Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ongelofelijke domme beesten. Vergelijk dat maar eens met eksters en kraaiachtigen. Die zien zelfs nog kans om op de snelweg kadavers op te eten zonder zelf aangereden te worden.
Die duiven weten dat de mensen over het algemeen toch wel stoppen. Blijven ook gewoon tot op het laatste moment op de weg zitten of je nu met 50km/u of 120km/u aan komt rijden. Dus of ze echt dom zijn? De postduif kan ook prima post brengen honderden kilometers verderop en zonder TomTom thuiskomen. :P
 
Die duiven weten dat de mensen over het algemeen toch wel stoppen. Blijven ook gewoon tot op het laatste moment op de weg zitten of je nu met 50km/u of 120km/u aan komt rijden. Dus of ze echt dom zijn? De postduif kan ook prima post brengen honderden kilometers verderop en zonder TomTom thuiskomen. :P
Dat maakt ze al slimmer dan een mf-er.:P
 
Die duiven weten dat de mensen over het algemeen toch wel stoppen. Blijven ook gewoon tot op het laatste moment op de weg zitten of je nu met 50km/u of 120km/u aan komt rijden. Dus of ze echt dom zijn? De postduif kan ook prima post brengen honderden kilometers verderop en zonder TomTom thuiskomen. :P
Over dom gesproken, er zijn verhalen bekend van telefoontjes die binnenkomen bij de ANWB alarmcentrale van mensen die verdwaald zijn omdat de TomTom het niet deed :P

 
Die duiven weten dat de mensen over het algemeen toch wel stoppen. Blijven ook gewoon tot op het laatste moment op de weg zitten of je nu met 50km/u of 120km/u aan komt rijden. Dus of ze echt dom zijn? De postduif kan ook prima post brengen honderden kilometers verderop en zonder TomTom thuiskomen. :P

Ik laat, als de situatie het toelaat, eigenlijk altijd het gas wel wat los, waarna de duif steevast ruim op tijd en ruim hoog genoeg wegvliegt.
Behalve die ene keer toen er iemand kort achter mij zat en ik dacht: die beesten zijn toch altijd ruim op tijd weg ... FLATS tegen de koplamp '(
 
Die duiven weten dat de mensen over het algemeen toch wel stoppen. Blijven ook gewoon tot op het laatste moment op de weg zitten of je nu met 50km/u of 120km/u aan komt rijden. Dus of ze echt dom zijn?
Ooit eens gelezen dat vogels met een verhoudingswijs grote kop ook echt intelligenter zijn dan vogels met een kleinere kop. Zie raven, spechten, roofvogels.
De postduif kan ook prima post brengen honderden kilometers verderop en zonder TomTom thuiskomen. :P
Gedropt worden midden in de natuur in Zuid-Frankrijk, en dan honderden kilometers terugvliegen om in het regenachtige Nederland in een tilletje te gaan zitten... slim... :+
 
Ik laat, als de situatie het toelaat, eigenlijk altijd het gas wel wat los, waarna de duif steevast ruim op tijd en ruim hoog genoeg wegvliegt.
Behalve die ene keer toen er iemand kort achter mij zat en ik dacht: die beesten zijn toch altijd ruim op tijd weg ... FLATS tegen de koplamp '(
Meestal gaat het goed. En af en toe moet je er eentje aantikken. Bij mij hebben ze geluk gehad, maar ik rij dan ook nooit te hard. :P
 
Hebben wij ooit eens op de Dam in Adam gedaan: duiven gevoerd met in jenever gedrenkt brood. Dronken duiven zijn echt geinig. O-)
Genoeg van de schijtbeesten in Nederland! 1 meer of minder maakt niet uit.


Een oom en tante van mij zijn na hun huwelijk in Nederland geëmigreerd naar Duitsland. Maar iedere keer als ze voor een paar dagen naar Nederland gingen namen ze ook hun hond mee. Alleen destijds waren de grenzen er nog en hadden ze in feite een "probleem" om hun hond mee te nemen. Dit werd opgelost door de hond langzaamaan te laten wennen aan jenever door iedere keer een kleine scheut in het water te gooien en wekelijks de dosis op te voeren totdat de hond het verschil tussen water en jenever niet meer opmerkte. De dag voor vertrek werd de hond helemaal straalbezopen gevoerd en op de dag van vertrek werd de hond (zo lam en straalbezopen dat ie was) in de kofferbak gelegd. En zo gingen ze vanuit Bippen naar Nederland om dan enkele dagen later het kunstje weer te flikken door de hond wederom straalbezopen en compleet lam van de jenever in de kofferbak de grens over te nemen.

Hebben ze diverse keren gedaan en nooit problemen mee gehad totdat de grenzen opengingen! Ohja, de hond is aam ouderdomsverschijnselen gestorven, niet aan de drank.
 
Genoeg van de schijtbeesten in Nederland! 1 meer of minder maakt niet uit.


