een klaverblad :?
Dat kan iedereen wel denken maar de praktijk is vaak anders.

En dan is er ook weer een jongere generatie die je voor alles en nog wat uitmaakt. We kunnen dan weer lekker op de jeugd schelden en zo is de cirkel weer rond.

Beetje begrip voor elkaar kan nooit kwaad :)
Wees blij dat je nog sneller bent ;)
Een tijd terug doordeweeks eens met een motor-groepje mee geweest... thans een stuk tot het me eigenlijk iets te werd...
Was een gewone werkdag voor de meesten dus verwachtte vooral 65+ ers en zo geschiede... als ik mij niet mee telde lag de gemiddelde leeftijd zo ergens richting de 70 ... 75 ... Ik reed redelijk vooraan, geloof 2e/3e achter de voorrijder....

Ik vind wat doorrijden niet erg maar zodra de snelheid voorin structureel bijna zo'n 35 a 40Km/u boven vMax zit dan heb ik er geen zin meer in...
Na ongeveer 40 minuten dat tempo heb ik eventjes iets door getrokken en gezwaaid dat ik er mee op hield.

Toen maar zelf verder rustig verder getokkeld (vMax) richting bergachtig gebied en daar me eigenlijk geërgerd aan (tegenliggend) verkeer dat zijn/haar voertuig niet op de eigen weghelft kon houden. (Zowel blikken als motorrijders)
 
Een tijd terug doordeweeks eens met een motor-groepje mee geweest... thans een stuk tot het me eigenlijk iets te werd...
Was een gewone werkdag voor de meesten dus verwachtte vooral 65+ ers en zo geschiede... als ik mij niet mee telde lag de gemiddelde leeftijd zo ergens richting de 70 ... 75 ... Ik reed redelijk vooraan, geloof 2e/3e achter de voorrijder....

Ik vind wat doorrijden niet erg maar zodra de snelheid voorin structureel bijna zo'n 35 a 40Km/u boven vMax zit dan heb ik er geen zin meer in...
Na ongeveer 40 minuten dat tempo heb ik eventjes iets door getrokken en gezwaaid dat ik er mee op hield.

Toen maar zelf verder rustig verder getokkeld (vMax) richting bergachtig gebied en daar me eigenlijk geërgerd aan (tegenliggend) verkeer dat zijn/haar voertuig niet op de eigen weghelft kon houden. (Zowel blikken als motorrijders)
Die oudjes kwamen nog uit de goeie tijd ,toen wast allemaal nog ff makkelijker ,hup gas erop !
 
Ja dat kan ,maar dat kan evengoed door een jonge lomperd of iemand anders , t verkeer is een risico ,blijf anders lekker achter t gordijn :t
Klopt. De kans dat je door een jonge alcoholgebruiker van je motor afgeknikkerd wordt is minstens even groot als door een bejaarde. Van de 600 jaarlijkse doden in het verkeer valt een kwart als gevolg van alcoholmisbruik.
 
Klopt. De kans dat je door een jonge alcoholgebruiker van je motor afgeknikkerd wordt is minstens even groot als door een bejaarde. Van de 600 jaarlijkse doden in het verkeer valt een kwart als gevolg van alcoholmisbruik.
Zoist ,t maakt in feite ook geen flikker uit wie je aanrijdt ,2 duimpjes Meeuw, we gaan weer als de brandweer, voor zolang als t duurt })
 
Nee, dit is zeker geen grap. En zo is het ook niet bedoeld. Ik kan het weten, ik heb het geschreven.
Veel mensen worden nogal pissig door de COVID-ontkenners: "het is maar een griepje". Daar reageer ik op. Is inderdaad niets grappigs aan.....
Mijn tip. Laat het waaien.

Al kom je met duizenden voorbeeld. Dat is makkelijk weg te wuiven met een simpele 'ja maar' en intussen win je er behalve stress helemaal niks mee.
 
Mijn tip. Laat het waaien.

Al kom je met duizenden voorbeeld. Dat is makkelijk weg te wuiven met een simpele 'ja maar' en intussen win je er behalve stress helemaal niks mee.
Dat t "griepje"iets meer is dan een gewoon griepje is nu wel algemeen bekend,de 1 gaat er ff makkelijker mee om dan de ander 👍t veranderd er iig niets door.ik hoop alleen dat we toch lekker door kunnen rijden👍
 
Misschien kan duderuud dit hele forum veranderen in Covid-forum.nl ?!

Sjeezus hee wat een gezeik !! Iedereen even zn plasje doen en dan zitten ze er ook ngo tussen die persoonlijke dingen mee laten tellen als reacties.
Iedereen heeft wel eens het een of ander in zn leven, als dat al mee gaat spelen hier moet je na tijd mans genoeg zijn om er op terug te komen, vind ik.

Ik zal mijzelf ook niet altijd strak aan de opgelegde regels houden ( ga alweer offtopic hier ) of bij iedereen gelieft zijn ( gelukkig ) maar ik snap wel dat dit niet het bedoeling is van dit topic.. en dat in zoveel topics tegelijk, het lijkt of iedereen even zn mening moet geven over covid en daarmee een ander buiten spel wil zetten.
Vergeet niet dat we allemaal alsnog 1 zelfde hobby hebben waardoor we hier met zn allen zitten !!!!

Vandaag nog iets meegemaakt onderweg ? Nee, Vrijdag wel. Bij het oprijden avn de snelweg stond alles ineens vast, iets wat hier haast niet gebeurd tenzij het een ongeval betreft.
Bleek dus zo te zijn, zo n knakker die een mini kraan op de kar had en ermee aan de slinger is gekomen.. 1 baan dicht, 1 open maar mensen hier in de omgeving snappen dat niet..

Is denk ik de 4de keer in mijn leven dat ik in een "file " stond, duurde ca 20 min. Als dat dagelijkse kost word dan ga ik wel thuis werken ofzo
 
Is denk ik de 4de keer in mijn leven dat ik in een "file " stond, duurde ca 20 min. Als dat dagelijkse kost word dan ga ik wel thuis werken ofzo

Kun je niet gewoon met 100km/u tussen de auto's doorcrossen? Ik heb gezien op "CRAZY ANGRY PEOPLE vs. BIKERS!!!!" op Youtube dat dat ook gewoon kan. Moet je wel iedere 15 seconden kei boos worden en spiegels van auto's afmeppen. Maar beter dan 20 minuten stilstaan! 😴
 
Misschien kan duderuud dit hele forum veranderen in Covid-forum.nl ?!

Sjeezus hee wat een gezeik !! Iedereen even zn plasje doen en dan zitten ze er ook ngo tussen die persoonlijke dingen mee laten tellen als reacties.
Iedereen heeft wel eens het een of ander in zn leven, als dat al mee gaat spelen hier moet je na tijd mans genoeg zijn om er op terug te komen, vind ik.

Ik zal mijzelf ook niet altijd strak aan de opgelegde regels houden ( ga alweer offtopic hier ) of bij iedereen gelieft zijn ( gelukkig ) maar ik snap wel dat dit niet het bedoeling is van dit topic.. en dat in zoveel topics tegelijk, het lijkt of iedereen even zn mening moet geven over covid en daarmee een ander buiten spel wil zetten.
Vergeet niet dat we allemaal alsnog 1 zelfde hobby hebben waardoor we hier met zn allen zitten !!!!

Vandaag nog iets meegemaakt onderweg ? Nee, Vrijdag wel. Bij het oprijden avn de snelweg stond alles ineens vast, iets wat hier haast niet gebeurd tenzij het een ongeval betreft.
Bleek dus zo te zijn, zo n knakker die een mini kraan op de kar had en ermee aan de slinger is gekomen.. 1 baan dicht, 1 open maar mensen hier in de omgeving snappen dat niet..

Is denk ik de 4de keer in mijn leven dat ik in een "file " stond, duurde ca 20 min. Als dat dagelijkse kost word dan ga ik wel thuis werken ofzo

Zat er een fossiel achter het stuur? :+
 
Misschien kan duderuud dit hele forum veranderen in Covid-forum.nl ?!

Sjeezus hee wat een gezeik !! Iedereen even zn plasje doen en dan zitten ze er ook ngo tussen die persoonlijke dingen mee laten tellen als reacties.
Iedereen heeft wel eens het een of ander in zn leven, als dat al mee gaat spelen hier moet je na tijd mans genoeg zijn om er op terug te komen, vind ik.

Ik zal mijzelf ook niet altijd strak aan de opgelegde regels houden ( ga alweer offtopic hier ) of bij iedereen gelieft zijn ( gelukkig ) maar ik snap wel dat dit niet het bedoeling is van dit topic.. en dat in zoveel topics tegelijk, het lijkt of iedereen even zn mening moet geven over covid en daarmee een ander buiten spel wil zetten.
Vergeet niet dat we allemaal alsnog 1 zelfde hobby hebben waardoor we hier met zn allen zitten !!!!

Vandaag nog iets meegemaakt onderweg ? Nee, Vrijdag wel. Bij het oprijden avn de snelweg stond alles ineens vast, iets wat hier haast niet gebeurd tenzij het een ongeval betreft.
Bleek dus zo te zijn, zo n knakker die een mini kraan op de kar had en ermee aan de slinger is gekomen.. 1 baan dicht, 1 open maar mensen hier in de omgeving snappen dat niet..

Is denk ik de 4de keer in mijn leven dat ik in een "file " stond, duurde ca 20 min. Als dat dagelijkse kost word dan ga ik wel thuis werken ofzo
Welke hobby ?:? :+
 
Ja man. Kan het ff niet hebben. Mijn schoonmoeder ligt op sterven door covit en zn aap noemd een ander een fossiel. Ja dan kan die hem krijgen van deze fossiel! Neem geen woord terug.
Dus omdat jouw schoonmoeder de vleermuissoep ziekte heeft moet je even uit je plaat gaan omdat iemand anders op internet die het nota bene niet eens tegen jouw heeft een misschien niet zo netjes woord gebruikt voor oude mensen? Maar goed het is vast fijn het even aan compleet vreemden op internet te kunnen melden dat ma schoonmoeder ziek is en dat rechtvaardigt natuurlijk ook zo'n kut reactie.

@scheurschuimpje Sterkte met je schoonmoeder. Neemt niet weg dat het geen reden is om iemand anders zo te benaderen, verdriet geeft niet het recht onbeschoft tegen een ander te zijn.

@manopmotor : Waar haal je het vandaan om te reageren met "omdat jouw schoonmoeder de vleermuissoep ziekte heeft...." tegenover iemand die net aangeeft dat zijn schoonmoeder bezig is met een lijdensweg.....
Je wilt iemand terecht wijzen omdat ie zich onbeschoft opstelt en dat doe je door je nog onbeschofter op te stellen ?

Dat gaat dus echt niet gebeuren op M-F, je mag er drie dagen over na denken, zonder M-F.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan