abnormaal3000
MF'er
- 24 aug 2016
- 210
- 142
Een deel van de oorzaak is ook dat ze (bijna) nergens meer in mogen halen, waardoor ze in een treintje moeten tijden.De oorzaak is dat ze te weinig afstand houden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een deel van de oorzaak is ook dat ze (bijna) nergens meer in mogen halen, waardoor ze in een treintje moeten tijden.De oorzaak is dat ze te weinig afstand houden.
Een deel van de oorzaak is ook dat ze (bijna) nergens meer in mogen halen, waardoor ze in een treintje moeten tijden.
Als de vrachtwagens onderling genoeg afstand houden, kan er toch gemakkelijk een ander voertuig tussen?Een deel van de oorzaak is ook dat ze (bijna) nergens meer in mogen halen, waardoor ze in een treintje moeten tijden.
Nee hoor, onvoldoende afstand houden is de enige reden.Een deel van de oorzaak is ook dat ze (bijna) nergens meer in mogen halen, waardoor ze in een treintje moeten tijden.
Onvoldoende afstand houden is de aanleiding tot de meeste ellende op de (snel)weg.Nee hoor, onvoldoende afstand houden is de enige reden.
Met 2,5 meter motor vind ik dat nog spannender.Minder dan 10m afstand lijkt de nieuwe standaard te zijn en als je dan moet in- of uitvoegen is het best even mikken met 5m auto.
Goed dan houdt je je 50m afstand, komt er weer zo'n ingeblikt troelaatje tusseb waardoor je afstand weer niet klopt en als je dat zo'n paar keer herhaalt ben je meer aan het remmen dan je vooruit geraakt.De oorzaak is dat ze te weinig afstand houden.
Hebben die moderne vrachtwagens tegenwoordig ook niet van die active cc dingen waardoor de afstand tot de voorganger vanzelf wordt aangehouden, ook als er iemand tussen kruipt?Goed dan houdt je je 50m afstand, komt er weer zo'n ingeblikt troelaatje tusseb waardoor je afstand weer niet klopt en als je dat zo'n paar keer herhaalt ben je meer aan het remmen dan je vooruit geraakt.
Geen richtingEn als je er nu al voor de rotonde af gaat?
En dan horizontaal het bloemenperk in?
Wat moet je dan aangeven?
Dan doen ze speciaal voor jou Rob.Dat valt me al een jaar of 10 op, met name Audi's hoeven geen richting aan te geven
ff tanken met de mio, moet je oversteken, want geen fietspad langs het tankstation
Druk op de weg, 2 kanten op rijen wachtende auto's
Heen, tussendoor, tanken
terug, staat nog steeds stil, steek de eerste baan over, dame links van me, direct vol op de claxon, want het licht sprong op groen, dat zij nr 8 in de rij was, boeide blijkbaar niet
Wat een stress k#t
Mijn 2e ritje dit jaar,vorig jaar na juli niet meer gereden iets met 2 breuken in de rechterarm.Onderweg meegemaakt ... dat motorrijden toch echt wel heel erg lekker is
Eerste ritje van het jaar, was echt wel weer genieten :D
ik heb ook altijd de pech dat ik zoiets niet zieKneus met bontkraagje op een 3 wieler en een akra. In de drukte naast me rijden, voor achter etc. Dus ik ga wat naar links. zelfde aan rechterkant. Ik gebaar ff dat ik dat niet leuk vind. Meer kabaal uit de akra en bontkraagje gaat met 100+ tussen twee autos door en is weg. Ik zie m paar tellen later achter op een auto. topper ik hoop dat t pijn doet
Zonde voor die auto wel. Geeft toch lelijke deuken.Kneus met bontkraagje op een 3 wieler en een akra. In de drukte naast me rijden, voor achter etc. Dus ik ga wat naar links. zelfde aan rechterkant. Ik gebaar ff dat ik dat niet leuk vind. Meer kabaal uit de akra en bontkraagje gaat met 100+ tussen twee autos door en is weg. Ik zie m paar tellen later achter op een auto. topper ik hoop dat t pijn doet