Een oom en tante van mij zijn na hun huwelijk in Nederland geëmigreerd naar Duitsland. Maar iedere keer als ze voor een paar dagen naar Nederland gingen namen ze ook hun hond mee. Alleen destijds waren de grenzen er nog en hadden ze in feite een "probleem" om hun hond mee te nemen. Dit werd opgelost door de hond langzaamaan te laten wennen aan jenever door iedere keer een kleine scheut in het water te gooien en wekelijks de dosis op te voeren totdat de hond het verschil tussen water en jenever niet meer opmerkte. De dag voor vertrek werd de hond helemaal straalbezopen gevoerd en op de dag van vertrek werd de hond (zo lam en straalbezopen dat ie was) in de kofferbak gelegd. En zo gingen ze vanuit Bippen naar Nederland om dan enkele dagen later het kunstje weer te flikken door de hond wederom straalbezopen en compleet lam van de jenever in de kofferbak de grens over te nemen.

Hebben ze diverse keren gedaan en nooit problemen mee gehad totdat de grenzen opengingen! Ohja, de hond is aam ouderdomsverschijnselen gestorven, niet aan de drank.
Kun je bij een hond het verschil zien tussen ouderdomsverschijnselen en Korsakov? 😁
 
Genoeg van de schijtbeesten in Nederland! 1 meer of minder maakt niet uit.


Een oom en tante van mij zijn na hun huwelijk in Nederland geëmigreerd naar Duitsland. Maar iedere keer als ze voor een paar dagen naar Nederland gingen namen ze ook hun hond mee. Alleen destijds waren de grenzen er nog en hadden ze in feite een "probleem" om hun hond mee te nemen. Dit werd opgelost door de hond langzaamaan te laten wennen aan jenever door iedere keer een kleine scheut in het water te gooien en wekelijks de dosis op te voeren totdat de hond het verschil tussen water en jenever niet meer opmerkte. De dag voor vertrek werd de hond helemaal straalbezopen gevoerd en op de dag van vertrek werd de hond (zo lam en straalbezopen dat ie was) in de kofferbak gelegd. En zo gingen ze vanuit Bippen naar Nederland om dan enkele dagen later het kunstje weer te flikken door de hond wederom straalbezopen en compleet lam van de jenever in de kofferbak de grens over te nemen.

Hebben ze diverse keren gedaan en nooit problemen mee gehad totdat de grenzen opengingen! Ohja, de hond is aam ouderdomsverschijnselen gestorven, niet aan de drank.

Ik hoop van harte dat dit weer een van je zieke en achterlijke grappen is.
Ziek, schofterig en 100% dierenmishandeling.

Ik hou het erop dat niemand zo stupide is dit echt te doen en dat het weer een rare hersenkronkel van je is.
 
Hoe weet je nou dat ze terugkomen?
Die dingen lijken allemaal op elkaar :+
Da's een eigenschap van die beesten hè. We hadden op de camping eenden, bij het buiten ontbijten gaven we ze brood en na een week kon je er je horloge op gelijk zetten, precies op tijd voor het ontbijt stonden ze bij het hekkie te kwaken.
 
nee, dan zag je ze niet.
Zou er geen moeite mee hebben trouwens, een eerlijk stuk eendevlees, prima, maar niet doordrenkt van de alcohol. En zolang een ander ze slacht is het okee, als het er echt opaankomt doe ik het pas zelf...
 
Hoe weet je nou dat ze terugkomen?
Die dingen lijken allemaal op elkaar :+
Da's een eigenschap van die beesten hè. We hadden op de camping eenden, bij het buiten ontbijten gaven we ze brood en na een week kon je er je horloge op gelijk zetten, precies op tijd voor het ontbijt stonden ze bij het hekkie te kwaken.
Precies, en zo heb ik dus ook iedere nacht dezelfde vrouw in huis. Tenminste, ik ga er vanuit dat dat ook een eigenschap van haar is. Staat ook steeds te kwaken.
 
Nee maar je moet een beest ook rustig laten besterven voor je een eend op de BBQ doet.

Dus s ochtends bij het ontbijt eend vangen. Kop afhakken dan na het ontbijt plukken en leegmaken. Dan kun je hem in de avond op de BBQ doen.

;) ;) ;)

db
 
Da's een eigenschap van die beesten hè. We hadden op de camping eenden, bij het buiten ontbijten gaven we ze brood en na een week kon je er je horloge op gelijk zetten, precies op tijd voor het ontbijt stonden ze bij het hekkie te kwaken.
Zo heb ik al een aantal jaar een paartje roodborstjes hier. Die komen werkelijk elk jaar terug naar de haag waar hun nestje is.
Heel erg leuk om te zien, nou heb ik weinig verstand van vogels, maar heb gehoord dat dat normaal is. Vind het erg leuk ze weer te zien.
Zelfs m'n kat reageert er niet op, die is te lui om ze achterna te gaan. Die valt liever mij lastig voor d'r eten, is makkelijker en kost geen energie voor haar. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan