Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik heb het in 2019 twee keer mee gemaakt bij dit soort figuren. Kleven, Kleven, Kleven, Kleven, Kleven, en dan afsnijden en even vol in de ankers. En daarna uitstappen 8)7

Kost ze 2x zoveel tijd, maar ze zijn wel lekker stoer.

Heb zo dus een keer op de vluchtstrook zitten wachten totdat meneer was uitgepraat en wij weer door konden. Volgende keer zet ik m in zn achteruit. Laat zo iemand maar eerst een stuk lopen, kannie afkoelen.
Pas op: er is al eens een automobilist veroordeeld die uit wraak even remde, waarna de auto achter hem (een klever? een grootlichtseiner) van de weg raakte en de bestuurder omkwam). Neem dus op de weg geen wraak en neem ook niet je (vermeende) recht in eigen hand. Bezit je ziel in lijdzaamheid, dan hou je het in het verkeer het langst vol.
Maar ik ken het gevoel hoor!
 
Pas op: er is al eens een automobilist veroordeeld die uit wraak even remde, waarna de auto achter hem (een klever? een grootlichtseiner) van de weg raakte en de bestuurder omkwam). Neem dus op de weg geen wraak en neem ook niet je (vermeende) recht in eigen hand. Bezit je ziel in lijdzaamheid, dan hou je het in het verkeer het langst vol.
Maar ik ken het gevoel hoor!
Ik bedoel hier ook vooral niet dat ik wraak wil nemen. Ik bedoel de situatie waarop de klever de aggresor is, remt, we wijken uit naar de vluchtstrook, want ik wil geen vrachtwagen in mn kofferbak, klever stapt uit en loopt naar het voertuig toe waar ik in zit.

De volgende keer gooi ik die dan in zn achteruit en rij nog eens 100 meter terug. Ben wel eens benieuwd hoe lang zo iemand te voet een auto blijft achtervolgen.
 
Ik bedoel hier ook vooral niet dat ik wraak wil nemen. Ik bedoel de situatie waarop de klever de aggresor is, remt, we wijken uit naar de vluchtstrook, want ik wil geen vrachtwagen in mn kofferbak, klever stapt uit en loopt naar het voertuig toe waar ik in zit.

De volgende keer gooi ik die dan in zn achteruit en rij nog eens 100 meter terug. Ben wel eens benieuwd hoe lang zo iemand te voet een auto blijft achtervolgen.
T wel zo doen dat hij net niet je bij kan houden😂
 
Ik heb vandaag een waterfiets gebouwd.

IMG_20201218_140208.jpg
 
Ja, precies, wat anders.

Moet je bedenken dat die knakker na een kilometer helemaal kapot ein-de-lijk bij je raampje aan komt. Kun je gewoon wegrijden en moet ie dat pleureseind nog terug rijden.
En dan blijkt dat hij z'n sleutels erin heeft laten zitten en je passagier nog een nieuwe auto zoekt _O-
 
Shit man, als je hem zo graag kwijt wil had je hem wel bij mij mogen zetten :+

Zelfs alles in orde?
Beurse knie, verder niks. Dik pak zand in een linkerbocht met een sloot erachter. Motor loopt alweer, stuur verbogen knipperlicht los en een moeilijk schakelpedaal. We moeten die weer even goed vastzetten met een doppie 10 en dan kan ik verder.
 
Achteruit rijden op de vluchtstrook?
Garantie voor een EMG lijkt me.
EMG wordt door de agent zelf gegeven. Ik verwacht niet dat als ze je achteruit zien rijden met een pissige klever erachteraan rennend, dat ze je gaan bekeuren op achteruit rijden op de vluchtstrook. Zo wel durf ik nog wel te beweren dat je er met bezwaar maken nog wel vanaf komt.
 
EMG wordt door de agent zelf gegeven. Ik verwacht niet dat als ze je achteruit zien rijden met een pissige klever erachteraan rennend, dat ze je gaan bekeuren op achteruit rijden op de vluchtstrook. Zo wel durf ik nog wel te beweren dat je er met bezwaar maken nog wel vanaf komt.
Niet helemaal, EMG is volgens mij een beslissing van de OvJ. De agent kan wel aangeven dat hij vindt dat een EMG nodig is...
 
Zonde van zo'n klassieker.
Maar wel mooi om te zien dat ie in ieder geval gewoon wordt gebruikt!
Lijkt mee te vallen! Nieuw stuurtje, nieuw schakelpedaal, nieuwe knipper en alle electronica in de koplamp schoonmaken en vochtverdrijver erin en ik ben weer good to go! Enige jammere is dat m'n week oude handschoen z'n werk heeft gedaan maar kapot is.

En ik moet rustiger gaan rijden. Dit is al de 7e keer dat ik af ben gestapt voor de motor stil stond of de berm in ben gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan